{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Val Thorens - fredag {{forumTopicSubject}}

Hey ! så skal jeg satme afsted her fra på fredag, til Val Thorens med et par gutter (: så skal der satme ståes på ski ! 10 dage!

men oprettede egenligt det her fordi, jeg gerne ville vide hvor "billigt" der er dernede? sådan til forhold Danmark smiley
eller om der evt. nogle herinde der også skulle derned ?

mvh mike smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Val Thorens - fredag
  • Nicoline :
    Nicoline : Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 34 Svar: 177
    #1   20. feb 2008 Var dernede i starten af Januar med 8 andre gutter - Vi fik en kæmpe 2 etagers lejl. til billige penge smiley

En fadøl er minimum 5 euro - og drinks dyrere...

Mad fra supermarkedet er vel ca det samme som i dk.

Pizza, burgere og fritter er IKKE samme standard som du er vant til - og lidt dyrere...

Ang. tøj er det meste jo sådan noget reklametøj - Dog er der en del modebutikker.

De har en juveler dernede med D&G osv. og det er en smule billigere end her i danmark...

Men glæd dig - og det vildeste discotek hedder Malyasia og er UNDER jorden smiley

• Nicoline :
    maj 2007

#2   20. feb 2008 Plus - Hvis du er snowboarder - har de langt federe udstyr dernede - og til billigere penge smiley

Og en dagstur på ski/snowboard til byen Courchevel er at foretrække - det er her Paris Hilton og David Beckham har villaer - og de VILDe biler cruiser rundt - Og de gamle koner KUN går i sygt dyrt tøj smiley

• #3   20. feb 2008 arg det lyder fandme lækkert smiley og specielt det med diskoteket der !
    men lyder godt angående maden der fra supermarkedet der, fordi vi har nemlig også lejede os en lejlighed smiley

men tak ska du ha!

• #4   20. feb 2008 haha griner :D! arh stod på snowboard her sidst så vil sku gerne prøve det med ski, har kun prøvet ski på det der pis i silkeborg :D!

hvad brugte du cirka i lommepenge ? smiley

• Nicoline :
    maj 2007

#5   20. feb 2008 Ok - Ja har prøvet begge ting og føler mig mest tilfreds på et snowboard smiley Men hver sin mening hehe smiley

De har lige ved siden af byen en større snowpark hvor der til snowboarderne er et stort hop med en stor oppustelig pude (Ligesom hoppepuden i Djurs sommerland hehe) Og det er MAX fedt og lave tricks på den.

Har været mange steder i Alperne og må altså sige at Val thorens er det absolut fedeste sted.. Der er også danskerbarer dernede med danskere bag baren smiley

Bowlinghal, svømmehal, indendørs sportscenter og 2 halvstore centre med butikker. Desuden sindsygt mange pister (Hvis i altså har købt til "Le 3 Vallées" ?)

Jeg brugte ca 3000,- på de 8 dage vi havde derned på lifterne smiley

Hvis i kører selv kan det godt betale sig at shoppe sprut i tyskland - Dog er de franske øl "Kronenbourg" et must når man er i Frankrig smiley

• Nicoline :
    maj 2007

#6   20. feb 2008 Og ang. supermarkedet - Så hedder de største dernede "SHERPA" - Og underligt nok er der forskel på priserne fra butik til butik - Trods det identiske navn.

• #7   20. feb 2008 arg det her har sku været til meget stor hjælp for mig og gutterne :] havde egenligt også regnet med de 2-3 k der på at fyre den lidt af.

fuck main, nu må du jo ik friste mig til at stå på snowboard, det lyder jo ekstremt nice!!!!
    en dansk bar, damn det er jo lækkert, hvordan står det til med tøserne dernede? til at score? smiley
    jeg er egenligt ik helt klar over hva vi har købt til, men ja :D!?
    nae vi køre ik selv, vi tror det er lidt "lettere" og billiger og tage derned med bussen smiley så det gør vi heh.

hah det var sku noget underligt noget, men så må vi jo havle lidt frem og tilbage mellem butikkerne :D!

• Nicoline :
    maj 2007

#8   20. feb 2008 Lettere - Ja måske - Men men, ikk så fedt - Har prøvet det og det med nattero osv er ikke mig - Sidste år var vi med Tog, det kørte fra Århus og så til 1,5 time fra destaination, og der får man sin egen 6 personers kupe - Og vi havde ghetto med, så det blev fedt... smiley

Ang pigerne dernede - Har faktisk haft kæreste på alle de gange jeg har været afsted - Men vil da tro det måske er ligesom Sunny Beach, Lloreth de Mar, Callela og Ibiza smiley Folk er der jo kun for at stå på ski og feste smiley

Ang. de Picnics som de fleste rejseselskaber holder og som i sikkert også blir' invitereret til - så kan jeg lige beskrive det for dig.

Det er guiderne som tager ud og graver en masse siddepladser og borde i sneen - Dækker buffetbord op med pålæg og brød og en masse øl... Egentlig meget sjovt - Men da vi altid har været mange afsted har vi altid lavet en privat picnic - Hvor vi har mindre mad og flere øl med - Og vores ghetto, videokamera og sidste gang nogle baderinge fra et vandland (Ja det blev til sjove videoer hehe )...

En anden ting som i SKAL prøve er den 6 km's kælkebane der i byen... i tager ned til et skur, gir jeres liftkort (Får et midlertidigt imens) i depositum og betaler 10 euro pr mad og får udleveret kælk og hjelm (Hjelmen får du brug for - tro mig )

Og så er det bare afsted oppe fra toppen af bjerget og ned gennem en masse sjove sving hvor det for vores vedkommende bare gjaldte om at vælte hinanden og ikke komme først )

Af gode fodbold steder vil "le Viking" være det bedste sted - De viser stort set alt fra de største ligaer.

Kommentér på:
Val Thorens - fredag

Annonce