{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Jeg bliver snart isoleret. {{forumTopicSubject}}

Når city ringen er færdig til sommer, kan vi fra amager se i grønspætte bogen, efter muligheder for at komme væk fra øen.
Bus 350 S, skal tilsyneladende ikke længere køre på Amager, ligeledes skal 4A heller ikke længere køre på amager.
Andre buslinjer skal erstatte dem, men der er ingen meldinger om hvad og hvor og hvorfor.
Vi har en bus 77 og 78 der kører en runde på amager en gang i timen, og stopper kørslen ved 19 tiden, der er sjældent mennesker i de busser for de kører fra Sundbyvester plads til.... Ja, Sundbyvester plads, de har deres egen lille city ring.
Skal jeg til Tårnby torv fra Urbanplanen, som tager 10 min. på cykel, skal jeg skifte bus, og vel og mærket med en bus der kun kører 2 gange i timen.

Jeg er kraft peter amager træt af kollektiv trafik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg bliver snart isoleret.
  • #1   23. apr 2019 Jeg forstår dig godt, Greve.
    Jeg kommer jo meget på Amager, og kan også se at noget er galt.

    Der er virkeligt et problem med den offentlige trafik mange steder i landet.


  • #2   23. apr 2019 Cris.

    Da jeg arbejdede på apoteket ude på Nørrebro, tog transporten med busserne lige så lang tid, som det tager at flyve til Prag.


  • #3   23. apr 2019 Jeg brugte før linie 33. Men den var ofte også meget usikker.

    Så jeg bruger cyklen, jeg sparer ½ time hver vej, sparer udgiften, og får motion.

    Men der er noget helt galt med vores offentlige transport, som er så vigtig for mange.



  • #4   21. maj 2019 Bor selv på Amager ( i Dragør ) og bruger ofte 350s, men skulle vi nu ikke lige vente med at male fanden på væggen til de rent faktisk har fjernet bussen uden at erstatte den med en anden ? Og nu er det jo ikke første øen går i panik pga. Snak om at de vil afskære os fra offentlig trafik, men det er jo ikke sket endnu og gør det nok heller ikke den her gang..

Kommentér på:
Jeg bliver snart isoleret.

Annonce