{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Glæde - Irritation i år 2019 {{forumTopicSubject}}

En hyggetråd på godt og ondt.

Nu er vi på vej ind i et nyt årti. Tiden går så hurtigt.

Hvad har du glædet dig over i 2019?

Hvad har du været sur/irriteret over i 2019?

Hvilke ændringer ønsker du i 2020?

Sig frem! Vedlæg gerne billeder, musik, som udtrykker din glæde, sorg, eller irritation.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glæde - Irritation i år 2019
  • #1   27. dec 2019 Rejsekortet udfases og kommer på mobilen, hvad mener I? Udgifterne kommer skatteyderne til at betale. Offentlig transport er i forvejen ene stor udgift og desværre alligevel ikke særlig stabil heller, det glæder jeg mig ikke til.

• #2   27. dec 2019 Kirstine

Rejsekortet kommer ikke kun på mobil, der er stadig mulighed for et fysisk kort.

• #3   27. dec 2019 Så er året 2019 snart slut og det er tid til et tilbageblik... Her er mit år i korte træk.
    😄😄😄😄😂😂😂???

? JANUAR: Returnerede det tørklæde jeg fik i julegave, det sad for stramt.

? FEBRUAR: Blev fyret fra apoteket bare fordi jeg ikke kunne trykke etiketter. Det var vel ikke min skyld, at flaskerne ikke passede i etikettemaskinen!

? MARTS: Er vildt glad! Blev færdig med mit puslespil på bare 6 måneder, selvom der står 4-6 år på æsken

? APRIL: Sad fast i rulletrappen i Fields i evigheder, pga. strømsvigt.

? MAJ: Har planer om at køre på vandski i sommer, men kan ikke rigtig finde en sø med bakke!

? JUNI: Tabte en konkurrence i brystsvømning. Fik dog klaget efterfølgende, for de andre svømmere snød og brugte armene!

? JULI: Glemte bilnøglerne inde i bilen 😕 - måtte stå ude i et forfærdelig regnvejr. Og bilen blev desværre også gennemvåd for taget var slået ned.

? AUGUST: Skulle ringe efter hjælp på 112, men måtte opgive - der findes ikke en 12-knap på mobilen.

? SEPTEMBER: Tænker dybe ting for tiden... hvorfor er der så mange Wér i M&M poserne?.

? OKTOBER: Fik job som halloween heks...... Fik ingen kostume, i ansættelse kontakten stod der : Kommer som hun er...?.

? NOVEMBER: Bager kage. Opskriften siger at jeg skal bruge 12 æggehvider....tror jeg koger æggene først, så er det nemmere at tage blommerne fra.

? DECEMBER: Skal på disco hvor man skal være over 18! Hold K.. Hvor skal jeg mon finde 17 andre som vil følges med mig????

Håber 2020 bliver bare lidt nemmere.....;)

PS! Er IKKE blondine!

• #5   27. dec 2019 Mine positive oplevelser Januar - December 2019...

Alle måneder vågnede jeg op om morgenen, og opdagede jeg er i live.

• #6   27. dec 2019 Positivt HUM jeg ved ikke rigtigt da det har været et lorte år smiley

• #8   27. dec 2019 Året med sygdom og sygdom og sygdom,
    men den gode nyhed:
    bedring til slutning af året
    og forhåbentlig i det næste.
    Fin beskrivelse Madonna,
    det kan kun gå fremad!

• #9   27. dec 2019 Generelt et langt lorte år.
    En af de få solstråler var min kro tur til Ærø, med godt vejr, men ellers næh.... smiley

• #10   27. dec 2019 Sikken vi kan alle sammen - sku da godt vi så kan lidt her på BaBoom smiley

• #11   27. dec 2019 Stort set et år der lignede de foregående år med et hav af halvfærdige og påbegyndte projekter, men også endnu et år som rask og rørig (bortset fra de alders og ryge relaterede skavanker) smiley

Mister gamle venner hvert år og 2019 var ingen undtagelse desværre, men er man i 70’erne og opefter er det nok forventeligt smiley

• Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 55 Svar: 633
    #12   28. dec 2019 Der er sket mange dårlige ting i 2019, bla. nogle nære som har bukket under for kræften alt for tidligt. - og at jeg den 21 December fik et stort rør op i brystkassen, med brækket ribben til følge - det bliver så båret med et stykke ind i 2020.

Alligevel vil jeg lægge det dårlige bag mig, og tænke på de mange gode ting der har været i det forløbne år.
    Bla. 14 dages skøn ferie i Playa del Inglés på Grand Canaria i foråret, hvor der blev ladet op til at vores hus skulle have den store tur, inden vi bliver for gamle.
    130 liter maling gik der til hus/udhæng, dobbeltgarage og vinduer/døre, men så blev det hele også malet 3 gange, først grunder og så 2 x maling, samt nye udhæng og tagrender - det tog mere end 2 måneder.
    Herefter en dejlig tur til Tyskland med børnebørnene i dyt med huset på jydekrogen.
    Sommeren gik med en uge i Rantzausminde samt godt en uge i til bla. blomsterfestival Bogense, også i eget medslæbende hus.
    Det meste af efteråret er gået med arbejde, så nu er der sparet op til en tur til Kreta i foråret 2020 + atter en uge med børnebørnene til Tyskland, og efterfølgende kører vi nok sydover en måneds tid, inden vi nok tager en charter sydpå igen næste forår.
    I vores bette verden hedder det : at rejse er at leve smiley

Sluttelig lige et enkelt billede af vores malerarbejde

profilbillede
  • #15   28. dec 2019 Å.R. det lyder også godt altså de ture smiley

• #16   28. dec 2019 Claus G jaaa de findes de findes desværre - desværre smiley

• #17   28. dec 2019 Claus #14

Man skal altid opveje sit gode hjerte med at man ikke glemmer sig selv.

• #18   29. dec 2019 En morsom tråd, må jeg sige på godt og ondt. Men jeg har nu ikke lyst til at pensle ud, hvad der har glædet mig i 2019, andet end jeg har haft et godt år.

Men så er der jo også BB, aldrig har jeg oplevet sådan et lorteår, det tør jeg godt sige højt, der har bare været en stupid moderator, der har været ved at splitte det hele ad, en som slet ikke kan styre, at have magt, men det er heldigvis overstået, den tror jeg, at jeg deler med BB's ledelse smiley

Lad os håbe, at det fortsætter ind i 2020 og der ikke kommer en noget lignende, men mon ikke de er blevet klogere, vi har lov til at håbe smiley

Kommentér på:
Glæde - Irritation i år 2019

Annonce