452 visninger
|
Oprettet:
Glæde - Irritation i år 2019 {{forumTopicSubject}}
En hyggetråd på godt og ondt.
Nu er vi på vej ind i et nyt årti. Tiden går så hurtigt.
Hvad har du glædet dig over i 2019?
Hvad har du været sur/irriteret over i 2019?
Hvilke ændringer ønsker du i 2020?
Sig frem! Vedlæg gerne billeder, musik, som udtrykker din glæde, sorg, eller irritation.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Rejsekortet kommer ikke kun på mobil, der er stadig mulighed for et fysisk kort.
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
😄😄😄😄😂😂😂???
? JANUAR: Returnerede det tørklæde jeg fik i julegave, det sad for stramt.
? FEBRUAR: Blev fyret fra apoteket bare fordi jeg ikke kunne trykke etiketter. Det var vel ikke min skyld, at flaskerne ikke passede i etikettemaskinen!
? MARTS: Er vildt glad! Blev færdig med mit puslespil på bare 6 måneder, selvom der står 4-6 år på æsken
? APRIL: Sad fast i rulletrappen i Fields i evigheder, pga. strømsvigt.
? MAJ: Har planer om at køre på vandski i sommer, men kan ikke rigtig finde en sø med bakke!
? JUNI: Tabte en konkurrence i brystsvømning. Fik dog klaget efterfølgende, for de andre svømmere snød og brugte armene!
? JULI: Glemte bilnøglerne inde i bilen 😕 - måtte stå ude i et forfærdelig regnvejr. Og bilen blev desværre også gennemvåd for taget var slået ned.
? AUGUST: Skulle ringe efter hjælp på 112, men måtte opgive - der findes ikke en 12-knap på mobilen.
? SEPTEMBER: Tænker dybe ting for tiden... hvorfor er der så mange Wér i M&M poserne?.
? OKTOBER: Fik job som halloween heks...... Fik ingen kostume, i ansættelse kontakten stod der : Kommer som hun er...?.
? NOVEMBER: Bager kage. Opskriften siger at jeg skal bruge 12 æggehvider....tror jeg koger æggene først, så er det nemmere at tage blommerne fra.
? DECEMBER: Skal på disco hvor man skal være over 18! Hold K.. Hvor skal jeg mon finde 17 andre som vil følges med mig????
Håber 2020 bliver bare lidt nemmere.....;)
PS! Er IKKE blondine!
dec 2014
Alle måneder vågnede jeg op om morgenen, og opdagede jeg er i live.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
men den gode nyhed:
bedring til slutning af året
og forhåbentlig i det næste.
Fin beskrivelse Madonna,
det kan kun gå fremad!
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
En af de få solstråler var min kro tur til Ærø, med godt vejr, men ellers næh....
dec 2014
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 148 Svar: 2.280
Mister gamle venner hvert år og 2019 var ingen undtagelse desværre, men er man i 70’erne og opefter er det nok forventeligt
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 55 Svar: 633
Alligevel vil jeg lægge det dårlige bag mig, og tænke på de mange gode ting der har været i det forløbne år.
Bla. 14 dages skøn ferie i Playa del Inglés på Grand Canaria i foråret, hvor der blev ladet op til at vores hus skulle have den store tur, inden vi bliver for gamle.
130 liter maling gik der til hus/udhæng, dobbeltgarage og vinduer/døre, men så blev det hele også malet 3 gange, først grunder og så 2 x maling, samt nye udhæng og tagrender - det tog mere end 2 måneder.
Herefter en dejlig tur til Tyskland med børnebørnene i dyt med huset på jydekrogen.
Sommeren gik med en uge i Rantzausminde samt godt en uge i til bla. blomsterfestival Bogense, også i eget medslæbende hus.
Det meste af efteråret er gået med arbejde, så nu er der sparet op til en tur til Kreta i foråret 2020 + atter en uge med børnebørnene til Tyskland, og efterfølgende kører vi nok sydover en måneds tid, inden vi nok tager en charter sydpå igen næste forår.
I vores bette verden hedder det : at rejse er at leve
Sluttelig lige et enkelt billede af vores malerarbejde
dec 2014
dec 2014
dec 2014
Man skal altid opveje sit gode hjerte med at man ikke glemmer sig selv.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 450 Svar: 9.999
Men så er der jo også BB, aldrig har jeg oplevet sådan et lorteår, det tør jeg godt sige højt, der har bare været en stupid moderator, der har været ved at splitte det hele ad, en som slet ikke kan styre, at have magt, men det er heldigvis overstået, den tror jeg, at jeg deler med BB's ledelse
Lad os håbe, at det fortsætter ind i 2020 og der ikke kommer en noget lignende, men mon ikke de er blevet klogere, vi har lov til at håbe
Glæde - Irritation i år 2019