{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva syntes i om ideen ?
  • HIfigeek g
    HIfigeek g Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #2   19. feb 2008 Har lige købt hjemmeside navnet for en time siden så den virker ikke endnu nej smiley

    Jeg har overvejet det meget inden jeg gjorde det men vi lever sQ i et frit land maen har overvejet at anskaffe mig et våben smiley


  • HIfigeek g
    HIfigeek g Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #3   19. feb 2008 Jeg tror også selv på det med at tjene godt på den også derfor jeg købte navnet smiley



  • #4   19. feb 2008 du skal nok få hemlig adresse først smiley

  • HIfigeek g
    HIfigeek g Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #5   19. feb 2008 Frederik E det får jeg også smiley xD valgte også hemlig adresse under bestillingen men vil de finde mig er det jo ikke svært men altså vi lever i et frit land jeg burde have lov til at sælge hva jeg vil i fred self at der ikke er en lov mod det og mig bekendt er der ikke en lov mod salg af tshirts med tegninger af ting / folk / personer / random shit

  • #6   19. feb 2008 nice lavet

  • HIfigeek g
    HIfigeek g Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #7   19. feb 2008 Det skal lige siges at jeg er faktisk ikke racist eller noget som helst i den stil

  • #8   19. feb 2008 Du skulle have købt den med .com istedet smiley

  • HIfigeek g
    HIfigeek g Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #9   19. feb 2008 overvejede faktisk .com istedet for men som sagt det er udlændingene som har et problem med OS danskere så det blev .dk smiley

  • #10   19. feb 2008 hehe held og lykke med det m8...

    måske sker der noet måske ikke...

    der er mange der hedder muhammed


  • #11   19. feb 2008 ja det er ganske træls, det burde være udlændingene der havde et problem med jyllands posten, synes sku jp skulle stoppe deres avis laaaaaaangt op i røven!

  • Tjek M
    Tjek M Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 177
    #12   19. feb 2008 Jeg synes du er lam at høre på.. Men held og lykke med dit projekt. smiley

    Tjek lige om Baboom vil betale for dit Hotel ophold.. Og at de kan finde et Hotel der vil accepter dig...

    Fuck en fjlos du er...


  • #13   19. feb 2008 du kunne os lave en på det er skod sprog på et senere tidspunkt ? smiley

  • HIfigeek g
    HIfigeek g Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #14   19. feb 2008 Frederik E jeg kan ikke deres sprog

  • #15   19. feb 2008 Spillerformegetpoker S .

    Ytringsfrihed LAAAAAAAAAANGT op i røven! Muhammedkrisen har intet med det at gøre mere. De trykker dem jo kun igen for at provokere til at der skal brændes ting af herhjemme og smides bomber i hovedet på os senere hen.

    Men du synes så det er helt okay at gøre grin med handicapede mennesker. smække dem på forsiden af aviserne og stå og grine af dem, eller animere dem så de æder lort? det er jo også ytringsfrihed.

    Men du synes så også det er okay at skade danske interresser så man mister marked og meget mere. fint fint, det må du jo om


  • #16   19. feb 2008 Spillerformegetpoker S : du har nok ret, tror heller ikk man kan sige det ? smiley

  • #17   19. feb 2008 Synes bare du er med til at piske en stemning op. Du kan fx ikke sende noget uden at der er en returadresse, så helt gennemtænkt tror jeg ikke det er, jeg er skam heller ikke racist og mener osse at der uanset ytringsfrihed osv burde være noget der hedder respekt for andre mennesker, og den respekt synes jeg der mangler her. Du kunne lige så godt tage en tur ind på rådhupladsen, og lade børn lave nogen tegninger af muhammed, og samtidig servere helstegt pattegris som bliver grillet over brændende koraner. Det vil gi den samme effekt for dig hvis du åbner den side. Men på den anden side, hvis du beholder domænet ville du sikkert kunne blive rig på at sælge navnet videre

  • #18   19. feb 2008 HIfigeek G : på det tidspunkt er siden nok, stor nok til at du har råd til en der kan ? smiley

  • HIfigeek g
    HIfigeek g Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #19   19. feb 2008 Det skal faktisk lige sige at jeg gøre dette her for at starte en debat fordi at jeg syntes sku ikke rigtigt der er nogen andre der har klaret det ordentligt

    hvis der så er en lille bonus som moneter oven i smiley


  • #20   19. feb 2008 Syns fandme det er cool at du gør noget, vi lader dem jo lige så stille overtage vort land. Er ikk racist, men syns de er helt gal på den...

