{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

cris7
cris7
Online Tilmeldt:
16. dec 2014
Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356

Dødsstraf forventes for terrormord i Marokko. {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/112/terror-drabene-i-marokko-brev-fra-louisas-familie-laest-hoejt-i-retten/7709463

Mordrene på Louise Vestager Jespersen og norske Maren Ueland, er meget skræmmende.

Der forventes dødsstraf til dem som udførte gerningen. Hvilket forhåbentlig sker!

De to unge piger, to på en rejse, som fik en fatal afslutning. En grusom afslutning.

Hvordan ser I på denne situation, at dødsstraf er vil blive effektureret ifald de 3 personer kendes skyldige?






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dødsstraf forventes for terrormord i Marokko.
  • #3   11. jul 2019 At sidde på livstid i et marokansk fængsel vil jeg hellere fortrække, det er en mere retfærdig straf end bare at aflive bæsterne.

  • #4   11. jul 2019 Helt på linie med Polysl her - livstid (rigtig livstid) til dette religiøse udskud er den eneste rigtige straf smiley

  • #5   11. jul 2019 Opdateret......Der blev ingen domafsigelse i dag.

  • #7   11. jul 2019 alis

    ja de skal have suiter, med køleskab, tv, internet, Et hold terapeuter som rubber dilleren,, psykologer som prøver at forstå deres voldelige handlinger og dermed forklare at det er de andre - samfundet skyld at de samler sig i grupper og myrder.


  • #8   11. jul 2019 Helt korrekt Polysl - folk der begår umenneskelige forbrydelser fortjener umenneskelige straffe smiley

  • #10   11. jul 2019 Alis #9

    nu skænker jeg mig et glas portvin, for jeg kan ikke gøre noget at nogle har et lorteland hvor de tøser flygter fra, i stedet for at slå tilbage. Danmark har været involveret i flere krige som ikke har løst noget mere gjort det værre - det klandres de for, og hvis de ikke gjorde noget så blev de også klandret for det - det er lidt som catch 22.

    Man skal da være enorm ubegavet at tro at IS er bedre end flygtninglejr - her tager man alvor fejl. Alle i Mellemøsten er skyldige i at det kan forsætte ved bare at flygte og lade de korrupte tage magten. At man ovenikøbet flygter og ved man lander i den lejr fortæller endnu mere om folk realitet sans.

    Nu registrerer man ikke om det er muslimer der kommer til Danmark og de får en meget bedre behandling de vil få nogen andet sted syd for Danmark.


  • #12   12. jul 2019 alis

    hvad ved du selv omkring dem som er i flygtningelejr.?


  • #14   12. jul 2019 Nå, men for at tage stilling til selve indlægget, så mener jeg også at det at sidde i et marokkansk fængsel, må være værre end at få et nakkeskud.
    Marokko har ikke effektueret en dødsstraf de sidste 25 år, og selv om de bliver dømt til døden, vil det nok ikke ske. - Andre der har fået den dødsstaf i Marokko er i gennemsnit ude efter 16 år, hvis de altså lever så længe.


  • #15   12. jul 2019 #13

    Nu vader man jo også rundt i pløre og søle på festivaller, og hvad journalister ser - er jeg tvivlende om at de er objektiv, for de er der kun for at lave en kioskbasker, politikere er der kun for at observerer og ikke gøre noget.


  • #16   12. jul 2019 Dødsstraf er ikke for at straffe de skyldige. Det er for at beskytte resten af samfundet mod bæster, der har vist, at de er uegnede til at leve blandt andre mennesker.
    Hvil i fred.
    Så kan andre leve i fred...


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #17   13. jul 2019 Det kan godt være at det er en større straf at sætte disse udskud i et usselt fængsel.

    Men hellere kommet helt af med dem, for sådanne mennesker har det med at prale og udbrede deres handlinger i fængsler, endda med voldelige metoder.

    Der vil så heller ikke være mulighed for at 'løskøbe' dem, eller angribe fængslet for at få dem ud. De er allerede 'helte' eller 'martyere' i nogle øjne, så det ændres der ikke ved selvom de får dødsstraf.

    De bør kun ha' de allermindste basale menneskerettigheder tilbage hvis de skal sidde i fængsel resten af livet. Ellers ingen, for de har overtrådt dem så groft ved at fratage 2 unge piger deres menneskerettigheder til at leve.



  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #18   13. jul 2019 #6 Alis du skriver:
    Det er ikke deres religion, der er problemet. Muslimer hævder at det IS laver ikke har noget med Islam at gøre. Det tror jeg heller ikke det har. Det er de sociale forhold, de har levet under, der har fjernet enhver form for tro på medmenneskelighed.

    Her vil jeg sige at du tager fejl. IS ønsker et kalifat, hvilket flere end man tror ønsker. IS tror strengt på Sharialoven, og fortolker den strengt, hvilket nogen så frasiger sig og ikke ønsker at tage del i. Men kalifatet ønsker de, bare på med mere lempelig fortolkning af Sharialoven.

    Det er ikke de sociale forhold de har levet under der bærer skylden, så de har mistet deres menneskelighed.

    Nej, det er deres overbevisning om at hele verden skal omvendes til muslimer, og at de har retten til med vold og magt at gøre det.

    Bare se, hvor mange som har boet i europa, der har tilsluttet sig for at leve i dette kalifat? De har gjort det af religiøse grunde, og ikke dårlige forhold.





  • #20   13. jul 2019 alis

    //citat
    Kan du anvise en måde, muslimer kan leve i fred med deres medmennesker, og blive respekteret? De bliver tyranniseret alle vegne!
    //citat slut

    Tror jeg ingen kan, de bliver jo chikaneret, slået, dræbt af deres egne, det er der mange beviser på - så hvis de ikke engang kan leve i sameksistens som shia, og sunnier i Mellemøsten, så er det op af bakke i vesten.


  • #22   13. jul 2019 ØH.....Er Mellemøsten ikke lige så meget kapitalister som Vesten? Det er samme mønster muslimer køre, med at være ligeglad med befolkningen og skrabe til sig. At så rige olielande har så meget fattigdom siger da en del om at fordelingen er skæv. Dog er Iran et godt billede på at uddannelse er vejen frem, og hatten af for det.

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #23   13. jul 2019 # 19 Alis

    Jeg véd ikke engang hvordan jeg skal besvare dit indlæg der, for der er alt for meget at besvare, så det ville blive til en hel roman.


  • #24   13. jul 2019 cris 23

    giv dig bare tid,


Kommentér på:
Dødsstraf forventes for terrormord i Marokko.

Annonce