{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

DEMONSTRATION MOD DYREMISHANDLING!!! {{forumTopicSubject}}

Så er det tid til demonstration.. Anima er nu igang med en protest mod Malene Birger (hun fører mærket "By Malene Birger".. Malene Birger bruger pels til sine produkter fra bl.a burræve som lever deres lev i 0,8 m2 trådbure og bliver slået ihjel med strøm.. Der er demonstration imorgen og overmorgen i KBH

I ODENSE er idag klokken 16

og AALBORG er på Lørdag

Læs meget mere på Anima.dk


Jeg håber der bliver mødt TALSTÆRKT op i kampen for dyrs velfærd!!


VI SES!!!!!


INFO OM TIDER OG STED:


Skrevet: 27-03-2008 11:16:09 Slet indlæg

KØBENHAVN

Dato: Fredag d. 28/3
Tid: 15.15-18
Mødested: Storkespringvandet

Dato: Lørdag d. 29/3
Tid: 11.45 - 14.00
Mødested: Storkespringvandet

Tilmeld dig ved at sende en SMS til Jan Sorgenfrei på: 4143 4147 eller en mail på js@anima.dk . Husk at sende dit telefonnummer med i tilfælde af ændringer.

ODENSE

Dato: Torsdag d. 27/3
Mødested: Vestergade 39
Tid: 16 - 18

Tilmeld dig ved at sende en SMS til Linda Ellemand på: 5128 0304 eller en mail på lel@anima.dk . Husk at sende dit telefonnummer med i tilfælde af ændringer.

AALBORG

Dato: Lørdag d. 29/3
Mødested: Bispensgade 5
Tid: 10.30 - 13

Tilmeld dig ved at sende en SMS til Peter Als på:
5093 3665 eller en mail på pa@anima.dk . Husk at sende dit telefonnummer med i tilfælde af ændringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DEMONSTRATION MOD DYREMISHANDLING!!!
  • #1   27. mar 2008 Jeg har desværre ikke penge til en billet, ellers havde jeg kigget forbi i Odense..

    Sparer dog sammen til en af de demonstrationer der er i juni måned i kbh


  • #2   27. mar 2008 Fint initiativ, men hvad med de 100.000 andre dyr som er vigtigere, hvad med menneskerettigheder. Burde vi ikke hjælpe vores eget folk mod f.eks. at sulte, før vi undskyld udtrykket: bekymrer os om et latterligt dyr?

  • #3   27. mar 2008 Forstå mig nu ret.. Jeg er enig med jer at det er forkert, men hvorfor så stor en aktion for at stoppe 1 producent? Der er jo 200 andre producenter i verden der gør det samme. Dem rammer I jo ikke ved at demonstrere mod Malene Birger.

  • #4   27. mar 2008 Helt enit Skumfidus, og bare der snart kom noget dyrepoliti.
    Men havde det været mig havde jeg gået den direkte vej i stedet :).


  • #5   27. mar 2008 earth . - sæbe shampoo bliver ikke lavet af dyr avlet til det..

    Det bliver lavet af bl.a. døde produktionsdyr, der har udtjent deres "værnepligt"

    Desdune kan jeg ikke se det fede ved at have en død ræv eller mink hængende om halsen, men udtørret øjne *yuk*


  • #6   27. mar 2008 Hold da op.. Jeg ville gerne have aflivet et par styker af jer, ihertfald.. Dyr kan ikke tale for sig selv, og skal bruge mennesker som jeg selv og Skufidus til at hjælpe dem.. MAN GØR EN FORSKEL ved at demonstrere... Jeg er også vegetar, ergo jeg støtter IKKE at man slår dyr ihjel for at jeg skal blive mæt en times tid og på den måde gør jeg en lille bitte forskel..

    Earth, du burde virkelig ikke have dyr..

    Det burde du heller ikke Natascha..

    Men dette indlæg er også for folk som holder meget af dyr, og vil hjælpe dem i deres kamp..

    Der er masse andre der går op i børn i Afrika, Kræftens Bekæmpelse osv.

    I perioden fra 07-08 har IC COMPANYS solgt 125.000 stykker tøj med pels på, hvilket svarer til 250.000 dyreliv som feks: ræve, kaniner, hunde og katte der er slået ihjel for at blive til et lille stykke krave eller pynt på handsken..




  • #7   27. mar 2008 * Baron von Bremen * > Du behøver heller ikke møde op.. Du kan som jeg ringe ind til IC COMPANYS eller skrive et brev..

