{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Hjælp til pocketbike Crosser {{forumTopicSubject}}

Jeg har erhvervet mig en lille pocket crosser til min søn på 4, jeg købte den som beset, men den var helt ny, men havde lidt svært ved at starte. jeg har så haft den startet 3 gange, men så snart den bliver lidt varm og får ½ gas, dør den. når jeg så triller den ind igen for at stille den, føles det lidt som om den bremser på baghjulet for hver halve omgang den triller, og hjulet er ikke skævt eller noget. jeg kan osse godt starte den, også længe den er kold, gå rundt med den hvor den trækker fint, og har ingen problemer med at holde sig igang. Men så snart den skal trække andet end sig selv går den ud... Jeg ved godt det er noget billigt bras, men havde da regnet med at knægten lige kunne køre lidt i haven, men han har ikke engang prøvet den endnu. Nogen der ved hva der kunne være galt????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til pocketbike Crosser
  • #1   12. mar 2008 vip* stefan K - jeg har sat en helt ny kabu på, for troede selv det kunne være det, men det forklarer jo ikke hvorfor den laver det nummer med baghjulet når man trækker med den.

  • #2   12. mar 2008 jeg har osse selv lige købt en lille pucketbike. og havde samme problem, men det hjalp og dreje på shockeren lidt.

  • Florian A
    Florian A Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   21. jan 2013 Michael den skulle tilfældigvis ikke se sådan blå og gul ud som på mit facebook profil billed? fordi havde de præcis samme problemer :D?

Kommentér på:
Hjælp til pocketbike Crosser

Annonce