{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

kig lige ind ! {{forumTopicSubject}}

åhh gud hvor er baboom død idag , og skolen er kedelig ! hvad siger i til at fortælle lidt brølere for at have noget at grine af?:D kan lgie selv starte med en , som jeg fik lavet i sidste uge ! det var en påske besked som lød: pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik

slap af det er bare en lille kylling der prikker på dit vindue, luk den dog ind og få en ordentlig tankegang . god påske:D

fint nok den skulle selv sendes videre så jeg fandt en masse navne og sendte den til på samme tid . MEN når jeg sender mange beskeder a gangen så sender den kun halvdelen:O så rigtig mange fik en besked hvor der stod pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik og intet andet ! PINLIGT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kig lige ind !
  • #1   27. mar 2008 Hahahaha... Der har du sq da ikke været for heldig ;D

  • #2   27. mar 2008 nej super dumt :d og pinligt ! men kom da lgie med nogle brølere så jeg også har noget at grine a:P

  • #3   27. mar 2008 Bor på kollegie, og havde glemt noget ovre hos en veninde ..

    jeg er lige blevet ansat i bilka, og skulle af med en vagt .. Jeg har aldrig set dem før, men skrev til nogen stykker om de ville ta en vagt ..

    Jeg vil så skrive til min veninde; Har du tøj på, smukke ?
    - Og kom så til at sende den til en helt ny kollega !!! Shit, det var pinligt :b


  • #4   27. mar 2008 Uhm... Jeg tror ikke jeg har nogle vildt store brølere... Jo, jeg blev en aften fundet bevidstløs efter en druktur på skolegade i Esbjerg.. det er der hvor alle drukstederne ligger smiley Jeg havde drukket en hel flaske vodka på tom mave og røget mig nikotinskæv. Først blev jeg fundet ved disken på en bar hvor jeg lå og sov.. Heldigvis havde jeg ikke sprittusch streger i hele ansigtet, men der blev dog taget billeder.. Rimelig pinligt. Så fik nogle af mine kammerater at vide at jeg nok måtte komme hjem, så en af mine venner spurgte en dørmand om han ville følge mig ned til en taxa for at køre mig hjem, og ja, det skulle de da nok.. NOT! Så jeg valsede ned gennem skolegade og væltede, så jeg slog min hage, jeg fik et sår ved hoften og min nøgle borrede sig ind i mit lår. Jeg blev fundet af politiet og blev kørt på hospitalet. Jeg fik så et rør ned i halsen, dvs. udpumpning og vågnede op i en ble fordi jeg var så stiv de ikke kunne få liv i mig, og ja, deres senge skulle jo ikke blive beskidte hvis uheldet var ude jo :S

    Dagen efter havde jeg lidt ondt hist og her.. smiley


  • #5   27. mar 2008 Heidi: de sms'er kan nemt blive pinlige


  • #6   27. mar 2008 Punch : haha ej det var ikk videre smart:P

  • #7   27. mar 2008 Ja, alt for hurtigt ..

    Skulle oss engang skrive til en veninde; Det er pisse irriterende han ska i byen hver weekend, istedet for at være sammen med mig ..
    - den kom jeg til at sende til min kæreste ..

    Og til min søster skulle jeg skrive .. Jeg har fået en fugl, vi har købt bur og det .. tar den med hjem efter weekenden, du må bar ikk sig noget til mor .. - den kom jeg til at sende til min mor !!


    DOOH!!!


  • #8   27. mar 2008 Mette - Nej, så jeg har holdt mig rimelig meget fra druk siden, og det var vidst nok sidste sommer ;D

    Heidi F - Hehe, du er ikke lige den smarteste smiley


  • #9   27. mar 2008 nej, det ska jo gå galt engang imellem :b

  • #10   27. mar 2008 haha heidi: synes også tit det kan ske på msn:D hvor man skriver noget om en person som måske ikke lige skulle frem og så sender man den til personen man snakker om smiley dybt pinligt !

    MEN NOGET HELT ANDET, DET MÅ OGSÅ GERNE VÆRE PINLIGE TING, SOM MAN IKKE SELV ER SKYLD I smiley KAN NOK GODT LIGE BIDRAGE MED ET PAR STYKKER:p


  • #12   27. mar 2008 var også en gang ved at crashe 2 gange på en uge ! hvor det var min skyld smiley og det var ikke mine biler !
    først skulle jeg se en bil i den anden side og laver den traditionelle hvor man kigger og drejer hovedet med rundt ! og puf så var der en chikane på vejen! men min veninde nåede lige at håbe så jeg kom udenom:P

    dagen efter havde jeg med nød og næppe fået lov til at låne min kammerats bil! og så kørte jeg med bilen fuld a tøser rundt på de små veje lige udenfor lemvig:D og så pludselig kommer der et trekantet skilt med en KO på:O sådan et havde jeg sq aldrig set før , så jeg ignorede det bare og vup, rundt i det næste sving så stod der en ko på vejen! jeg havde aldrig kørt i bilen før og den bremsede virkelig dårligt (fandt jeg ud a) . så jeg kunne ikke forstå hvorfor den ikke rigtig bremste så jeg løftede foden ka trykkede igen og så ramte jeg gasen:O så bilen knurrede helt vildt pga den larmende udstødning og landmanden sprang til side men koen stod bare og gloede smiley og fik stoppet lige inden den:O og så begyndte dyret at slikke på bilen!!!!


  • #13   27. mar 2008 jø: nej da smiley hvad nu hvis jeg siger norge? minder det dig om noget?

  • #14   27. mar 2008 jø: hvad med den gang til cykelprøven hvor du rakte armen ind imod midten af rundtkørslen da du skulle ud? hahahha! den havde du ikke lige tænkt igennem:P

  • #16   27. mar 2008 Hahaha, så er jeg advaret... Låner aldrig min bil ud til kvinder ;D

  • #18   27. mar 2008 punch: jeg er blevet bedre til at køre:P bare rolig smiley og kvinder kører pænere end mænd!!!!! unge fyre kører jo som en brækket arm !



  • #20   27. mar 2008 mette H - Det har lige været oppe for ikke så lang tid siden at kvinder faktisk er begyndt at køre lige så råddent som mænd smiley Kvinder er begyndt at køre i køretøjer der er meget større end mændenes fordi mange kvinder er begyndt at få lynkarrierer, og kan tillade sig at købe store biler osv. smiley Så de er ikke kede af at køre meget mere end det de må, for de har jo råd til at betale bøden osv. smiley Så teorien holder ikke mere ^^

  • #21   27. mar 2008 hehe ja smiley kan der være noget om smiley glæder mig sq til jeg får min elskede peugeot:P så skal der køres dødskørsel:P

  • #23   27. mar 2008 heh nej:P vi kører kun luksusbiler smiley eller noget

Kommentér på:
kig lige ind !

Annonce