    Jeg har ringet ind til Henrik Theilbjørn, men kan ikke få fat i ham så har lagt en besked.. (Udgav mig for at være en reklame person så han ringer tilbage til mig..)

    Ej, hvor har jeg ikke meget tilovers for folk der giver op og er ligeglade.. Det bliver verdenen ikke et bedre sted af.. Ud med jer..


  • #8   27. mar 2008 Kawer & fru .; Det kan ikke siges mere rigtig ..

    Nogen folk er squ for egoistiske .. Håber squ ikk i har dyr !!


  • #9   27. mar 2008 Natascha.. Anskaffer man sig et dyr har man også råd til at få det til dyrlæge som du selv siger længere oppe.. Men du havde absolut ike 500kr til at redde din kat... Det kommer jo an på hvordan man prioiterer sine penge.. Når du får børn skal de jo også have medicin....

  • #10   27. mar 2008 Lise S: natacha skrev "Tja, jeg har da selv mistet en kat fordi den lorte dyrlæge ikke ville tage min kat ind selvom den lå død syg.. og jeg havde absolute ikke de 500 kr det kostede at få den ind.. "

    man ska ikke få dyr hvis man ikke kan skaffe 500 kr. til en dyrlæge når ens kat er dødsyg !!!! Det er ikke at være en ansvarlig dyreejer ..


  • #11   27. mar 2008 Natascha F; Du fremstiller det som om dyret ikke kom til dyrlæge fordi du ikk havde de 500 kr.

  • #12   27. mar 2008 Heidi F: Ja, det er de.. Anser dyr for at være ingenting.. Men de er levende væsner.. Hvis de kunne snakke havde folk et andet syn på det...

    Her den anden dag var jeg ved at køre galt af raseri.. Nogle idioter (sagt meeeeget mildt) havde sku skåret yveret og kønsdelene af en ko der har stået på en mark!


    Hvad sker der med folk?! Hold kæft hvor er i syge.. Spænder et kanonslag på en kat... Jeg kunne blive ved... Men nu handler det om folk som dræber dyr for at få pynt på jakken...

    Håber der er flere der er med i KBH..?

    Odense..?

    Aalborg?


  • #13   27. mar 2008
    Natascha F; ja, det er de .. helt enig .. men det ved du inden du anskaffer dig dyr .. og det er en del af dit ansvar ..


  • #14   27. mar 2008 Line S: Jeg drager min konklusion ud fra de tilsyneladende er fuldstændig ligeglade med dyr, derfor synts jeg ikke de burde have dyr..

    Dyr vælger ikke dig.. Du vælger dyret, ergo DU har ansvaret.. Hvis man ikke kan tage det ansvar som ligger F.eks. uventede dyrlæge besøg burde man IKKE have dyr..

    Det drager jeg min "uinteligente" konklusion udfra.. Hvad syntes du Line S????


  • #15   27. mar 2008
    Natascha F; okay .. det lyder bar ikk vigtigt for dig ..


  • #16   27. mar 2008 Hun skrier at hun ikke havde de 500 kr til sin død syge kat.. (som hun desuden kalder et KRÆ !)

    500kr til sin dødsyge kat.. Hmm.. For mig lyder det helt banalt ikke at have 500 kr til sit dyr der er dødsyg..


    Skumfidus: Ja, det har jeg også! Og dyreforsikring... det er godt at have...



  • #17   27. mar 2008 Lise S; Jeg sir ikke hun ikke er en go katteejer, men jeg forstår det som at hun ikk ku finde de 500 kr. til dyrlægerégning´, og det er bare ikk nogen undskyldning ..

    jeg har på de sidste 2 mdr. måttet finde 3000 kr. til dyrlæge fordi min hund blev akut syg .. Og det må man da bar skaffe !!


  • #18   27. mar 2008 natascha F;

    Heidi - Tror du at jeg er fuldstændig ligeglad med mine dyr når jeg betaler knap 500 kr for noget ordentligt kattemad? Tror du jeg ville kasterere mine dyr hvis jeg var ligeglad med dem? Tror du jeg ville tage den ene til dyrlæge fordi hun havde blærebetændelse hvis jeg var fuldstændig ligeglad? Tror du jeg ville betale 450 kr for et dyrlæge besøg hvor katten ikke fejlede noget hvis jeg var ligeglad?


    nej, det tror jeg da ikke .. men hvis det "kun" er 500 kr. må man da låne af sine forældre en bekendt eller lign. indtil den næste su kommer ..


