{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.023 visninger | Oprettet:

Bil anlæg - Bass? {{forumTopicSubject}}

ey Baboom.. mit anlæg har en masse generatorstøj når jeg køre, men det har jeg muligvis fundet problemet på, men et andet problem er når jeg slukker bilen og høre høj musik er det intet, men såsnart jeg starter bilen og begynder at køre med høj musik så kommer der nærmest et "bum" eller hva man skal kalde det, fra bassen, det kommer sådan ca hvert 20 sekund, tør ikke rigtig høre musik fordi jeg er bange for at ødelægge noget, nogen der ved hvorfor den giver det "bum" fra bassen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil anlæg - Bass?
  • #1   9. mar 2008 okaii:)

• #2   9. mar 2008 Har du krydset nogen strøm & phono kabler?

• #3   9. mar 2008 neej de ligger vidt forskellige:/

• #4   9. mar 2008 Det er vel ik noget anlæg fra thansen.. Ik at jeg siger det er noget lort..

• #6   9. mar 2008 anlæg er fra bilbix i rosengårdscentret, højtalere er billige til også købt i bilbix, bassen fik jeg af en ven, og forstærkeren er en 1100 w

• #7   9. mar 2008 Captain.. Mit stel er nu ik tykker end plus.. Men har ik noget problem med at der kommer nogen lyde.. Det kan jo os være hans anlæg.. Har jeg selv været ude for engang..

• #8   9. mar 2008 Hero, mit stel er ekstrem lort smiley men den er der hehe

Det med målene på kablet har ikke været et problem tidligere, men det er det blevet efter jeg skule bremse hårdt op fordi en dame ikke ku køre bil foran mig, og så rykkede hele anlægget sig omme bagi, og så begyndte generatorstøj, så igår tjekkede vi phono kablerne, og fandt ud af det ene var i stykker, men så min vewn som er under uddannelse som elektriker lavede lige en masse med nogle ledninger, og så virkede det pludselig:S men stadig det der bum kommer, men det er kun når jeg køre det kommer, det kommer ikke når jeg slukker bilen..
    men det kan bare være Stel den er gal med ? det har virket før, men stellet er tykkere end strøm kablet ..

• #9   9. mar 2008 Så har hero nok ret med der er noget der er knækket i phono kablet

• #10   9. mar 2008 hvis det er anlægget, skal jeg så have HELE anlægget skiftet ud, eller er der noget jeg kan gøre ? min ven der snakkede noget om jeg også ku prøve at købe noget i thansen, et eller andet "filter" som sku sættes op der ved anlæget, det havde virket på hans, men hans generatorstøj var slet ikke så slem som min ! så gider ikke bruge penge hvis jeg kan suge lidt viden til mig her først:)

• #11   9. mar 2008 præcis, Phonokablet er nemlig i stykker, arg det svært at forklare, men min kammi lavede noget hor han samlede dem anderledes og så virkede det, men det med bassen er det eneste problem nu, og så generator støj..

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #12   9. mar 2008 jeg havde også generatorstøj.. så fik jeg at vide af carsound i holbæk at når anlæget sku indstillet så sku radioen skrues op på næsten alt hvad den kunne også indstille de forskellige kanaler.. de hjalp på min.. så ingen støj mere smiley

• #13   9. mar 2008 Okai :S

jeg fik afvide man sku købe et "filter" eller sådan noget, til oppe ved anlægget, min ven ar købt det til sin og det virkede, har aftalt med ham at mødes med ham kl 15 så prøver vi lige at sætte det over i min og ser hvad der sker, har lige prøvet at sætte stel til andre steder igen, men stadig uden held, fandme irriterende

Kommentér på:
Bil anlæg - Bass?

Annonce