{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræft
  • Jeanne E
    Jeanne E Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 47
    #1   3. jan 2008 kun min hund havde det

• #3   3. jan 2008 Min far havde i hele kroppen inkl. hjernen

• #5   3. jan 2008 min mor har været ramt at brystkræft, som resulterede i at de måtte fjerne hendes ene bryst.. Hun har så dog fået geopbygget sit bryst, og har det godt idag. = ) Håber aldrig det ska ramme andres forældre.. det er ikke en rar ting, når først det rammer.

• #6   3. jan 2008 Nej det er ikke rart. Det er bare ikke altid der er noget at gøre ved kræft. Meget meget ond sygdom

• #7   3. jan 2008 min mor døde af det 2006... har fame stadig det dårligt med det smiley

• #8   3. jan 2008 Christian F

som du siger. Ja.. Det er en ond sygdom. En sygdom som der for helvede godt snart må komme en vacine imod. Synes det er så synd, og høre om folk der har det, eller om andre der har mistet et nært familie-medlem eller en ven, pga den sygdom. Og personligt vil jeg hellere end gerne snakke med folk som er blevet ramt i familien af det. Har snakket med andre før, som er blevet ramt af det, og håber da jeg var til gavn.

• #9   3. jan 2008 Min far døde af det da han var 45år. Jeg var 13år dengang - det var bestemt ikke nemt. Selvom det er 4½år siden, så er det stadig ikke nemt!

• #10   3. jan 2008 Chrstian F: min mor var 40.. og jeg var 13.. og som du siger man for det aldring nemt igen,.. (der skal va fald gå llaannggtt tid )

• #11   3. jan 2008 aldrig

• #13   3. jan 2008
    Christian F

Det ka det aldrig blive, har man mistet sin far, vil man stadig altid tænke på ham. Og det gør det ikk nemt. Ens savn vil altid være der. Men tænk på de gode minder. Det er dem der holder ham tæt til dig, og gør at du stadig tænker på ham. Har ikk mistet nogen selv, og forstår sikkert ikk fuldt ud hvor hårdt det er. Synes virkelig det er synd for dig, at du sku miste ham. :´(

• #14   3. jan 2008 Ej er ked af jeres tab, det er en frygteliglig, spørger da min farfar har fået leverkræft og har svært ved at tackle det :S Og han har ikke særlig gode odds for at overleve.

• #15   3. jan 2008 Nej det var skam ikke nemt. Altså det tager hårdt på alle omkring en. F.eks. så startede min mor først på arbejdsmarkedet igen for to uger siden. Jeg er kommet godt over det, men man savner ham stadig forfærdeligt. Faktisk døde han en uge inden min konfirmation, så den fest blev ikke en succes.

• #16   3. jan 2008 Frygteligt... Men det er godt i er kommet ovenpå igen begge 2. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal være omkring ham, jeg er bange for at sige noget forkert, eller gøre ham mere ked af det hvis jeg græder i hans nærvær... er så lost og helt ude af den...

• #17   3. jan 2008 Vær sammen med ham som du plejer og få den bedste tid sammen. Din farfar er udemærket klar over sin situation, så det gør ikke noget at være ked af det når han er der. Det er måske okay at være ked af det når han er der - bedre kan du i hvert fald ikke vise ham at han vil blive savnet

• #18   3. jan 2008 Det er jo rigtig nok, men det ervel også okay at være bange :S

• #19   3. jan 2008 Birgitte H

gamle eller unge. morfar eller mormor, far eller mor.. Det er hårdt lige meget hvem det rammer i ens familie. Og er sku os ked af det på dine vejne.

Men en go ting er, at han forhåbentligt har haft et langt godt liv. Og har minderne fra jer. Forstå mig rigtigt. Mener ikk det er positivt, at han har fået det. Langt fra ! Mener at han jo har haft en langt godt liv, og er bedre, at han ka sige ordentligt farvel til familien. Og inderstinde, ville jeg det hellere sådan en for min mor eller far.

• #20   3. jan 2008 håber ikk du misforstår mig.

• #21   3. jan 2008 Selvfølgelig er det okay. Det er jo meget forskelligt. Jeg var bange for at tage ind og besøge min far dengang, hvilket var tåbeligt. Og det har jeg også fortrudt den dag idag

• #22   3. jan 2008 Nick p: Jeg forstår godt hvad du siger, det er dejligt at vide han har haft et langt godt liv...

Christian F: Jeg har bestemt mig for at jeg tager ud til ham i morgen, og min far har lovet mig at han tager med så jeg ikke er alene.

• #23   3. jan 2008 Thomas L: Er ked af at hører din far gik bort ...

Jeg skal nok prøve, og tak for de venlige ord..

• #24   3. jan 2008 Min far hvade kræft i den 7 nakke virvl, han døde for 12 år siden, han fik cirka 1 år at leve i, og det var ikke helt ved siden af hvad lægerne havde sagt.
    Han blev både oppereret i nakken og fik kemo, men lige meget hjalp det, min mor begyndte enda også at købe noget meget dyrt hajbrusk i håb om at det ville hjælpe, men det var bare en gang fis og humbug.

Håber indeligt at denne sygdom en dag kan helbredes 100 %

Kommentér på:
Kræft

Annonce