  • #19   27. mar 2008 Okay .. jeg misforstod det .. det lød som om du ikk havde pengene - og dermed ikke kunne skaffe dem .. det beklager jeg ..

  • #20   27. mar 2008 Okay, så må jeg have misforstået... min fejl..

    Men det her handler om demonstartion i KBH ODENSE OG AALBORG..

    Håber vi ses..

    Læs mere på Anima.dk!


  • #21   27. mar 2008 TrustNo1: Ja, helt korrekt... Vi går meget om i industridyr og pels.. Og ja, jeg er vegetar..

    Så Natascha Den skinke mad du sidder og spiser om lidt har jeg gemt til dig.. Du går jo også meget op i at passe på grise, ik??

    Lise S: Ja, selvfølgelig.. Så det bare som et n... Pardon..


  • #22   27. mar 2008 Ja, jeg har fået skrvet LiNe.. Du hedder jo LiSe.. Min fejl...

  • #23   27. mar 2008 Det har du ret i.. Mn det har vi da også demonstreret mog mange gange.. For det er virkelig synd!! Men denne gang er det om IC COMPANYS....

    Og desuden får jeg alle de proteiner jeg skal have.. Jeg tror faktisk min krop er sundere end din... Da jeg er meget opmærksom på min kost.. smiley


  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #24   27. mar 2008 Hej alle dyreelskere og kværulanter( staves?)

    God demonstration rundt omk i landet.. håber det vil føre noget godt med sig!

    Jeg vil lige sige inden jeg bliver overfaldet: Jeg går ind for dyrs ret, mener vi skal have dyrepoliti i danmark (for så ville jeg vide hvad jeg skulle vie mit liv til odover zoo) Jeg har hund, som er mit et og alt og min største drøm er at opbygge et pensionat for hunde eller en kennel.. Jeg er medlem af dyrenes beskyttelse, Inges Kattehjem osv. og mener stærkt at dyremishandlere skal straffes hårdere end de gør idag..

    Men jeg vil ikke støtte Anima, jeg støtter fuldt ud deres budskab til denne demonstration og håber det bærer noget med sig, for de ræve har det ikke godt..

    fatter ikke folk der vil gå med døde dyr omk. halsen eller som jakke eller sko..ad..

    Men jeg er uenig i animas vegatarsisering af folk.. Og det vil jeg ikke støtte..

    Jeg diskuterer det samme over og over igen med en anima støtter når jeg er i samme rum som hende og gider ikke diskutere det mere..Jeg står ved min mening!

    inden jeg smutter

    kalpsalve til dig skumfidus.. det er fedt.. En drøm jeg også gerne vil opnå..

    Earth: Ham gamle Birger, Han burde ikke anskaffe sig hund og så burde han bruge pengene på andet godt en øl..

    kan I have det godt.. og snart en god weekend



  • #25   28. mar 2008 Natascha F - Nu er jeg ikke vegetar, men der er altså andet end kød der er proteiner i.. mener der bl.a. er en masse proteiner i bælgfrugter

    earth . - (og ja jeg ved godt han/hun er frosset XD) Nu er det ikke alle grise der lever sådan, og man kan (hvis man gider) sagtens vælge sådanne grise fra.. Samt der konstant kommer nye regler osv, for at forbedre grisenes forhold

    Natascha F
    - jo der har været demonstrationer for grisenes skyld, plus der kører en del kampagner om stald grise og frilandsgrise, hvor der faktisk bliver opfotret til at købe fra land og ikke fra stald.. Så at der ikke bliver gjort noget for grisene passer bestemt ikke..

    Kawer & fru . - jeg kan da godt finde på at kalde min kat for et tykt lille kræ.. da jeg havde rotter (til kæl) kunne jeg også finde på at kalde dem søde små kræ, det behøver der bestemt ikke være noget ondt i.. Og jeg elskede dem alle hver og en, og elsker stadig min kat meget, selvom jeg fik ham gratis og har brugt en del på dyrlæge på ham i løbet af de 2 år jeg har haft ham (fyldte 2 i november :))

    Natascha F - Jeg er selv på SU, og bor ikke hjemme, har ingen forældre der kommer løbene med penge ALLIGEVEL får mine dyr dyrlæge når de behøver OGSÅ selvom det måske koster 500 kr eller mere.. Dyret har ikke selv valgt at bo hos en, den kan ikke selv gå til læge, så må man som ejer sørre for det..

    De fleste dyrlæger kan man desuden betale af ved..


Kommentér på:
DEMONSTRATION MOD DYREMISHANDLING!!!

Annonce