{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Knallert fundet ? {{forumTopicSubject}}


min vens knallert blev nakket et tidspunkt i sin opgang, dog meldte han den ikke,(idiot) men han har selv fudet frem til hvem der har den. han går ned og tjekker at døren er brækket op. Nå men så han ringer til en (tyv han kender) som kommer. døren var baglåset og kunne ikke åbnes, der var lavet hul ved nøglen.. nåh så siger ham tyven '' stik mig en flad skruetrækker og den er åbnet'' det gøre han lyn hurtigt, min ven fik så mistænkligt over at hvordan han vidste det. Langsomt gik tiden (1-2 måned), og han fik afvide at nogle fra han's gård havde den. Han havde altid vist det måtte være de to. Han lagde mærke til da ham tyven kørte forbi ham og den var præcis som han havde billeder af. Nå men så dagen idag, for en opkald, og jeg går ned, han står ved sin nabo's jog og skændes (han havde byttet sin aprilia sonic til yamaha jog), naboen fortæller at min ven ikke havde ret til og nævne det var hans uden stel nr, fordi den var lovligt, så jeg blandede mig og sagde, '' så gå hjem og hent købskontrakt'' det gøre han så...

Knallerten var min vens, stel nummer passede det på papiret, og sæde,styr kontakter, sidestøtte, forgaffel, sæde kasse, var hans. Evt så var tændingslåsen fjernet, sædelåset, og benzin tanken's dæksel smadret. Nu vi nået til, hvis ham med joggen og min ven går og melder om det. Kan politiet gøre noget ved det? for alt passer lige på papiret, men det k meldt? Og ham der havde stjålet den, fortalte ham den var ærligt og sagde også idag at han havde købt den, selv om han havde nakket den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert fundet ?
Kommentér på:
Knallert fundet ?

Annonce