{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Tandoperation {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne sige inden du svare, hvis du svare usæriøs eller snakke om noget andet end hvad emnet handler om, bliver det meldt direkte til admins som får jeg lukket. Hvis du ikke har noget godt at skrive så lad være med at skrive noget. Kun folk som kan holde tonen og til emne må skrive.

Jeg er en dreng på 14 år snart 15 år, kan være helt ærligt at jeg har rimlig store strit tænder, og lige nu har jeg en hjemme bølje så jeg skal have på her hjemme for at min kæbe kan rykke frem og der efter skal jeg have togskinder, alt dette her vil blive færdig om 4 år, men jeg har så mange problemer med min tænder som går ud over alt ting. som;

Kan ikke blive taget seriøs
Har næsten inden venner
Får ikke meget respekt
Aldrig haft en kæreste

og alt mulig. Men er det muligt at jeg kan få lavet en tandoperation så mine tænder kan bliver flotte og kan jeg komme til at leve med uden problemmer altså uden problemer med min mund og tænder og hvor meget vil det koste ca.


Husk det der står øverst før du svare


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandoperation
  • #1   14. jan 2008 jeg tror at du skal regne med at de prøver bøjlen først, hvis de finder ud af at der ikke sker megetm får du en operation. min søster fik sådan en operation fordu hun havde samme problem.

    mig og min bror har også haft det men der hjalp togskinnerne


  • #2   14. jan 2008 JA vil sige TUSIND tak for alle jeres svar, også fordi i holdte jeg til emnet, men jeg er bare så træt at jeg ikke har noget respekt hos folk, jeg hører altid i min klasse, at nogen skal være sammen, men de spørger aldrig mig og hvis jeg sprøger dem så afviser de, og pigerne de gør grin af mig og alt muligt. Så og det er hårdt hvis jeg skal leve det i 4 år mere måske mere

  • #3   14. jan 2008 de er ikke rigtige venner så. du skal finde dig nogle rigtige venner, der ikke tænker på dine tænder. for ellers er de intet værd. det er DERES tab.

    held og lykke.


  • #4   14. jan 2008 Men hvor meget vil sådan en operation koste ca? heller lidt mere end for lidt

  • #5   14. jan 2008 den er gratis når du er under 18..

    men hav tålmoighed med bøjlen, den kan udrette mirakler


  • #6   14. jan 2008 Men Anne,
    hvis jeg nu havde flotte tænder,
    så vil jeg få en chance til at lærer dem at kende, jeg prøver at skrive til dem fx over www.arto.dk men de svare aldrig


  • #7   14. jan 2008 ma så er det fordi de tænker med noget helt forkert?

    man skal sq ikke vælge hvem man kan lide pga. deres udseende. skid på dem..
    find nogle søde nogen


  • #8   14. jan 2008 Det er jo det der er problemet anne, alle dem jeg synes der ser søde ud eller fx nogen fra min klasse af, de er over hos alle dem der afviser mig.'

    min drømme dag er at jeg har fået lavet den operation, og få farvet hår, købe noget smarter tøj, og så gå i skole og ser hvordan folk nu snakker til mig


  • #9   14. jan 2008 ma det lyder til du ikke helt forstår min pointe. de er IKKE søde hvis de ikke opfører sig pænt overfor dig pga. dit tøj, dine tænder, din hårfarve. whatever.

    rigtige venner er dem der accepterer dig som du ser ud, og synes du er alle tiders pga måden du er på.
    Er du sikker på du være "venner" med dem der taler grimt om dig bag din ryg? dem der synes det er pinligt at blive set med dig? NEJ vel?

    måske ser de smarte ud, men de er overfladiske hvi de opfører sig sådan.

    jeg vil synes du skal være lidt storsnudet overfor den, og så når du en dag ligner en movie star, så kan de se hvor smuk du egentlig er. og så skal du STADIG være storsnudet overfor dem. for DE er et 0. et stort 0..

    jeg blev mobbet meget i min folkeskoletid.. jeg flytte folkeskole og fik det fint.
    da jeg så startede på uddannelse kom jeg til at gå med mobberen der gjorde mit liv et helvede i folkeskolen, og pludselig ville han tale med mig, for jeg var ikke længere "hende den ranglede med bøjlen"
    men jeg gav ham besked på han ikke skulle komme og tro, at det er sådan verden hænger sammen og at han siger mig en hujende fis. og jeg havde det SÅ godt med mig selv bagefter da jeg gik derfra med hovedet højt oppe i skyerne..


    det er ikke det ydre det kommer an på, men det indre. hav tålmodighed


  • #10   14. jan 2008 Jeg har selv, ikke alt for smarte tænder.
    Men har virkelig mange venner.
    Du skal ikke tænke på de der tøser på 14-15 år, de tænker ikke særlig lang, find dig evt. en hobby hvor du møder ligesindede.
    Og vær imødekommende. Det har jeg altid gjort.

    Dennis.


  • #11   14. jan 2008 ja det tror jeg nok også må have, tålmodighed.

  • #12   14. jan 2008 Dennis er det modsatte ad imødekommende da jeg er utryk nok jeg ikke er på hjemme bane, altså hvis jeg kommer i kontakt med fremmede personer

  • #13   14. jan 2008 Jeg kan selvfølgelig godt se dit problem. men som anne siger, så er det ikke nogle venner som er noget værd.
    Men det er selvfølgelig nemt nok for mig at sige, da jeg ikke har det problem. Men en hobby f.eks fodbold, bordtennis eller håndbold, whatever, der kan man få en masse gode venner.


  • heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443
    #14   5. feb 2008 har først fået bøjle nu fordi jeg var bange for folks reaktion da jeg var yngre men ville nu hellere have haft det den gang

Kommentér på:
Tandoperation

Annonce