{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  året der gik?
  • #2   31. dec 2007 Bedste = Udlært + ny bil:)

    Værste = Tøsen skred:(


  • #3   31. dec 2007 det bedste har været at starte min udd. og få min hest tilbage.
    det værste er nok nu.. ligger syg.. ret surt at sku ligge under dynen nytårs aften :´(


  • #4   31. dec 2007 Det bedste .. Hrm .. Skal være moster igen .. smiley

    Det værste .. der har været en del mere .. Bla mistet min drenge Pache .. Blevet svigtet af mennesker jeg elsker ..


  • #5   31. dec 2007 Bedste: Kørekort, Bil, Skiferie osv.

    Værste: Min total skadet bmw ;(


  • #6   31. dec 2007 hmm det beste..........kørekort

    hmm det værste for andre............ mit kørekort hehe

    værste...... der er ikke andet end bare lort konstant.


  • #7   31. dec 2007 det bedste : fik mit kørekort , scoret min dejlige kæreste , fik mit første rigtige arbejde.

    Det værste : Mine forældres op og ned ture med at så de sammen og så er de ik.

    GODT NYTÅR , med håb om at i kommer godt ind i det nye år (:


  • #8   31. dec 2007 værste var bruddet med damen.....

    bedste var ny ejerlejlighed og mit job......


  • #9   31. dec 2007 bedste 32'' fladskærm - 2 nye mobiler ;D. honda sfx :D. og konfi penge :D.

    værste, det faktisk nu :(, mangler en toppakning :D!


  • #10   31. dec 2007 det værste var da min elsede hund døde af kræft 3 dage efter vi fik afvide hu var syg. damn der var jeg nede. det bedste, at jeg fik min nye nanna hund samme dag, og senere fik min rox hund. (: og ja så kæresten..
    og ja, så er det os værst at min bedstafar er blevet gakgak på rigtig kort tid. stikker af og kan kun huske ting der skete for mindst 50 år siden. han aner ikke engang hvem hans 12 børn er.


  • #11   31. dec 2007 Købte min nye kværn drengedrøm uden lige, hva er vi uden vores drømme?

    Værste tog ikke til hjemlandet og besøgte mine venner.


  • #12   31. dec 2007 Ska vi lige tage de værste ting først smiley Min far døde d 14 marts 50 år gl, så blev jeg fyret fra mit arbejde i maj, fik godtnok nyt job dagen efter, men det var hos et åndsvagt firma, men fandt et andet hurtigt. så havde vi lige en razzia i november, hvor politiet anholdt min svoger, og han har så siddet varetægtsfængslet siden, fordi en af hans venner havde narko liggende, og han havde det vist i en bærepose hvor min svogers fingeraftryk var på, så han er sigtet for medvirken selvom han aldrig har rørt det. Så er svigerforældrene lige gået fra hinanden her inden jul, og min ovn er stået af. så medmindre min diller falder af, kan det umuligt blive mere træls....

    Så det gode. Blev forlovet med min kæreste, har fået et godt job, damen fik nyt job, har fået 2 nye biler, + en gammel volvo, har fået en hund mere, og min søn på 4 lærte at svømme, og er begyndt at rydde op efter sig selv, så nu mangler min datter på 3 kun at lære det, men det kommer nok i det nye år...

    Ønsker jer alle et godt og lykkebringende nytår


  • #13   31. dec 2007 det bedste - Tyrkiet med klassen + frankrig med en veninde, mega nice ;o)

    Værste - ved jeg ikke lige , hehe


Kommentér på:
året der gik?

Annonce