{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

iM
iM
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135

Hjælp til projekt? {{forumTopicSubject}}

Skal bruge lidt hjælp vi skal lave powerpoint men hvad skal man ha i det powerpoint vi har en forside og problemformulering og alt muligt andet men hvad skal vi ha med i powerpointen vi har om WTC (world trade center) hvad der skete og nogle andre ting?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til projekt?
  • #1   6. mar 2008 kenneth B - Du skal bruge en forside, som I selvfølgelig har, og så skal i på hver side ha' et link der fører til det næste i skal vise. Hvis det tilfældigvis er at I kommer til at skulle hoppe rundt i jeres fremlæggelse.

Det er vigtigt at I adskiller hvert emne for sig, så det ikke bliver alt for indviklet for de andre at læse om smiley

Det er i korte træk sådan set bare det I skal sørge for smiley

Held og lykke med projektet.

P.S. Husk at alt for mange billeder ødelægger designet. Få billeder og korte tekster giver store karakter. Sørg for at få læst så meget som muligt, så I kan det meste i hovedet... Fik et 11-tal efter gammel skala da jeg lavede det projekt smiley

• #2   6. mar 2008 Vi skal ha afleveret et skriftligt projekt til lærene i morgen så ja jeg skal satme i gang med at lave noget for jeg er sammen med en der ikke laver en skid

Kommentér på:
Hjælp til projekt?

Annonce