1.096 visninger
|
Oprettet:
make up og unge piger..!!!! {{forumTopicSubject}}
hej..
efter megen kiggen herinde.. har lagt lagt mærke til at stort set ale piger i aldergruppen 15-17år har proppet så meget make up i deres ansigt at de må kunne tage det af i hel form, som en maske.. også er mit spørgsmål så, hvorfor er det lige at de skal fylde deres ansigter med bruncreme, foundation, og al skinds andet gøjl.. så de kommer til at ligne en barbie dukke???
det er da utroligt.. de bruger jo snart flere penge på make up end de gør på tøj.. Hvorfor!!!!???
vil gerne høre jer drenges mening på dette punkt??
og da også gerne nolge piger..!!!!
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 138
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 69
lige præcis.. hvis pigerne nu bare ville tro lidt mere på dem selv så de ville vise deres rigtige sig.. ude nfor meget make up..
naturlige piger er nu det pæneste..
kan også godt give dig ret i at hvis det er til et bryllup eller noget andet stort er det da okay.. men sku ikke til hverdag..
dec 2007
Følger: 1 Svar: 32
aug 2007
kan ikke give dig mere ret.. men din make up er da også mere rafineret end så mange andre herinde..
aug 2007
ja du er over den aldergruppe som jeg nævnte.. men grunden ti lat du nok ikke bruger så meget.. og bare laver det mere rafineret er jo nok at du er det mere moden,, og egentlig er ligeglad med om din kæreste ser dig uden make up og sådan.. du har indset at livet ikke skal leves bag en facade.. ligesom de der unge piger tror..
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 970
synes det er forfærdeligt at gå på gaden og møde trunter med hele masker i ansigtet som du siger niclas. når jeg bruger make-up, er det til specielle lejligheder hvor jeg rigtig gerne vil ligne en million (hvilket jo er en hver piges drøm)
- og kan kun give 'gonzalez' fuldstændig ret med hensyn til valget af billeder man sætter ind. dem tager man da på dage hvor man ser nogenlunde ud. dette kan nu let komme til at give et forkert indtryk ''åh ikke endnu en dulle''.
men niklas, du kan sagtens finde piger uden make-up og som tør være sig selv. du skal nok bare lede lidt længere søde
okay, nu har jeg virkelig skrevet meget, ved ikke lige om det giver mening, men hvad fanden ;b
- og til de piger som aldrig tager deres make-up af inden de tager i sol - gør det, for man bliver bare grim af det.
maj 2007
synes det er forfærdeligt at gå på gaden og møde trunter med hele masker i ansigtet som du siger niclas. når jeg bruger make-up, er det til specielle lejligheder hvor jeg rigtig gerne vil ligne en million (hvilket jo er en hver piges drøm)
- og kan kun give 'gonzalez' fuldstændig ret med hensyn til valget af billeder man sætter ind. dem tager man da på dage hvor man ser nogenlunde ud. dette kan nu let komme til at give et forkert indtryk ''åh ikke endnu en dulle''.
men niklas, du kan sagtens finde piger uden make-up og som tør være sig selv. du skal nok bare lede lidt længere søde
okay, nu har jeg virkelig skrevet meget, ved ikke lige om det giver mening, men hvad fanden ;b
- og til de piger som aldrig tager deres make-up af inden de tager i sol - gør det, for man bliver bare grimme af det.
maj 2007
- som kommende kosmetiker kan jeg jo lige sidde og spille lidt klog ;D
hvis make-up ikke bliver fjernet før man tager sol, smelter urenhederne og bakterierne som kommer når man har make-up på, ned i huden og bliver til små urenheder som senere hen bliver til de små irriterende bumser.
haha hvor er jeg nørdet Ö.
maj 2007
maj 2007
hyg jer folkens og godt nytår (:
aug 2007
men kan mærke på jer alle sammen at vi er enige på dette punkt..
og mit budskab er så til de piger som bruger så meget make up er, tag nu og slap lidt at med maler kosten.. og gør det rafineret istedet for bare at fylde på..
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 212
make up og unge piger..!!!!