{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Uroligheder mv....... {{forumTopicSubject}}

to kriminelle pakistanske unger, var årsagen til ekplosion i østerbro. dvs. Der er ingen sammenhæng med den senere tids mange påsatte brande. så er den ud af verden.

(link fjernet)

her er flere sandheder om påsatte brænde rundt omkring, og de havde intet politiske motiver:

http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Svendborg/2007/04/19/153749.htm

http://ekstrabladet.dk/112/article976549.ece

og mange mange flere.............


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uroligheder mv.......
  • #1   26. feb 2008 heheh når indvandere gøre det så er de terrorister, ik.... (ikke for at retfærdiggøre hændelserne omkring nørrebro mv).

  • #2   26. feb 2008 til DHG !

    jep jeg føler mig truffet, ligeså snart man generaliser.


  • #3   26. feb 2008 ja det er rigtig der er ingen der generalisere her i denne indlæg, men alle i de andre indlæg der har været mhs. urolighederne har 90% af de medvirkende kun generaliseret.

  • #4   26. feb 2008 hmmm havde man ikke ytringfrihed i danmark. jeg har lov til at ytre mig som jeg vil, hvis du er ikke tilfreds så smut fra mit indlæg.

  • #5   26. feb 2008 det er din mening, og det respektere jeg.

    End of story....


  • #6   26. feb 2008 du maa sige hvad du vil ? men naar du kommer med paastande skal du helst kunne begrunde hvorfor smiley

  • #7   26. feb 2008 og hvilke påstande snakker vi om??

  • #8   26. feb 2008 til DHG !

    det er godt med dig, HAD du bare videre fra hoved og r...
    din fremmedhadeske propaganda røre mig ikke...........


  • #9   26. feb 2008 jeg er ikke her for at forsvare nogen som helst gerninger, jeg har oprettet denne indlæg for at oplyse folk og smide et budskab om at uroligheder og brændende ikke helt som det så ud i medierne. mange tog chancen for deres kedsomhed og brændte hist og pist, og derefter fik indvandere skylden. det er derfor jeg har henvist de forskellige linke, så folk kan se at ikke alle brændattentater havde et invandere baggrund eller havde hensigt med de politiske motiver. (som jeg skrev før, jeg er ikke her for at retfærdiggøre urolighederne. de er ligeså afskyelige som ungdomsurolighederne mhs. undomshuset hvor der blev brændt bygninger og biler ned dengang.)

  • #10   26. feb 2008 til DHG !

    tyrkisk tv, hvad mener du??? begrund din påstand.


  • #11   26. feb 2008 ren og skær misforståelse:)

  • #12   26. feb 2008 til DH G !


    først og fremmest, pas på hvilke nationalitet du beskylder. hvis du ikke ved 100% så lad være med at komme med nogen påstande. for det andet den børneprogram stammer fra mellemøsten som er lavet af fundamentalister svarende til NY`NAZISTER niveau, hvis du tager Nynazisterne alvor tja så må du også tage disse klovne alvorlig.

    og for det tredie læs dette indlægs overskift igen, dette indlæg handler om urolighederne og ikke om fundamentalistike børneprogramme i pælestina. hvis du har noget at brokke dig over selve programmet, giv dig en klage til menneskerettigheds organisation.



Kommentér på:
Uroligheder mv.......

Annonce