{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

En bitte historie ? :p {{forumTopicSubject}}

<i>Kender du det? </i>
Du er bare helt nede. Helt nede og røre ved bunden - uden egentlig ha nogen grund til det? Du er bare helt nede. Hænger med næbet. Er ked og trist. Føler dig - ja? Helt følelses løs, men samtidig fyldt med bunkevis af følelser som bare trykker til?
Er man forelsket? Er man ensom? Eller er det bare en af de normale - og dumme humørsvinger. Eller som mor og far siger , "Du er ved at blive voksen".
Men hvis det er på den måde, så har jeg bare lyst til at sige nej tak til det med at blive voksen.
Du er fyldt med alt muligt du ikke aner hvad er, alt muligt som genere dig, alt muligt som gør dig trist. Og ingen af de ting det KUNNE være, passer ikke på det, som du føler.
Du føler at alt og alle er imod dig. -Selvom de fleste faktisk holder af dig. Du føler dig så meget alene i verden - selvom det nok er det du mindst er. Men alligevel føler du sådan. Og det får dig i så dårligt humør.
Men når du så tænker ordentlig efter. Hvor er det egentlig dumt at tænke sådan. Man har det jo godt. Har bunkevis af venner, som næsten hver dag fortæller, at de holder af en, en familie som støtter og holder af en, og ja - alt det andet, som også er hver dags kost.
Men alligevel er man HELT nede i kælderne.
Humøret er på bunden. Man har lyst til at græde. Hvad gør man? Er der overhovedet ingen som kan hjælpe? Ingen gang den allersødeste og mest hjælsomme veninde, som man ellers altid plejer at blive i godt humør af - ingen kan hjælpe.
Hvad gør man? Ligger man sig bare på sengen og græder. Græder alle de dumme følelser ud, og så - vupti - så er det ovre.
Jeg ved det ikke. Jeg ved bare at det er svært - og trist.
Hvorfor skal med være ked af det, når det man allermest har lyst til at være, er glad og smilende? Hvorfor skal man så være trist og føle sig nede?
Jeg ved det ikke. Men det hører nok bare med til det med "At blive ældre".
Alting hænger dig ud af halsen. Alle irriterer dig, og alt gør dig ked af det. Alt vender på hovedet, og selvtilliden daler. Man er træt af at være den man er. Altid følge regler, aldrig prøve det sjove, som alle de andre fortæller om, som man egentlig ikke burde gøre - men som man alligevel gør. Træt af at være den pige som man er.
Træt af... ja, træt af alting.
Jeg tror det er noget alle kender til. - Bare på hver sin måde. Nogle er trætte af deres udseende, andre er trætte af den måde de er på - og vil gerne være anderledes, men føler at man ikke rigtig kan gøre noget.

Sådan er det bare. Men bare rolig. Alle kommer over det.

- HVAD MENER DU?
<i> Ved ik om det er dårligt skrevet ? ;s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En bitte historie ? :p
  • #1   23. mar 2007 Årh hold da op xD
    det sys jeg da den er .


  • #2   23. mar 2007 Du tabte mig 15 gange igennem den tekst pyyyhhh ha !

    Men, det er en del af det at være teenager ! - Piv


  • #4   23. mar 2007 Ja det er sgu godt skrevet, det har sat nogle tanker igang oven i hovedt på mig.. Tak

  • #5   23. mar 2007 Hvor er den der ''bitte'' historie? smiley Ej, hvis det er dig selv der har skrevet - FLOT skrevet, det må jeg sku give dig..
    Har det selv sådan der nogengange :s Men ja, jeg tror også bare det er en tid man skal over..
    Så mon ikke vi alle lever lykkeligt til vor dages ende? smiley


  • #6   23. mar 2007 Synes det er ret godt skrevet, jeg gad godt nok ikke skrive så fint i sådan et her indlæg =) jeg skal så også koncentrere mig om at sætte kommaer, det skal du vel ikke =) men ja flot skrevet, forstod det hele i første omgang =)

    hehe ja jeg har det nogenlunde også sådan, men jeg tror bare ikke helt jeg er klar over det, jeg synes tiden flyver så pisse hurtigt af sted at jeg ikke når at ligge mærke til om jeg har det dårligt eller godt =) eller om jeg er alene eller hvad jeg er. Lidt surt men det kan jo godt blive værre =) (heldigvis)


  • #7   23. mar 2007 Altså Anders...næste gang, så send en besked når du har det sådan!

