{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

make up og unge piger..!!!! {{forumTopicSubject}}

hej..

efter megen kiggen herinde.. har lagt lagt mærke til at stort set ale piger i aldergruppen 15-17år har proppet så meget make up i deres ansigt at de må kunne tage det af i hel form, som en maske.. også er mit spørgsmål så, hvorfor er det lige at de skal fylde deres ansigter med bruncreme, foundation, og al skinds andet gøjl.. så de kommer til at ligne en barbie dukke???

det er da utroligt.. de bruger jo snart flere penge på make up end de gør på tøj.. Hvorfor!!!!???

vil gerne høre jer drenges mening på dette punkt??
og da også gerne nolge piger..!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  make up og unge piger..!!!!
  • #1   29. dec 2007 det gustent

• #2   29. dec 2007 * K*Gonzalez *

lige præcis.. hvis pigerne nu bare ville tro lidt mere på dem selv så de ville vise deres rigtige sig.. ude nfor meget make up..
    naturlige piger er nu det pæneste..
    kan også godt give dig ret i at hvis det er til et bryllup eller noget andet stort er det da okay.. men sku ikke til hverdag..

• Marlind *
    Marlind * Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 32
    #3   29. dec 2007 hehe ja og vis pigerne,s kærester ser dem uden make up får de jo hjerte stop, da de troede at de var kæreste med en barbie dukke...

• #4   29. dec 2007 * K*Gonzalez *

kan ikke give dig mere ret.. men din make up er da også mere rafineret end så mange andre herinde..

• #6   29. dec 2007 * K*Gonzalez *

ja du er over den aldergruppe som jeg nævnte.. men grunden ti lat du nok ikke bruger så meget.. og bare laver det mere rafineret er jo nok at du er det mere moden,, og egentlig er ligeglad med om din kæreste ser dig uden make up og sådan.. du har indset at livet ikke skal leves bag en facade.. ligesom de der unge piger tror..

• #7   29. dec 2007 unge piger og make-up, hm stort emne at tage fat på smiley

synes det er forfærdeligt at gå på gaden og møde trunter med hele masker i ansigtet som du siger niclas. når jeg bruger make-up, er det til specielle lejligheder hvor jeg rigtig gerne vil ligne en million (hvilket jo er en hver piges drøm) smiley

- og kan kun give 'gonzalez' fuldstændig ret med hensyn til valget af billeder man sætter ind. dem tager man da på dage hvor man ser nogenlunde ud. dette kan nu let komme til at give et forkert indtryk ''åh ikke endnu en dulle''.
    men niklas, du kan sagtens finde piger uden make-up og som tør være sig selv. du skal nok bare lede lidt længere søde smiley

okay, nu har jeg virkelig skrevet meget, ved ikke lige om det giver mening, men hvad fanden ;b
    - og til de piger som aldrig tager deres make-up af inden de tager i sol - gør det, for man bliver bare grim af det.

• #8   29. dec 2007 unge piger og make-up, hm stort emne at tage fat på smiley

synes det er forfærdeligt at gå på gaden og møde trunter med hele masker i ansigtet som du siger niclas. når jeg bruger make-up, er det til specielle lejligheder hvor jeg rigtig gerne vil ligne en million (hvilket jo er en hver piges drøm) smiley

- og kan kun give 'gonzalez' fuldstændig ret med hensyn til valget af billeder man sætter ind. dem tager man da på dage hvor man ser nogenlunde ud. dette kan nu let komme til at give et forkert indtryk ''åh ikke endnu en dulle''.
    men niklas, du kan sagtens finde piger uden make-up og som tør være sig selv. du skal nok bare lede lidt længere søde smiley

okay, nu har jeg virkelig skrevet meget, ved ikke lige om det giver mening, men hvad fanden ;b
    - og til de piger som aldrig tager deres make-up af inden de tager i sol - gør det, for man bliver bare grimme af det.

• #9   29. dec 2007 mhm giver dig ret igen smiley

- som kommende kosmetiker kan jeg jo lige sidde og spille lidt klog ;D
    hvis make-up ikke bliver fjernet før man tager sol, smelter urenhederne og bakterierne som kommer når man har make-up på, ned i huden og bliver til små urenheder som senere hen bliver til de små irriterende bumser.

haha hvor er jeg nørdet Ö.

• #10   29. dec 2007 tror du er inde på det rigtige med hensyn til programmer som top models og alle de andre ungdomsprægede skønhedsprogrammer morten.

• #11   29. dec 2007 nu vil jeg smutte til endnu en julefrokost. er ved at kaste op over alt det gode julemad som bliver spist i ustyrlige mængder her i julen.

hyg jer folkens og godt nytår (:

• #12   29. dec 2007 ja nu har vi så lavet et forum hvor dem som det egentlig drejer sig om ikke kommer med nogle kommentarer..

men kan mærke på jer alle sammen at vi er enige på dette punkt..

og mit budskab er så til de piger som bruger så meget make up er, tag nu og slap lidt at med maler kosten.. og gør det rafineret istedet for bare at fylde på..

• #13   29. dec 2007 Personligt bruger jeg meget lidt make up. Jeg bryder mig ikke om hvis det ser unaturligt ud. Jeg bruger slet ikke make-up hvis jeg bare skal feks på arbejde, til hundetræning eller ud til mine heste. Så er det mere til besvær.

Kommentér på:
make up og unge piger..!!!!

Annonce