{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommune hjælp til kørekort
  • #1   6. mar 2017 Mener at kravet er at du har en kontrakt på at hvis du har kørekort så er der et arbejde. - men det kan du få meget mere uddybet på borgerservice.

• #2   6. mar 2017 Ja, det var også det jeg fik afvide. Har nemlig en kontrakt klar på et job, hvor jeg mangler kørekort.

• #3   6. mar 2017 Måske du så skal betale tilbage, når du har fået jobbet.

• #4   6. mar 2017 Jeg tror vi snakker om de gamle AMU centre, hvor man kunne erhverve ditten og datten, mener ikke de eksisterer mere.

• #5   6. mar 2017 Som jeg skrev før så kan man søge om enkel ydelse hos kommunen, og har man en kontrakt med lovning om job så står man meget stærkt.

• #6   6. mar 2017 Polysl.

Jeg har hørt fænomenet nævnt før, men tror det er nemmere at få 7 rigtige i lotto.

Med mindre du er mørk i huden, altså.....

• #7   6. mar 2017 Muligt Markgreven

Men så har man forsøgt - det hjælper ikke noget at opgive på forhånd. Det kan så senere bruges som argument i et andet henseende. Kommuner bruger faktisk mange penge på at få folk i arbejde men man skal også selv gøre noget.

• #8   6. mar 2017 Polysl.

Njah, de udliciterer det til Hartmans og ISS. - De kan så få folk i ulønnet praktik, bortset fra en bonus på ca. 1000 kr. pr. måned, de kan lægge oven i kontanthjælpen.

Et fif, hvis nogen skulle læse med, så tag aldrig praktik i en kommunal eller statslig arbejdsplads, for der bliver du aldrig ansat bagefter, tag en privat virksomhed, der er chancerne 100 gange større, hvis man altså passer sit arbejde og møder til tiden.
    Kommunerne selv, er de værste udnyttere af denne praktik.

• #9   6. mar 2017 ja markgreven

det viser historien desværre, det var da et punkt fagforeninger burde kigge på udnyttelse af gratis arbejdskraft, selvom man kalder det jobtræning, det tæller heller ikke timer som jeg mener er noget svineri. Hvis det i det mindste talte timer kunne jeg godt accepterer den praksis.

• #10   6. mar 2017 Polysl.

Korrekt, det tæller ikke timer, og det værste er, nu er vi så ovre i job i løntilskud og ikke praktik, som er det der følger praktikperioden, her kan job i løntilskud forlænges fra et halvt til et helt år, stadig uden du kan optjene timer til fagforeningen.

Kommentér på:
Kommune hjælp til kørekort

Annonce