{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Farligt med blåt. {{forumTopicSubject}}



SÅ ER DET GJORT.

Alle mine tallerkener med blå kant er nu smidt ud, jeg skal ikke risikere noget,. Der blev vist et klip i tv 2, som var et eksperiment fra England, Der var det blevet konstateret at blå tallerkener skærper appetitten, Så på et plejehjem på Frederiksberg var der indført nye tallerkener. På de gamle havde det virket ved, at der ikke var nogen der havde tabt sig fra det tidspunkt hvor disse blå tallerkener blev indført. Og de havde spist meget mere.

Så tror da pokker at jeg, skønt diæt ikke har tabt mig siden julemaden, Så jeg er da glad for at det kun er en blå bort jeg har på mine hverdags tallerkener, tør ikke tænke på hvis den havde været helt blå. Nu bliver der sat hvidt service på bordet fra nu af, af dem spiser man ikke så meget, og så vover jeg at sætte batterierne tilbage i badevægten, Jeg er sikker på at jeg kan skrive godt nyt om en uges tid. Herligt med ny oplysninger fra medierne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farligt med blåt.
  • #1   23. feb 2019 Håber du har hel ved at undgå blå kanter på tallerkenerne, hvis ikke så prøv en anden meget simpel måde at kontrollere vægten på.
    Vej din middags mad, for at bibeholde en vægt på 72 kg med en højde på 182 cm kræves min 300 gram og max 350 gram dagligt. Er højden mindre så tilsvarende færre gram.
    Der er naturligvis ikke ens kalorier i al slags mad, men i gennemsnit virker disse tal.
    Det er min opskrift på at holde en fornuftig vægt som for mit vedkommende svinger max plus minus 1 kg, sædvanligvis med blot et halvt kg, med en BMI på 21,7.


  • #3   23. feb 2019
    Ja jeg ved det godt, at det ikke kun er blåt, men en dejlig bortforklaring er det da.
    Men jeg ved alt om at spise sundt, men min krop svigter mig sommetider.
    Jeg har for lavt stofskifte, og for at holde vægten nede skal jeg kun snuse til maden før det sætter sig på sidebenene. Men jeg kæmper da hver dag med at holde vægten. Der er dog en ting jeg ikke vil opgive for udseendets skyld, og det er at hygge sig engang imellem, Men tak til de to herrer, som garanteret har en dejlig hurtig forbrænding, det vil sige et utæt oliefyr, Mit oliefyr er bare så velisoleret at der ikke forsvinder mange kalorier ud i den blå luft, de holder sig til mit korpus, Men man skal da være lidt erotisk buttet eller hvad. ??? smiley smiley smiley


  • #9   23. feb 2019 Farligt med blåt - jeg nøjes med min levevis at spise med fornuft og drikke når jeg har lyst og jeg står på de dersens 95 - 96.kg og ja det er jeg nu godt tilfreds med smiley

  • #10   24. feb 2019 Ja Kisser selv om jeg også hører til kategorien med utæt oliefyr vil jeg da gerne dele ud af mine erfaringer med en hustru der konstant er på slankekur smiley

    Er vores spisestel i blåt spiser hun ualmindelig godt smiley
    Er vores stel i Hvidt spiser hun lidt men tit smiley
    Er vores stel grønt spiser hun lidt på skrømt smiley
    Er vores stel rødt spiser hun ofte for sødt smiley
    Er vores stel sort spiser hun alt for stort smiley
    Er stellet derimod af pap er portionen ofte knap smiley
    Er der intet stel at skue er der ej heller nogen frue smiley

    Hellere glad og buttet fremfor tynd og skruttet smiley

    P.S. Sandhedsværdien er nedprioteret til fordel for digtekunsten smiley


  • #11   24. feb 2019 Ronald jeg kan se du har dækket op til to personer og da jeg ikke går ud fra at katten bruger ske er spørgsmålet om du har fundet en sød miss at dele dine jordbær med smiley

  • #13   24. feb 2019 Tak Cody for din flotte udlægning om bordopdækning he he smiley smiley smiley

  • #14   24. feb 2019 Ja hyggesnak på Baboom er skam ikke at foragte og gid det må gribe om sig smiley

  • #16   24. feb 2019

    Ja Cody, jeg kan kun give dig ret. smiley smiley


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.315
    #17   26. feb 2019 Min vægt svinger lidt mellem 55-58 kilo. Den føler jeg mig bedst tilpas ved.

    Cyklen er min ven, og en rigtig god måde at få motion og frisk luft på.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.315
    #19   26. feb 2019 Jeg er ikke så høj, så vægten er fin. Jeg ser ikke undervægtig ud.

    Har både til gården og gaden. smiley



  • #20   26. feb 2019 Du er jo en lille spirrevip Chris, og med et stort mod, du gik i clinch med en anden bilist men den lille krop, Respekt fra mig. ha ha

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.315
    #21   26. feb 2019 #20
    Kisser, husk på at jeg som alene pige i mange år har arbejdet sammen med 40 mænd.

    Så selvom man ikke er så stor, har man lært at sætte sig i respekt, også helt uden brug af grimme ord. Men det kan dog til tider være nødvendigt at sige fra. smiley


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.315
    #23   27. feb 2019 Det er helt iorden at sige Rosegirl. smiley

    Men jeg befinder mig bedst ved de 57 kg. Jeg ser ikke tynd ud, for det ville jeg slet ikke bryde mig om, det er ikke pænt.


  • #24   28. feb 2019 Når jeg laver mad så er folk ligeglade med hvad farve tallerknerne har. Og vil på ingen måde smide dem ud bare fordi nogen har fundet belæg i en forskning. Forskere er vægelsindede som lader sig styre af penge - du kan få en forsker til at få madpyramiden til at roterer 365 grader - for så en anden forsker stopper den og erklære halvdelen for sund og andre ting moderat. Igen kommer der så en forsker som siger at alt i madpyramiden kan spises med måde - se det er kloge ord. Men han var så heller ikke financieret af et stort firma. Den bedste indikator er din krop hvis man ikke har fået ødelagt den mekanisme som fortæller hvad man har brug for ved at spise Mcshit eller pizza med muselorte. eller andet affald fra de steder.

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.315
    #26   28. feb 2019 Hvad bliver du nysgerring om Ron? smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.315
    #28   28. feb 2019 Åbenbart Ron.



  • #29   28. feb 2019 ron #25

    Ligner en Rioja af en slags....


  • #31   28. feb 2019 ron

    Har været på deres vingårde og smagt andet end hverdagsvine - de er ikke at foragte, men nogle klasser op er også dejlig at prøve.

    Tror det var i både 1985 og 1986 - jeg var der til smagninger.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.315
    #32   28. feb 2019 Jeg har også engang smagt gode vine både i Spanien og Grækenland.

    Men det var på munkeklostre, hvor vinen fik god tid til at lagre. Her fik jeg/vi også den bedst Lumumba. smiley


Kommentér på:
Farligt med blåt.

Annonce