{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
255 visninger | Oprettet:

Løse tanker lineære {{forumTopicSubject}}

Jeg har for vane at skrive sætninger ned som jeg lige kommer i tanker om, ved ikke om de er mine, eller de bare er et resultat af mine omgivelser.

1. Det er bedre at føle for meget , end føle for lidt

2. Kærligheden er evigheden i et øjeblik

3. Uendeligheden findes i os alle

4. Den rigtige racisme er sort, men hvid for andre

5. Det er de små brister, som gør det hele perfekt.

6. Findes der frie tanker som ikke krænker - og må man godt krænke
med sine frie tanker?


Kommentarer på:  Løse tanker lineære
  • #1   27. jun 2020 Du er sku ved at nå nye filosofiske højder Polysl smiley

  • #2   27. jun 2020 Ja, her kan vi godt stå af, Polysl intellektuelle højder, kan ingen slå... smiley smiley smiley smiley

  • #3   27. jun 2020 Cody

    Ved ikke om de er filosofisk, men jeg har altid ting som popper op på de mærkelige tidspunkter.

    5. er faktisk noget jeg drømte og vågnede i et øjeblik så jeg kunne skrive det ned.

    Samme har jeg oplevet flere gange med min programmering, hvor jeg havde et problem som blev ved med at pine mig. - det kom til mig i en drøm, heldigvis var jeg ikke mere væk end at jeg kunne vågne op og skrive løsningen. Uhyggeligt....

    Så jeg tænker på indlægget af en anden blogger jeg ikke lige kan huske som har postet et om drømme - så kan drømme være en udvikling, en løsning og ikke for mig bare drømme -


  • #4   27. jun 2020 Madonna

    Jeg tror godt jeg kunne forsvare de fra 1 til 6 - men ville nok tage for lang tid - og så er der jo ikke plads for andres fortolkning. Men kunne være sjovt med restpond på de tanker.


  • #5   27. jun 2020 Sig lige til hvis du drømmer om en lottokupon Polysl smiley

  • #6   27. jun 2020 Cody

    He he...Tror jeg ville holde kæft med det - ville jo udvande gevinsten.


Kommentér på:
Løse tanker lineære

Annonce