{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Højtliggende slørskyer"
  • #1   20. apr 2019 Hos mig kan man se slørskyer i dag, men på billedet i midten ses klart nogle kondensstriber fra flytrafikken . Er der en forbindelse ml. de to fænomener?

• #2   20. apr 2019 Der er en konspirationsteori om at militæret sprøjter gift i hovedet på os.

• #3   20. apr 2019 De kaldes chemtrails.

https://ekstrabladet.dk/nationen/article5022682.ece

• #4   20. apr 2019 Du smider simpelthen en artikel fra Ekstra Bladet, det siger en del om din årvågenhed.. Men vent og se, inden dagen er på sit højeste, er Solen og det gode vejr væk.. Jeg ville ønske det var en konspiration, inderligt..

• #5   20. apr 2019 Flemming.

Det var bare et eksempel til Elena, det er en artikel ud af 1000 der er skrevet om disse "Chemtrails". - Og når det drejer sig om konspirationsteorier, kan den ene artikel være lige god som den anden.

• #6   20. apr 2019 Du kan jo se om du kan spotte patent-nr, og undersøge det selv.. Ikke alle fly har sæder i dem, tydeligvis..

profilbillede
  • #7   20. apr 2019 Der er faktisk forskel på chemtrails og contrails (kondensstriber), og ud fra nogle billeder kan man ikke konkludere noget som helst.

Almindelige rutefly kan sagtens efterlade kondensstriber, og der er ikke noget galt i.
    https://www.acs.org/content/acs/en/pressroom/newsreleases/2018/february/chemtrails-vs-contrails-video.html

• #8   20. apr 2019 Flemming.

Jeg har lidt svært ved at tro at CIA er så amatøragtige, at de ligefrem lader et patent nummer sidde og fotografere.
    Måske skal disse kemikalier bruges til at slukke skovbrande.

Bortset fra det, de 3 billeder du starter med, viser overhovedet ikke, snarere så langt fra, at de skulle være taget samme sted.

• #9   20. apr 2019 Så længe der er Bagedysten og demagotisk "under-holdning" kigger folk ik de veje..

• #10   20. apr 2019 tja vejret er fint, ingen skyer - ingen tornado, ingen regn, ingen hagl, ingen sne, ingen aluminium skyer.... så dommedag er aflyst.

Så kan man godt tage alu hatten af og nyde vejret.

• #11   20. apr 2019 Ja, kl. er 16.00 og solen skinner som den har gjort hele dagen..... smiley

Havde vi fået sne, ville jeg nok overveje sandheden i konspirationsteorien. smiley

• #12   20. apr 2019 jehova fik et spark i skridtet...

• #13   20. apr 2019 Kom, kom, kom til frelsermøde,
    ligeså skidefuld du er.
    Du får kaffe du får te,
    du får præstens røv at se.

• #15   20. apr 2019 Lone.

Du må da erkende et par ting.

For det første har vi stadig pragtfuldt vejr, stik imod hvad trådstarter skrev og var meget sikker på.

De 3 billeder der er indledningsvist, ligner ikke engang samme sted.

Men sidst af alt, tror du der bliver brugt chemtrails over Danmark?

Så skal vi måske også til at diskutere den interessante teori om termitter i WTC?

• #16   20. apr 2019 PS.

Hvis du synes tråden er så interessant, hvorfor bidrager du så ikke med noget?

• #17   21. apr 2019 Den højeste form for uvidenhed er, når du afviser noget du ikke ved noget om. Søg blot "chemtrail timelapse", og gør jeres egen research og tænk selv, ellers gør andre det for jer.. God søndag til alle..

• #18   21. apr 2019 Flemming.

Men du forholder dig ikke til det jeg skriver, eksempelvis, hvor blev det dårlige vejr af, som du var så sikker på i går?

Og nej jeg gider ikke læse om "Chemtrail timelaps", jeg er lige i gang med en bog om nisser og trolde.

• #19   21. apr 2019 Det var marsboere i ved de her grønne snotklatter som stod bag Wtc. Efter forlydende var det også dem som stod bag væltningen af babelstårnet.

Hvorfor er snot grønt? Jo de styrer det fra Mars af for at assimilerer og på den måde gør det dagligdag så man ikke opdager assimilationen.

Stadig høj sol - ingen flodbølge, oversvømmelse, tornado, så igen er Jehova til grin. Ingen kamp i supermarked om den sidste liter mælk - hvor er vi heldige- ik?

• #20   21. apr 2019 Mon der findes et univers hvor man ikke bruger sølvpapir hat?

profilbillede
  • #21   21. apr 2019 Det handler ik nødvendigvis om dårligt vejr, men cloudseeding har man udøvet siden 60'erne, hvorved man har egenskaber til at manipulere, og kontrollere vejrforhold.. Det handler bl.a om den hinde der blir lagt ud, der forhindre solen's lys og nå ned i sit fulde spektrum.. På samme måde som man blokere det blå lys i alle nyere vinduer via filtre, solen's lys er ik kun hvidt, det har flere farver fra solopgang til solnedgang, og har en livsnødvendig funktion for vores generelle velværd.. Men det et størrere studie i sig selv, og jeg kan kun forslå man kigge ind i det, såfrem man har interessen for fotosyntese og det elektromagnetiske spektrum af solen's lys.. Kan alle huske da de var børn, og farven på solen ved øjekast..? Kig idag, og fortæl mig den ik har ændre sig..

• #22   21. apr 2019 Flemming.

Det kan også være dit syn der har ændret sig.

Kommentér på:
"Højtliggende slørskyer"

Annonce