{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Folk og deres dyr... {{forumTopicSubject}}

Ja nu bliver jeg snart tosset..

1. Folk der har hund og mener at alt græsområde er deres hunds lokum og at hundens lort kun er med til at gavne miljøet!

2. Folk der lader deres hunde rende løs og besørge hvor det nu passer dem

3. folk der tror at når de har en kæmpe hund på 1. sal er det i orden at den skal overskide deres altan - så stanken ender på MIN altan..

4. Folk med hund der råber og skriger ad den 24/7..

5. folk der tror at alle sandkasser er en kæmpe kattebakke til deres kat

6. Folk der ikke kan holde deres katte inde når der nu netop står i dres lejekontrakt at den ikke må rende frit

7. folk der har kat og ikke forstår at jeg IKKE vil have at deres kat føder i min søns barnevogn! Argghh!! (Og ikke har tænkt sig at betale for en ny madras!)

Bare brok fra mig om hvor irriterende jeg synes det er at folk der åbenbart ikek gider at tage hensyn til anre mennesker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk og deres dyr...
  • #1   10. jan 2008 tro mig har jeg gjort flere gange - men der sker bare intet.. Overveje at ringe til kattes værn hvis der ligger en kat igen i min søns barnevogn...

• #2   10. jan 2008 Ja meld det vil jeg også sige.. Der er en lov der siger at katten skal holdes på egen matrikel uanset hvad lejekontrakten egentlig siger.. Dvs. den SKAL holdes inde, eller i indhegnet have...
    Typisk at folk ikke tager ansvaret for deres dyr (og samler lort op efter dem) kan godt huske selv da jeg havde hund, når jeg gik tur mødte vi gerne sådan en 6-7 hømhøm'er.. Og mine katte holder jeg nu også indendørs.

• #3   10. jan 2008 vip: naaahhh men når ejeren ikke fatter at tage sig af dyret så må e anden jo gøre det..
    Var sgu en madras til 500 kr + sengetøj til 300 kr og lagen til 100 kr der er blevet ødelagt smiley

• #4   10. jan 2008 hej har samme problem med naboens køter den er bare max agrresiv...og angriber min hunde hvalp...
    du ska ta katten med ind ringe til falck og sigee du har en kat hos dig som ikke vil gå og du kender ikk ejeren og tror den er syg og be dem hente den og der efter blir ejer komntaktet og ska hente den hos dyrlægen...
    1500kr for falck
    og ca det samme hos dyrlæge så lære de det altså
    DET VIRKER HVER GANG

• #5   10. jan 2008 line...prøvede du det? smiley

• #6   10. jan 2008 ´har en veninde der gjordt det

• #8   10. jan 2008 captain hero så burde du også vide at det ikke er lovligt at skyde katte mere...

ska lige siges at skød nogen en a mine dyr så ville jeg nok komme godt fyret a på krydsere

Kommentér på:
Folk og deres dyr...

Annonce