{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Killah Q
Killah Q
Tilmeldt:
15. mar 2007
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250

mærker - kvalitet og pris {{forumTopicSubject}}

Bevæger mig muligvis ud på et meget følsomt emne, men spør ski alligevel..

Jeg så i fjernsynet igår omk. unge piger (vel også drenge) som blev nødt til at gøre sig selv til butikstyve for at være med på moden..

Og så var det jeg tænkte: Hvorfor er det vi går så meget op i mærker?
pga. trends, mode, stil..bla bla..

Kender det godt selv fra dengang jeg var "ung" (det er jeg nu stadig, men i forhold til jer andre og sind:-)) at det gjalte om status og om at være IN! Men jeg kan lige så tydelig huske da jeg mødte min veninde for første gang at jeg var overvældet over hvor fedt det var at hun turde være sig selv..

Går da selv med mærker, men jeg spænderer ikke hele min løn på det.. køber hellere t-shirten til 50 kr i HM eller andet steds end at skulle betale mellem ´299-399 for en t-shirt der har et mærke i nakken eller foran, men kvaliteten i bund og grund er den samme.. Self. er der nogen mærker hvor kvaliteten følger med prisen.. men af og til kan man blive skuffede..

dem i fjensynet sagde de blev frosset ude.. hvorfor? Nogen der kan svarer mig på det? Er der nogen af jer der mobber/fryser ude pga. de ikke har det rigtige tøj?

Så jeg spørger jer unge, er det det værd at gøre sig til butikstyv for?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærker - kvalitet og pris
  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #1   15. apr 2008 hmm.. oki er det for følsomt eller er der bare nada online...???

  • #2   15. apr 2008 NEJ! det er ikke det værd at gøre sig til butikstyv for at stjæle tøj som er højeste mode.
    men ja, vi bliver jo nødt til at konstatere at sådan er det desværre i dagens danmark. unge mennesker (selvfølgelig ikke alle) går snart mere op i tøj og mode end deres egen uddannelse. det er da sindsygt at tænke på - men det er rent faktisk noget jeg oplever hver eneste dage. og ja - desværre gør det en til et let mobbeoffer idet man ikke går i ''det rigtige tøj'' og hvor er det forfærdeligt at tænke på. ved snart ikke hvilken verden vi lever i.
    det skal selvflølgelig nævnes at der findes mange unge mennesker, som både går op i mode og kan behandle alle mennesker lige, for selvfølgelig skal man ikke tilgøre modebevidste unge mennesker. MEN vi må jo se det i øjnene at det sker.
    håber ikke noget af det her virker stødende på nogen, det er ikke meningen smiley


  • #3   15. apr 2008 *nedgøre

  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #4   15. apr 2008 enig

Kommentér på:
mærker - kvalitet og pris

Annonce