{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Handler på Ebay.de {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige et spørgsmål.

Når i handler på ebay, (jer som nu gør det)
Og i byder på en auktion, eller "køb nu".

Når i så har vundet, hvordan forløber jeres handel så.

Bliver i ringet op af en eller anden tysker.
Eller foregår jeres handler altid gennem mail

Eller hvordan :S ?

Hilsen mr. confused


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handler på Ebay.de
  • #2   30. dec 2007 De fleste vil gerne have at du betaler via paypal med det samme. Hvis du altså ved hvor meget portoen koster. Ellers kan du købe tingen og så skrive en besked til sælgeren og sige at du har købt tingen og gerne vil vide hvor meget portoen er så du kan betale.

  • Bodie B
    Bodie B Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #3   30. dec 2007 undgå at betale med paypal det koster dig nemlig ekstra, betal via netbank det koster dig 20 kr., efter køb modtager du information om betaling, typisk porto er 12 € så vær opmærksom hvis der bliver forlangt 20-25€ det er nemlig en god måde at tjene penge på


  • Bodie B
    Bodie B Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #5   30. dec 2007 paypal koster ekstra ved den som sælger så derfor kan sælger kræve et ekstra gebyr, der er ingen sikkerhed overhovedet igennem paypal, Ebay er garanti ved køb over 20€, netbank ved svindlere er det samme som paypal

  • #6   30. dec 2007 tak for svarene indtil videre.
    Men jeg synes det er lidt svært at blive klog på om jeg skal betale med paypal eller netbank, ?



    Jeg har haft brugeren derinde i et halvt år, men har aldrig villet købe noget, fordi jeg har været usikker på handelsmetoden


  • Bodie B
    Bodie B Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #7   30. dec 2007 netbank er klart det bedste, for at betale via netbank skal du nemlig have personens privatadresse, hvis det skulle være en svindler (jeg har aldrig mødt en) så har du Ebay som hjælper med alt inklusiv tysk advokat

  • #8   30. dec 2007 hand ved dem, så har mulighed at betale via paypal med. Når du har så købt noget på ebay.de så går du ind på din paypal konto, så har paypal registreret nemlig din køb med porto og det hele. så trykker du bare på ebay køb, så kommer der op hvor meget du skal betale i alt med porto, så trykker du bare på betal, og mere skal du ikke gøre. det forgår helt af sig selv. Har selv handlet på ebay mange gang.

    Så venter man 2-3 dage, så kommer posten med pakken


  • #9   30. dec 2007 Bodie B-hva snakker du om, koster ikke en skid. bruger altid paypal, og sikkerheden er i top. Skulle man ikke få sin varer hjem, så sørger paypal at man få sine penge retur.



  • Bodie B
    Bodie B Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #10   30. dec 2007 nej det gør de ikke !!
    hvor har du hørt det fra????


  • #11   30. dec 2007 Bodie B-på paypal.com kunne ikke drømme at bruge netbank, det koster det samme ligesom hvis man gik ned i banken og overføre penge. koster 20kr hvis modtager betaler resten

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #13   30. dec 2007 Heii
    Er selv storbruger af ebay rundt omkring i verdenen
    Først sikre du dig at han sender til Dk og hvor meget han vil have for det er ikke alle tyskere der vil det.
    Paypal er langt den sikreste og nemmeste metode på ebay, så ved du med garanti han har fået pengene og jo ebay hjælper dig hvis du ikke får din vare, det har de nemlig gjort med mig


  • #14   30. dec 2007 Du skal som afsender betale 20 kr. * samt de udenlandske omkostninger på 100 kr. I alt 120 kr.

    jeg skulle i hverfald ikke betale nogle gebyr, for nogen skal handle ved mig. så de 20kr holder ikke


  • #15   30. dec 2007 Kong' -sådan, en der ved hva han snakker om

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #18   30. dec 2007 tog godt nok lidt lang tid for mig at få pengene tilbage men de kom, men for gud skyld så lad være med at byd på en vare før i kender prisen på portoen!!
    paypal koster kun et gebyr for ham der sælger varen, har dog været ude for at en sælger lagde gebyret oveni prisen på varen men det er ikke normalt og har ellers lavet mange succes fulde handler derinde


  • Bodie B
    Bodie B Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #24   30. dec 2007 jeg har aldrig betalt med paypal og vil heller aldrig bruge dem, men det er jo forskellig fra person til person, jeg har hørt for mange historier om manglende hjælp fra paypal

Kommentér på:
Handler på Ebay.de

Annonce