{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Dansk stil, læs? {{forumTopicSubject}}

Det er KUN starten..
Jeg går i 9 ..
Jeg har ikke rettet stave + komma, punktum fejl..

Tjah ?
- skrive gerne hvad i synes, både ris og ros.

Kære Sarah,

Vi er alle samlet her i dag for at fejre dig og din store dag. Vi er kommet for at hylde dig på alle mulige gode måder. Og i dag er det vores pligt at se op til dig, at beundre dig, at forgude dig og at gøre denne dag den bedste for dig. Her i livet oplever almindelige folk sjældent overfantastiske dage, men for mig er du heller ikke et almindeligt menneske. Du er guld værd og meget mere. Derfor har jeg altid ønsket at sørge for at du havde det godt og følte dig tilpas i mit selskab, hvilket jeg vil prøve at sørge for at blive ved med. Jeg ønsker at se dig tilfreds, for hvis du er tilfreds, vil jeg også være det. Denne dag oplevede jeg for to år siden, nemlig konfirmationen, og jeg vil gøre alt for at du får en lige så god dag som jeg fik. Fordi at få en rigtig god konfirmation, det gør lige ens liv 10 gange nemmere. Tro mig, derfor håber jeg også at alle andre her i dag vil være med til at fejre dig og sørge for at du kommer godt ind i de voksnes rækker. Den store dag som mange kalder den, eller konfirmationen er en stor dag. En rigtig stor dag. Det er ikke en dag som alle andre, som ’bare’ skal overstås. Konfirmationen hedder ikke Den Store Dag for ingenting, den specielle dag skal nydes og tilbringes med dem man elsker allerhøjest. Derfor er jeg også meget beæret over at blive inviteret til lige netop din konfirmation, det gør mig så glad indvendig, at jeg virkelig betyder noget for dig. For du betyder en hel del for mig, selvom vi ikke ser hinanden ret tit. Men det er nødvendigvis ikke en negativ ting, for så glæder jeg mig hvert fald altid til at vi ses. Og Sarah, selvom du er yngre end mig, ser jeg op til dig. Jeg beundrer dig hver dag, jeg synes du er rigtig klog, du er smuk og så er du en kusine alle burde have. Jeg vil faktisk kalde dig perfekt, for der er ingen definition på perfekt, men i mine øjne er perfekt dig, Sarah Kirstine Andersen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk stil, læs?
Kommentér på:
Dansk stil, læs?

Annonce