{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Reklamer.... {{forumTopicSubject}}

Når det ikke kan være anderledes, og vi bliver proppet med reklamer på tv. så er der da heldigvis nogen der er bedre end andre.

Har lige set en Louis Nielsen reklame, hvor der er en der kridter en fodboldbane op, det går selvfølgelig helt galt, det ene straffe sparksfelt befinder sig på sidelinien. smiley

Men reklamerne for OK benzin, er så jeg kryber tæer.
Åndsvage pibestemmer og nul humor.

Er der nogle reklamer i bedre kan lide end andre, og er der nogle i direkte afskyer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklamer....
  • #1   18. jun 2018 Synes at Leasy's er rimelig gode.

    Men den med, tror det er Haribo, hvor ledere sider til møde og med børnestemmer, er virkelig rædselsfuld.


  • #2   18. jun 2018 LOL.

    Den synes jeg til gengæld er morsom, men det er overraskelsen i den, at de snakker som børn. - Og så til et direktionsmøde. smiley


  • #4   18. jun 2018 Bilka reklamerne er jeg vild med...fine typer.

    Og så den ældgamle med de modne frugter/Jolly cola med Tina Kjær...…. smiley smiley

    Og Chris7 er jeg enig med mht. Haribo med børnestemmerne, der krøller jeg tæerne i skoene og kan passe str. 34....


  • #5   18. jun 2018 Se jeg har lavet en burger, en af vingummi og lakrids og så vingummi igen.... smiley smiley

  • #8   18. jun 2018 Nasty.

    Jeg bilder mig ind at deres firma lige er gået konkurs, og de alle sammen er blevet sindsyge. smiley


  • #11   19. jun 2018 Enhver reklame, hvori Uffe Holm deltager, giver mig myrekryb.

    Herudover er Boxer-reklamerne tåbelige, hvor man påstår, at man bruger alt for mange penge på sine tv-kanaler, hvor man så i stedet selv kunne vælge, hvad man vil se. Problemet er bare, at de kanaler, de fleste af os vil se, er de kanaler, der koster allermest, så hvor meget økonomi, der er i selv at kunne vælge, vil jeg sætte spørgsmålstegn ved.


  • #12   19. jun 2018 Reklamer er totalt tidsspild, desværre ser jeg charlie og der slipper jeg ikke....fjerner lyden og laver noget andet, der tager de ca. 7 min. det varer.
    Irriterende er også at DR uafladeligt reklamerer for egne udsendelser, når de er vist fem gange gider man ikke se udsendelsen...gab... smiley smiley smiley


  • #15   15. jul 2018 Sjovt en af dem der lige kan få mig til at trække på smilebåndet er ellers den med betjenten med pivestemmen 😳

Kommentér på:
Reklamer....

Annonce