{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

gangster, ho osv {{forumTopicSubject}}

hehe morer mig sådan når jeg læser på folks profiler at de fx skriver:

hej jeg er 15 år, bruger dagen på vennerner og knallerten og så er jeg gangster..

eller

jeg bruger tiden sammen med mine ho's osv

måske er jeg den eneste der synes det er underligt, at folk kalder sig gangstere og nærmest kaster håndtegn rundt som en anden eminem og p.diddy men ærligt der er sq ikk meget gangster over dem som kalder det sig her i dk..:P

Mmm ho's fedt at rende rundt og kalde sig selv og veninderne for ludere...

jeg morer mig bare over de ting som folk kalder sig herinde, synes det er fuldstændig tåbeligt, selvom jeg godt ved det bare er en talemåde...:)

hvad synes i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gangster, ho osv
  • #1   15. mar 2007 Din kæreste kalder da sikkert også dig for en ho, blandt vennerne.

Det er jo bare en amerikanisering. Ret til grin, men sådan er det jo.

• #2   15. mar 2007 det er da fordi at div. 14 årrige drenge her inde er gangstere der render rundt med knojern hvis du spørger dem.... haha. westside my ass...

• #3   15. mar 2007 Hehe, det til grin : )

• #5   15. mar 2007 a perfect circle.. nix er damen...:) og hvis han kalder mig ho så skal han få med mig at bestille haha.. ej er sq ligeglad, men siger han det op i mit ansigt så kommer der en flyvende flad..

ved godt det er amerikanisering men synes det er plat

• sanne c
    sanne c Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #7   15. mar 2007 smiley håber fanme ikke at min kæreste går og kalder mig ho bag min ryg.. jeg ville da blive tovli gal! En ho er en luder.. Hvem fanden gider at have en luder som kæreste?

• #8   15. mar 2007 Tro mig, ligemeget hvor meget de siger, de elsker jer, så bliver i ikke kaldt de samme ord, som de siger til jer smiley Men hvis i vil blive i troen, så er det i orden smiley

• sanne c
    sanne c Tilmeldt:
    mar 2007

#9   15. mar 2007 Rasmus K; ja den kommer til at gøre ondt:P

• sanne c
    sanne c Tilmeldt:
    mar 2007

#10   15. mar 2007 hehe.. min kærestes venner fandt ud af at jeg for sjov kalder ham tullemor.! Stakkels dreng, han blev mobbet synder og sammen:P

• #11   15. mar 2007 a perfect circel..: han kan kalde mig havd han vil overfor dem.. vi siger alligevel så meget lort til hinanden når vi joker når vi er sammen med vennerne.. smiley jeg er ikk så sart..

men dør af grin når små 14-15årige drenge smider håndtegn rundt og håber *hey yo gangster* efter hinanden..

• #12   15. mar 2007 syns det er for tåbligt der sku da ingen der vil kaldes det af sin kæreste

• #13   15. mar 2007 Achena J - Ja, dengang vi var unge, var bøsser noget med skød med smiley Ej, det er også morsomt. Så går de med kniv, og føler sig sindssygt seje. Det er der den går galt, for når de så bliver presset nok, og virkelig tror de er gangstere. Så bliver en person stukket ned. Men okay, når kasketten er omvendt, og guldkæderne hænger ned til knæene, så er man jo også automatisk en gangster ? smiley

• #14   15. mar 2007 simone: næææhhh men hvad kan man gøre..?? ved jeg bliver kaldt striglen når jeg har været hys, og damen når jeg selv høre det.. men samtidig så længe han ikk siger luder osv så er jeg ligeglad.. elsker ham jo alligevel

• #15   15. mar 2007 rasmus: ja:) hvis min kæreste gik og kaldte mig luder ville han ikk være sammen med os her på vores 5års dag.. men kan leve med striglen osv... men er normalt ikk sart

• sanne c
    sanne c Tilmeldt:
    mar 2007

#16   15. mar 2007 Achena J: ligefør jeg hellere vil kaldes striglen.. min kæreste og hans chef kalder mig for chefen..:P

• #17   15. mar 2007 blondie: jahh jeg forstår det godt..

sanne: så hellere chefen. passer bedre på mit ego haha

• #18   15. mar 2007 Achena J kan ikke gør så meget!

men kæreste kan da også sige at muligt men hvis han en dag siger luder eller noget lidne er det godt nok ikke sjovt og være ham ! smiley

• #19   15. mar 2007 simone: nej så kommer der håndkantslag igennem luften..

det ville være dejligt hvis fyre lærte at tale pænt om deres kærester... i starten var min kæreste også meget sådan er sammen med striglen osv.. men efter 5år burde det være banket på plads at det kun siges i sjov..