  • #8   23. mar 2007 Jeg har heller ik skrevet det idag ;p
    Det har været i en stil jeg skulle aflevere, men har bare kortet den rimelig af, så i kunne overleve at læse det smiley


  • #9   23. mar 2007 åååååååååååååååh tak skal du ha ! jeg havde læst den alligevel nu hvor man keder sig så meget !!

    Lige nu hvor vi er ved det at føle sig alene, så føler jeg mig vildt alene fordi alle mine venner er taget til en eller anden fest der er hver måned i messing (eller hvordan det nu staves) og jeg gider bare ikke med fordi man altid skal drikke sig fuld og det desuden kun er for pop fjolser i stramme bukser og kawasaki sko (også drenge ja) Det gider jeg godt nok ikke med til så bliver man straffet af gud, og for lov at være alene i stedet bare fordi man har sine meninger og turer at være anderledes... gaaab


  • #10   23. mar 2007 Modesty vidste godt nok ikke du hed Anders??? hehe du ligner altså ikke en, snarere en Martin =)

  • #11   23. mar 2007 Hehe jeg kender kun to martiner den ene er fra sri lanka(eller hvordan det nu staves) og den anden fra thailand =)

    hehe ej Martin er nok for meget sagt, måske en kasper eller jonas.

    hehe hvad tror du jeg hedder??? i virkeligheden?

    Tak bare marj, det er fandme lidt surt ! nååh men mit gennemsnit er heldigvis bedre en dem der tager derover hehe så helt uretfærdigt er det heller ikke =) men derfor kunne de godt være på msn samtidig =(


  • #12   23. mar 2007 Jamen han ligner slet ikke en kineser !!! =)

  • #13   23. mar 2007 hmmm nej Martin, kom lige i tanke om martin/poul reichard fra en morten koch film, hvorfor viser dr 1 ikke dem længere, det var da ellers klasse drama og altid en ny måde at opbygge film på !

  • #14   23. mar 2007 ja det var en kompliment =)

  • #15   23. mar 2007 hmm...syns nu han ligner en kinøjser meget godt smiley i skulle se ham i virkeligheden *fnis*

  • #16   23. mar 2007 haha ok så bliver det martin =) så mangler der bare de der dage i et solarie så farven bliver siddende hehe

  • #17   23. mar 2007 hmm...syns mere han ligner en...ærh...allan fx..

  • #18   23. mar 2007 allan?? nej så skal han være stor lidt buttet have lyst hår firkantede briller og snakke lidt sønderjydsk =)

  • #19   23. mar 2007 nej nej, det er en harald...

  • #20   23. mar 2007 Harald det lyder til gengæld som noget der er taget ud af en morten korch film ! så kan jeg bedre lide poul reichard, det lyder også så fise fornemt =)

  • #21   23. mar 2007 hehe kan du have ret i.. nå, nu står den vist på chips og hygge smiley

  • #22   23. mar 2007 Som du selv skriver, så er det ngoet som de fleste mennesker oplever i deres liv, for det meste nok i deres teenageår...

    Men drop de negative tanker, gå en tur, det er ved at være forår, og hør fuglene synge, og smil. Det smitter.


  • #23   23. mar 2007 hmmm chips kunne jeg godt bruge har stadig min dip tilbage fordi jeg blev snydt for mine !!!

Kommentér på:
En bitte historie ? :p

Annonce