Vil du med i min rapport??? {{forumTopicSubject}}
Jeg er igang med et projekt arbejde omkring Ungdomshuset.. Jeg mangler nogle spørgsmål, som jeg gerne vil have nogle forskellige svar på... Sa hvis i vil hjælpe mig, må i meget gerne svare på nederstående spørgsmål, og lægge dem ind i indlægget her.. d: På forhånd tak! d:
Spørgeskema til folket via. internettet:
1. Hvad synes I om problematikkerne ang. Ungdomshuset?
2. Skulle huset have været blevet? Hvis ja – hvorfor? Hvis nej – hvorfor ikke?
3. Hvad mener I om de demonstrationer der blev holdt? Handlede de unge rigtigt?
4. Handlede politiet rigtigt ved demonstrationerne? Hvis ja – hvorfor? Hvis nej – hvorfor ikke?
5. Tror I, der kunne være fundet en anden løsning på problemerne? Hvordan?
6. Hvad er jeres mening om de unge?
7. Hvad synes I om Faderhuset?
8. Hvad mener I om det gamle Ungdomshus?
9. Hvad synes I om, at huset blev revet ned?
10. Hvad mener I, var det rigtige at gøre?
11. Hvad skal der gøres nu?
Knus..
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 20 Svar: 196
2: Det skulle ikke have været blevet. for det var garanteret ødelagt af alle de autonomer.
3: de unge handlede da slet ikke rigtigt, man kan ikke bare begynde at lave demonstrationer fordi de vil have sig et ungdoms hus. latterligt.
4: Nej politiet handlede ikke rigtigt, synes de brugte alt alt for lidt vold.
5: Autonomerne kunne været flyttet frivilligt.
6: de skulle tage at lade være at skabe sig sådan, ellers i brummen med dem.
7: ved sku ikke.
8: skidt skidt skidt.
9: kun godt.
10: det som de gjorde
11: de unges forældre skulle tage at holde styr på deres børn istedet for at lade dem løbe rundt og skabe sig
her var lidt
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
1. Hvad synes I om problematikkerne ang. Ungdomshuset?
<b>Det er selvfølgelig et problem. Jeg er tidligere tilhænger af ungdomshuset, men jeg har mistet min sympati for kampen af ungdomshuset. Jeg mener ikke at al den vold var nødvendig.</b>
2. Skulle huset have været blevet? Hvis ja – hvorfor? Hvis nej – hvorfor ikke?
<b>Jeg kan ikke se hvorfor de ikke skulle. Huset blev solgt til Ruth, hvilket jeg mener er provokation overfor de unge, grundet af ungdomshustilhængerne ikke er trosrettede som hende.</b>
3. Hvad mener I om de demonstrationer der blev holdt? Handlede de unge rigtigt?
<b>Stille og rolige demoer ville jeg have acceptereret. Men alle de voldelige kampe har ikke været nødvendige ifølge mig. Det er gået ud over alt for mange uskyldige mennesker. Men jeg mener også at det er medierne der har været med til at fucke det op. Ved at lave stor debat ud af det har flere og flere unge deltaget.</b>
4. Handlede politiet rigtigt ved demonstrationerne? Hvis ja – hvorfor? Hvis nej – hvorfor ikke?
<b>Nej. Det nytter ikke noget at udøve vold på de unge. Flere bliver mere rasende, og demoerne bliver mere voldelige</b>
5. Tror I, der kunne være fundet en anden løsning på problemerne? Hvordan?
<b>Ja. Lyt til de unge</b>
6. Hvad er jeres mening om de unge?
<b>Det er gået alt for vidt. De har overtrådt grænsen</b>
7. Hvad synes I om Faderhuset?
<b>Det er sygt. Virkelig sygt. Det er en sekt som kærer psykisk terror på andre</b>
8. Hvad mener I om det gamle Ungdomshus?
<B>Fedt sted. Virkelig godt sammenhold. Godt kammerat skab</b>
9. Hvad synes I om, at huset blev revet ned?
<b>De burde have ladet det være. Nu laver de unge bare ballade ude i stedet for</b>
10. Hvad mener I, var det rigtige at gøre?
<b>Bare lade de unge være, eller give dem et nyt fra start.</b>
11. Hvad skal der gøres nu?
<b>Nu synes jeg ikke de fortjener et nyt. Ikke fordi jeg iikke selv er tilhænger længere, men de har lavet for meget lort. De fortjener det ikke.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 378
2. syntes ikk huset skulle være blevet da det ikk var deres. men kunne de opføre sig som normale mennesker kunne de gerne få et nyt hus for min skyld
3. jeg synstes det er fint nok de demonstere men de skal ikk starte de gadekamps ligene tilstande som de gjorge..
4. jeg syntes de var for søde af sig.. tæk på hvad sådan en brosten kan køre af skade på en hvis den rammer.. og der er selv om de har deres udstyr på
5. de kunne have behandlet området omkring huset ordenligt så folk kunne lide dem og støtte deres dag
6. jeg syntes de er for langt ude og dybt uinteligente når de kan finde på og sige "bare fordi en navn står nederst på skødt til et hus er det ikk ensbetydene med man ejer det?"
7.faderhuset syntes ejg heller ikk godt om og de har en lige så stor del af skylden som de unge har for de har ikk formået og bygge noget op igen på grunden men bare sat den til salg..
8. jeg har aldrig selv været der for jeg bryder mig ikk om den slags mennesker der kommer der. syntes de har nogne mærkelige holdninger til mange ting
9. det gør mig ikk noget det er væk for det var jo gammelt og faldefærdigt men nu er der bare en klat grus?
10. jeg man skla udskyde deres hus og så i stedet for alt op og køre igen med henhold til resurcer og ligende og så kan du få et hus hvis de er ordelige
11. der skal bare komme styr på det!
Vil du med i min rapport???