{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Kærestesorg + Evisiu & Nokia + sex {{forumTopicSubject}}

Det undrer mig at 90% af alle beskeder og besvarelser fylder mindre end en sætning eller linie.

Er det for hårdt at sammensætte længere sætninger? Kan jeres nonsens ikke foregå pr. SMS? Det passer da bedre med det meningsløse selvbekræftelse.

Har I aldrig andet end volapyk på hjertet?

Ved ikke hvor tit jeg læser en tråd, hvor en enkelt bruger eller to faktisk kommer med et svar til OP ("original poster" for dem under 18). Men det bliver fuldstændigt ignoreret, da pøblen åbenbart giver op over for meningsfyldte posts. Er det ikke i pixi-bog format, så læses det åbenbart ikke.

Denne post bliver sikkert heller ikke læst af de første 20, før en eller anden modsiger den og tvinger de andre til at læse den. For ellers kan de jo ikke komme med 1-sætnings modangreb!

PS. Intra er ikke et ord. Egenavne begynder med stort. Det er standard pensum i folkeskolen.


Kommentarer på:  Kærestesorg + Evisiu & Nokia + sex
  • #1   19. feb 2008 Hehe.
    et af de emner jeg sys er lidt mere morsomme på en eller anden måde.
    men hvis jeg nu bliver ved med at skrive her, har jeg jo faktisk et langt "svar" til sidst, selvom det er ret meningsløst, og sikkert ikke bliver læst fordi det er mre end 3 linjer smiley

    men jeg vil så lige til sidst sige at du faktisk har ret.
    nogle gange giver man sig faktisk lige lidt mere tid til at svare i et emne, eller hjælpe en eller sådan, og så får man ikke noget tak tilbage eller noget svar i det hele taget. og det tror jeg, som du siger, er fordi det sikkert slet ikke bliver læst.

    DEN BLEV LANG smiley
    og nu går jeg i seng.
    godnat.


  • #2   19. feb 2008 en helt anden ting er så også, at hvis du havde oprettet et emne med denne overskrift kl 16 om dagen istedet for, var den blevet set af mindst 200 allerede smiley

  • #3   19. feb 2008 Morten M.

    Du har ret - de relevante posts drukner tit i alt det vås de fleste lukker ud. Man skal være mere heldig hvis OP giver respons eller takker for indputtet.

    Det er en lidt sørgelig trend. Folk er rigtig dårlige til at forklare sig skriftligt.


  • #4   19. feb 2008 Morten M:

    De fleste ville ikke have læst indholdet kl. 16.00.

    Bare have skrevet "se min annonce"

    eller "bytte"

    eller "jeg intra"


  • #5   19. feb 2008 Ja, nu skal vi også passe på ikke at generalisere sådan, men rigtig mange er.
    men okay, hvis du kigger på gennemsnittet af alder herinde, tror jeg også det forklare en del smiley


  • Josh s
    Josh s Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #6   19. feb 2008 dr k fatter ik hva du skriver haha!?

  • #7   19. feb 2008 haha. nej det har du ret i.
    men det var nu mere ment som, de ting som du har sat i overskriften, ville have logget alle de yngre til.

    jeg kan ikke lade være med at grine når interesseret bliver stavet "intra"


  • #8   19. feb 2008 Jeg kan sagtens følge pointen du vil frembringe Dr K.

    Det er faktisk korrekt det du skriver. Der er alt for mange useriøse emner oploadet i forummet og man får som regel kun irrelevante og svar uden nogen form for seriøsitet.

    Det er faktisk lidt forkasteligt at se hvordan det danske sprog blir misbrugt af samtlige "sms og messenger" forkortelser.

    Jeg prøver selv så vist muligt at ffrembringe det normale sprog, da jeg ikke selv ser nogen mening i at bruge alle de såkaldte forkortelser og meningsløse nutidige ord, som alligevel ikke bidrager med relevance for emnerne i forummet


  • #9   19. feb 2008 tissemand.....!

  • #10   19. feb 2008 hehe ej gas.... kan kun give dig ret...

    Der er generalt for mange pattebørn herinde som man burde kunne lukke ude af en tråd man har oprettet...


  • #11   19. feb 2008 Det er korrekt. Det sker desværre bare ikke

  • #12   19. feb 2008 okey.. det vidste jeg sgu ikke... for satan da TarZan hvis du ikke sover... så kom da på vt...!

    ja men de er jo blokket hele tiden så. kan man bare unblocke en igen?


  • #13   19. feb 2008 ja da

  • #14   19. feb 2008 Hmm meget mærkelig overskrift. Derudover kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle have lov til at lave nogle simple forkortelser af det danske sprog til brug i f.eks. SMS til vennerne som de alligevel forstår selvom der står "intra" i stedet for interesseret eller "ik" i stedet for ikke. Det kan jeg ikke se det store problem i da dette kun er med til at spare tid så vi hurtigt kan komme i gang med noget mere fornuftigt smiley

  • #15   19. feb 2008 Essensen af min orginale post fløj desværre helt hen over hovedet på dig Jesper.

    Forkortelser er OK, sålænge man ikke selv finder på dem. At en klasse eller et hjørne af Arto bruger en bestemt slags slang/forkortelser gør dem ikke universielle og intuitive for resten af DK's befolkning.

    Det der generer mig er at folk ikke har mere på hjerte end en sætning. De fleste tråde er 50 sætninger for eller imod den orginale post. Ikke en egentlig argumentation eller rådgivning.

    Når en bruger så endelig gør sig umage og skriver noget fornuftigt/brugbart så drukner det i nonsens.


  • #16   19. feb 2008 Vil give dig ret i at "en klasse af artobrugere som opfinder nye forkortelser" ikke bliver universielle og intuitive men det er sikkert heller ikke deres mål. Målet ved at de opfinder deres egne forkortelser er vel at de kan fatte sig kortere og mere enkelt internt melle mhinanden og ikke at de vil begynde at prøve at få deres forkortelser skrevet ind i den danske reskrivningsordbog. Grunden til at folk svarer enkelt og kortfattet på andre folks tråde tror jeg er at de ikke gider gøre sig umage med en tråd med et kort sprøgsmål. Og det sidste du skriver sker vel fordi du ikke kan undgå at få en eller anden unge ind over som synes det er sjovt at fyre noget pis af til andre folks spørgsmål.

  • #17   19. feb 2008 Hvis vi tager et eksempel: nu har jeg spillet World of Warcraft i snart 1½ år og det kræver en del kendskab til diverser forkortelser for at kunne kommunikere og forstå hvad andre siger inde i spillet. Dem har jeg selvfølgelig lært og jeg kunne nemt begynde at bruge dem i hverdagen men gør det ikke fordi jeg forventer ikke at omverdenen skal kunne forstå noget de ikke har lært, det samme gælder formodentligt "gruppen af artobrugere" som finder på deres egne forkortelser. De bliver i gruppen fordi de ikke forventer at omverdenen ville kunne forstå dem.

Kommentér på:
Kærestesorg + Evisiu & Nokia + sex

Annonce