{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dovne unger..
  • #1   27. feb 2008 REP YO HOOD !
    Genoprette KZ-lejre og give dem strafarbejde eller noget hvad ved jeg et eller andet.

• #2   27. feb 2008 Mette N
    Jeg tror mere det er fordi de unge er optaget af druk og tøser.

• #3   27. feb 2008 hahahahaha

• #4   27. feb 2008 lille: ja det kan være den går i folkeskolen, men på handelsskolen, handelhøjskolen, uni, der har de nogle programmer der kører opgavenerne igennem for at tjekke dem, så der bliver de opdaget, men desværre ikke i folkeskolen

• #5   27. feb 2008 REP YO HOOD !
    Nej ok så druk og tøser/drenge hehe sorry smiley

• #6   27. feb 2008 Martin M
    Ok det var jeg ikke klar over smiley
    Det burde de så bare have i folkeskolen også smiley

• #7   27. feb 2008 mette nej som går opgaverne igennem, de tjekker det igennem med hvad der er på nettet, samt hvad der står i bøger mm. sådan man kan se hvor mange pct de er enes med det der er rundt omkring

• #8   27. feb 2008 host host - jo man bliver til tider opdaget i folkeskolen - eller det gør vi på min skole (:

• #9   27. feb 2008 Går på 2. år på HHX, og der er nok 2 eller 3 der laver lektier hver gang.. Og så har jeg ikke engang overdrevet.. Vitterligt, 2-3 ud af 31 eller 32 elever.. Må nok indrømme at det er rimelig dårligt.. Men bare man kan følge med smiley

• #10   27. feb 2008 Hofnar: det var da en mærkelig handelsskole du går på, da jeg gik der skulle man aflever 80 % ellers fik man laver karakter eller blev smidt ud

• #11   27. feb 2008 Martin M

Jaja, det gør vi også.. Det er jo ikke alle lektier der er aflevereingsopgaver smiley

• #12   27. feb 2008 Hofnar: nej det er rigtig nok, de andet lavede jeg heller ikke og kom da stadigvæk ud ag HHX med 9.9 i snit.

• #13   27. feb 2008 men du bliver meget kloger, hvis du skal forsætte på endten uni eller handelsshøjskolen, der går den ikke så ryger du i hvert fald hurtig ud. Fordi mange ikke kan finde ud af omstille sig, kommer de bagefter på de udannelser, og dropper ud

• #14   28. feb 2008 Ja, jeg har også selv alt, alt for meget fravær.. Sådan var det også på første år.. Men der skete ikke en skid udover et par breve hjem..

Martin M - Skal sku heller ikke læse videre smiley jeg laver business.. Ej, har andre planer end at læse videre.. Gider ikke sidde på skolebænken mere.. Vil ud og lave noget.. Grunden til at jeg går på HHX er at jeg vil lære at være selvstændig og starte en virksomhed op selv.. Har store forventninger til mig selv og fremtiden ..

• #15   28. feb 2008 Hofnar: så vil jeg da mene, det var en god ide at læse vider og fx at tage en HA, som giver dig utrolig meget mere end den HH, som vi bare kalder en udvidet 10 klasse, da den ikke er så meget andet c;. havde så 4 timers fravær på tre år to timer til kørerprøve og teoriprøve og to timer da jeg var inde og trække nr

• #16   28. feb 2008 Man kalder da ikke den 3-årige HH for udvidet 10. klasse gør man? Er det ikke kun HG på de to 2 år?

Fuck, 4 timers fravær på 3 år? Det er fistfuckme godt klaret!

• #17   28. feb 2008 staveplade, det hedder afleveringsopgaver smiley ikke aflevereingsopgaver..

• #18   28. feb 2008 Hofnar: nej det gør man nok ikke rigtig, men mange af de lærer man har på handelsshøjskolerne kalder en HH det og ja gym for den sags skyld os, da de mener den ikke giver så meget. men ja du lærer da en masse grund ting det mener jeg os, men kan godt se at man ikke har lært nær nok på de tre år. har så os selv taget en HH, HA og er ved at tage en cand.merc.aud, så vil give dig ret i det er mange år at være på skolebænken

• #19   28. feb 2008 Martin M

Tager sku også hatten af for at du kan holde det ud i så lang tid.. Lige pt ligger tanken om at læse videre MEGET langt fra mine overvejelser.. Men ja, indenfor handels-uddannelserne er HHX nok også mest anset som vejledende.. Men har skam stadig lært en masse smiley

• #20   28. feb 2008 Hofnar: det er sådan set ikke så slemt de år går utrolige hurtige og du har en masse fede oplevelser, men det kræver os en masse. men årene går hurtig, da du hele tiden har noget at se til

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #21   28. feb 2008 Man kan ihvertfald se på retstavningen herinde, at det ikke ligefrem er skolearbejdet der optager børn og unge mest mere...for satan hvor staver de dårligt efterhånden!!!

• #22   28. feb 2008 Kværulanten .

Så er det godt det ikke er en retstavningsprøve ikke?

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #23   28. feb 2008 Hofnar>> Jo, det er ret heldigt..og dejligt du ikke går op i det selv smiley

Hovsa..var det en lille staveplade du sendte til dig selv længere oppe? Hm, så det betyder åbenbart en smule alligevel...

• #24   28. feb 2008 Ja, den er god med dig.. Og du glemmer at lave mellemrum efter endt sætning.. Bla bla.. Vi kan også sættes os ned og kaste med sand som man gjorde i børnehaven?

• #25   28. feb 2008 Jeg har da tit oplevet at mange tager en HHx fordi de ikke rigtig ved hvad de skal lave efter folkeskolen. Så de ser det såmænd bare som et sted de bliver nødt til at være fordi de ikke rigtig har nogen anelse om hvordan deres fremtidsudsigter ser ud. Dermed sagt går der heller ikke så meget sport i at være seriøs i skolen.

Jeg har en hg og stod tilbage med et gennemsnit på 9 på de to år, og starter nu på en HHx til sommer for at komme videre med min uddannelse. Min pointe er bare, at dem der ikke laver deres lektier, er som regel dem der ikke har forstået det, er bange for at spørge læreren om hjælp og/eller dem der ikke tager deres skole seriøst

Kommentér på:
Dovne unger..

Annonce