{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RAM
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #1   9. apr 2007 sikkert ddr,,

  • #2   9. apr 2007 Johnny.
    Ja de har nemlig åbent nu. Nå nej det har de jo ikke og det er ligesom nu jeg har behov for at vide det ellers ville det være dumt at spørge ikke sandt..

    Mads.
    Ja det er DDR RAM også nævnt i teksten men som jeg har forstået det er der mere end en slags DDR RAM


  • #3   9. apr 2007 du skal bruge DDR ram og det bedste vil altid være kingston value og hvis du siger der kun er 256 skal du da minimum have 1024MB det billigeste sted vil nok være www.bj-trading.dk tror de koster omkring 500-600 for en ram blok bare tage dem med 184 pins man kan alligevel ikke mærke forskellen :S

    men inden du går igang med noget syntes jeg lige du skal have fat i Dell da de nok ikke er så glade for du ændre på deres standart så de har nok låst de ram porte så du ikke kan bruge dem før du har haft fat i dem..


  • #4   9. apr 2007 Michael. ??
    Låst øhh hvordan låst ??
    vil det så sige at jeg skal sende min puter afsted til dell og have låst op eller ??


  • #5   9. apr 2007 nej de sender nok en person ud og gøre det.. men ja den er nok låst enten er selve porten blokeret eller så er den bare kodet så den ikke virker..

  • #6   9. apr 2007 ok nederen løsning det lyder dyrt.
    Takker for svar smiley


  • #7   9. apr 2007 har set omkring 4-5 der har købt Dell også da de ville have flere ram har de nød til at have fat i en inde fra dell det er egenlig bare en nem måde at tjene nogle gode penge på.. kingston er ikke billigste det er Elixer men de holder sjældent over 2 måneder så kingston er bedst smiley

  • #8   9. apr 2007 jeg har heller aldrig købt en som var samlet også lidt pga. det er billigere at købe delende også samle det selv smiley

Kommentér på:
RAM

Annonce