{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skat på pant
  • #1   20. dec 2019 Ja, jeg læste det godt. Det er helt vanvittigt så nidkær SKAT, men også banken pludselig er blevet, og at de i dette tilfælde ikke kan bruge lidt sund fornuft.

Dåserne er der jo betalt skat af da de blev købt, og så smidt på gaden.

• #2   20. dec 2019 Ja har læste om det og det er helt væk og tænk at SKAT nu går efter de småpenge de skulle heller koncentrerer sig om alle de milliarder der løber ud af landet - der er ingen match i det de gør smiley

• #4   20. dec 2019 Annella

Han skal da stadig betale skat af 12.000. Derudover er det da tåbeligt at indbetale pengene til banken -

• #5   20. dec 2019 Hvordan skal han ellers betale husleje, hvis han ikke kan sætte pengene i banken?

• #6   20. dec 2019 Det er godt nok mange flasker han må have samlet.... smiley

• #7   20. dec 2019 Ja uanset om jeg har læst historien på anden måde vil jeg mene at han må beholde de pant penge det er sku et stort arbejde at samle så mange flasker og han betaler sin husleje med de penge - det er sku da perfekt smiley

• #9   21. dec 2019 Hvem ialverden kunne vide at der overhovedet eksisterede en idiotisk flaskepants lov?

Det kan jo være at man har en aftale med venner, familie og naboer, firmaet i nærheden om muligheden for at få deres tomme flasker/dåser, fordi de kender til vedkommendes situation. Det er da helt fair, for der er jo betalt skat af indkøbet.

For denne mand har det jo nærmest været som en 'sport', med masser af motion at samle pantflasker/dåser, og han kommer UD hver dag, ser andre mennesker. Ligger ikke samfundet til last, men på sin egen måde får det til at løbe rundt.

Kommentér på:
Skat på pant

Annonce