  • #21   19. feb 2008
    Spillerformegetpoker S

    Hvilke regler? Mener du "Nasar kardar" eller hva?


  • #22   19. feb 2008 Eh - Var det ikke Der nede de gik totalt rådden skrot???? det var jo ham der´ Abu laban eller hva fanden han hed der tog ned og smurte tykt på, og viste dem billeder som ikke engang var her fra danmark, men derimod billeder fra en grisefest, og det var da derfor de brændte ambasaderne af og alt muligt, men hvis jeg er helt gal på den, så ret mig lige. de fleste herhjemme som blev spurgt ad, var egentlig pisse ligeglade. Det så vi da i nyhederne.

  • #23   19. feb 2008 Men på den anden side... Måske skulle de ha et par muhammedtegninger på bistandskontoret.... Gad vide om de så osse ville boykotte den ;o)

  • Tjek M
    Tjek M Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 177
    #24   19. feb 2008 I er seriøst SINDSYGE oven i bærget.. OVERTAGER VORES LAND HUUUUUUU.. HAHAHA hvem fanden skal overtag dette land.. Hold kæft hvor er i bange....

    Spillerformegetpoker S
    Hør her fister du skriver
    """Der er ytringsfrihed i Dk hvilket betyder det ikke er ulovligt - så kan ikke se hvad dit problem er ?"""

    Min ytringsfrihed er at sige det er ike en særlig god ide.. Og jeg vil gerne ytre mig og sige FUCK ytringsfrihed.. "Det er jo min ytringsfrihed." Så kan jo ikke rigtig ha et problem med det.. Så det vil faktisk sige det er DIG som har et problem..

    Once again i stroke one down.. HAHAH


  • Tjek M
    Tjek M Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 177
    #25   20. feb 2008 Spillerformegetpoker S

    Åben bart har du svært ved at forstår tingene her inde.. Jeg har aldrig sagt det er OK de "FUCKING" som du skriver det. Fucking mennesker som vi har givet ly osv osv til at det iorden de brænder rundt i DK.. DET HAR JEG ALDRIG SAGT DET VAR OK.. Og det mener jeg bestemt heller ike at det er..

    SÅ før du begynder at beskylde så læs, hvad fanden jeg skriver.. TAK..

    Derimod at i stadig køre på med Profeten Mohammed.. Det er LAMT synes jeg.. Hvorfor FORDI de optøjer der sker i dk for det første er det ike pga de Mohammed Tegninger men Pga Udlændinge føler sig trampet i det danske system... Derfor laver de alt det lort i DK. Med hensyn til brænder biler osv..

    Jeg har ikke noget imod en dansker siger FUCK dem ka de ike li lugten i bageriet så kan de sku bare skride.. Ja det sku rigtig jeg sku ike utilfreds som borger i DK jeg har det super i dette land....

    Men i skal ikke gå ind over religion.. For det noget helt andet..

    Og til sidst men ike mindst.. Spillerformegetpoker S
    Jeg er nok mere racist end jer alle sammen til sammen her inde.. Men ikke over for dansker overfor udlændning.. Overfor dem som ike opfør sig ordnlig kan man sige... Men hvorfor er jeg racist???

    Fordi de folk som laver lort i dk, det går ud over os.. DVS rigtig Muslimer.. Så tror fru jensen i jylland at alle muslimer er sådan.. De folk som er skyld i at i tror vi alle er sådan, dem skal jeg nok selv betale tur billet til... Men lad være med at generaliser alle muslmer.. For sådan hænger den ike samme.. Der er ca 1.5 milliader muslimer i verden. Klart nogen af dem er fucked up.. Men det ska da ike gå ud over alle sammen,


Kommentér på:
Hva syntes i om ideen ?

Annonce