• sanne c
    sanne c Tilmeldt:
    mar 2007

#20   15. mar 2007 hehe.. ja nu du siger det er det egentlig meget fedt..;) bliver kaldt madammen vidst jeg har været oppe i det røde felt..:P

• #21   15. mar 2007 Synes det er ligeså slemt med dem der "Holder DK hot <33" og "Boller med min venindeBiatz. 24/7" :S
    Tænker her meget på artos "Beskæftigelses" sektion af ens profil info...

• #22   15. mar 2007 Jeg synes det er åndssvagt i værste tilfælde vil en "gangster" kunne eje pizza baren, nede downtown og have en vandpistol som bedste ven... det er bare for ynkeligt at kalde sig selv gangster og især i Danmark....

hmm mellem vennerne kalder jeg da ikke min vens kæreste for "ho" men "konen" ??? "ho" deter jo også næsten latterligt...

• Jesper .
    Jesper . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 19
    #23   15. mar 2007 Jeg er vold gangsta og knepper alle ho'es

..

• Jesper .
    Jesper . Tilmeldt:
    jan 2007

#24   15. mar 2007 Du er vold nedtur, og den sidste jeg kneppede i røven med min tand beskytter var vist dig frøken analtrold.

• Jesper .
    Jesper . Tilmeldt:
    jan 2007

#25   15. mar 2007 Gå ned i banken og luk din ponduskonto din glimtene anal rid<b>d</b>er. Kør så hjem til din mor og lad hende lugte til din teen(<b>?</b>) tand beskytter:..

tak for de pæne ord ..

Utroligt at du virkelig er 26 og alligevel skaber sig som en 5 årig (:

• #26   15. mar 2007 jeg plejer altid at sige at der er mere gangster i min højre store tå end der er i alle de idioter der kalder sig gangstere :P... men nu har jeg os været lånehaj og lidt andet spøjst de sidste par måneder :P... og så har jeg jo en bmw smiley det må der da være lidt gangster over xP... syns det er latterligt at kalde sig gangster medmindre man rent faktisk er med i den russiske eller italienska mafia eller lign self smiley

• #27   15. mar 2007 Bjoey:
    3 BMWer (en ti ldaglig kørsel)
    1 Cadillac med orange læderindtræk
    1 stor sort limo

Er jeg nu gangsta(tiv)? smiley

• #28   16. mar 2007 Yup min kæreste er da SÅ meget en gansta når han kommker cruisende i hans kebabkasse (bmw) især når han har sin buschauffør uniform på *ruller med øjnene*

• #29   16. mar 2007 Så en skrive Bitch. Det har jeg intet imod at blive kaldt, men Ho. Hmmm... Godt jeg ikke har sådan en knægt til fyr der tror det er smart at kalde sin kæreste eller veninder.

Bitch = Babe In Total Control of Herself.

• #30   16. mar 2007 Bitch = det engelske ord for tæve

tæve = hunhund smiley

• #31   16. mar 2007 DØ GANSTA SVIN!

• #32   16. mar 2007 Jeg kan kun give jer ret! Der er kun få gangstere i DK! Kan sku ikke forstå at folk kan vil kaldes gangster, jeg har altid gjort meget ud af at være en ordentlig knægt, på den rigtige side af loven! Men derfor er det squ da fedt at cruise rundt på 18" alligevel! mvh Franke

• #33   16. mar 2007 ...bare en skam at jeg ikke ejer en bil med alu mere.....snøft, men til gengæld har jeg firmabil, til fri afbenyttelse døgnet rundt i hele EU! Muhahahahah at køre gratis opvejer squ at køre på stålruller! MVHh Franke

Kommentér på:
gangster, ho osv

Annonce