{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe sikkert
  • #2   3. feb 2008 Rene R: Ja for virksomheder... Som privat kan du ikke sende pr. efterkrav mere....

• #3   3. feb 2008 ja efterkrav findes stadig men kun til firma'er ikke til private.
    Ja det bedste er at mødes og så handle. Hvis man handler ved bankoverførsel skal man bare huske at få navn,adresse og nummer inden man sender pengene.
    Jeg vil helst gerne være 110% sikker på hvem jeg handler med så tjekker næsten altid om personens adresse på krak

• #4   3. feb 2008 Rasmus L: Det er bare ikke alle du kan tjekke via krak!. Jeg har f.eks. hemmelig nummer og adresse...

• #5   3. feb 2008 Angel of death.

Nope det er rigtigt. Men så må man jo stole på personen. er aldrig blevet snydt før og prøver og kunne aldrig drømme om at snyde andre. Men kan også næsten høre på personen om han/hun er seriøs

• #6   3. feb 2008 Rasmus L: sandt nok. Jeg plejer hvis jeg er sælger, så smide konto nr. plus mobil nr og adresse.

• #7   3. feb 2008 Det samme her.

Navn, adresse, mobil nr. og msn så køberen kan kontakte mig 24/7...

• #8   3. feb 2008 omg.. efterkrav er ikke kun for firma! det er for ALLE .

det er dog utroligt.. jeg sendte en pakke for 4 dage siden på efterkrav ? det gik da fint. og jeg har ikke noget firma.. så tie nu stille med det firma lort altså..

• #9   3. feb 2008 Emse: Jamen heldigt for dig.. Bare synd det ikke er alle der er så heldige at deres posthuse er så snot langsomme at de ikke har opdaget at reglerne er ændret

• #10   3. feb 2008
    *NOT VIP* Angel of Death .

sikkert.. men tror det nu ikke .. pakken bliver bare ikke brunget ud til dig, du skal selv hente den på posthuset, for buddene må ikke have pengene på dig. imodsætningen til Firma.. der bliver de brunget ud, og der ska du betale når han kommer.

det er det eneste der er blevet ændret..

• #11   3. feb 2008 HVad betyder "brunget"?

Det er rigtig nok at pakkerne skal hentes på posthuset, men det er stadig kun virksomheder der skulle kunne sende.. Sådan er det ved storset alle posthuse, og ligeledes står det på post.dks hjemmeside

• #12   3. feb 2008 well. jeg kunne godt xD

• #14   3. feb 2008 Rene R

ved helelr ikke hvad der sker...

går fint for mig smiley

• #15   3. feb 2008 Postopkrævning via posthuset

Antallet af forsendelser med postopkrævning er faldende, da flere og flere betaler med betalingskort over internettet. Samtidig bliver ca. halvdelen af forsendelserne med postopkrævning betalt på posthuset, da modtageren ikke er hjemme, når vi kommer med forsendelsen.

Den udvikling tager vi nu konsekvensen af, og derfor skal modtageren af forsendelser med postopkrævning hente og betale forsendelsen på posthuset.

Desuden er det ikke længere muligt for private personer at sende postopkrævningspakker.

Fra post.dks side...

• #16   3. feb 2008 det er fordi man ikke kan fra privat til privat mere..

• #17   3. feb 2008 Det er sg da også det jeg skrev.... Virksomheder kan sende, private kan modtage!

• #18   3. feb 2008 mødes og handle var jo en idé men det er 400 kr det koster og han bor på sjælland og jeg bor i jylland.. så er en lang vej så varen blir ret dyr..

Kommentér på:
Købe sikkert

Annonce