{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

utoligt hva man skal finde sig i...... {{forumTopicSubject}}

Jeg sætter en vare til salg på hunde galleriet og da der ikke rigtig sker noget med handlen tænker jeg måske jeg kunne bytte mig frem..... der sker en del og mig og en anden bruger bliver enig om en byttehandel
Jeg sender min vare ( hun skulle gøre det samme )
jeg rykker og... for intet
Jeg ligger en tråd ind under off topic igår uden navn da man ikke må oplyse det ..
hjælpe admistrater tager så hendes den unge pige´s parti for hun er en pige som har det svært og jeg finder hendes hjemmeside ( hjælpe admi ) skriver en mail og hun kontakter mig den vej over email jeg beder hende gentagende gange kigge i mit besked center men nej den unge pige snyder ingen men det gør jeg da hun jo nu har taget parti ...
skal man virkelig finde sig i sådan en behandling og kan ikke komme ind efter en anden hjælpe admi email eller hjemmeside

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  utoligt hva man skal finde sig i......
  • #1   19. feb 2008 sådan r folk bare. har selv prøvet noget lignende.. købte en sadel som skulle være sort men da den kom var den brun og pigen var ikke til at finde

• #2   19. feb 2008 man kan ikke stole på andre end sig selv

• #4   19. feb 2008 hun er over 18 år og hjælpe admi tager hendes parti for hun har så mange mange problemer og vi andre har ikke nogen åbembart men skal finde os i at blive snydt

• #6   19. feb 2008 Det mener den admistraterlige hun kan men en anden admistrater kigger nu på sagen .

For jeg mener admistrater bør se objektivt på sagen.

Det værste er næsten hun sælger både her og på HG

• #7   20. feb 2008 Jubiii jeg fik min vare idag den er poststemplet den 19 /2... hun havet sikkert ikke regnet med jeg ville blive så sur over at blive " snydt "
    Men det er en princip sag for mig så det med at blive frosset i 5 dage fra HG er bare ok
    Det som stadig ikke er iorden er at den unge pige stadig sælger og admi tager hendes parti ... så heller blive smidt helt ud for det kan da ikke være korrekt

• #9   20. feb 2008 Man må ikke oplyse det her desværre

• #11   22. feb 2008 vil lige høre hva der sker med hende som ikke har fået karntæne men stadig sælger her og på HG ....

Kommentér på:
utoligt hva man skal finde sig i......

Annonce