{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

20 år {{forumTopicSubject}}

Tv2 runder af med 20 år med lorte udsendelser - mega set - fantastisk....fuck det gider ikke se jeres lort og andre gider eller ikke de mega igen møg....

Krummerne

Crodillle dundie

Supermand return

Mega lort som utalligt er genudsendt...

hold da kæft....

TV2 gider ikke jeres lort tager en tur i byen - som nok er mere nærværende end det lort i kan præsterer. Godnat til jeres møg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  20 år
  • #2   2. dec 2016 Jeg var ikke klar over der var "seerpligt". smiley

  • #4   2. dec 2016 Ilm Nasty



    profilbillede
  • #5   2. dec 2016 Torben

    Af samme grund betaler jeg ikke licens, jeg sender bare en gammel kvittering til DR.

    Erik

    nej ingen seerpligt, men når de valg har været genudsendt i xxxxxxxx gange på hele programfladen så burde man nok kunne komme med noget bedre for at fejre de 20 år.


  • #6   3. dec 2016 Jeg synes sgu Go´ Morgen Danmark kan være meget hyggeligt, der er bare for mange reklame blokke....

  • #7   3. dec 2016 Ja, og så snakker de for meget selv, jeg kan ikke holde ud at se på det, der er nyheder og reklamer konstant, lorteprogram smiley

  • #8   3. dec 2016 Markgreven

    Jeg kan også lide go morgen danmark, ved reklamer dapper jeg bare videre og når der kommer reklamer der så dapper jeg videre osv....sikke en masse udsendelser man når at se - reklamer er fin nok men det er sjælden jeg reflekterer på dem når jeg er i butikker kun ved speciel tilbud, til tider gider man jo ikke zappe rundt men kigger lige reklamer for supermarkeder.

    350 g kærgården til en 10 er sgu billigt, smør til 9 kr.


  • #9   3. dec 2016 ja jetset

    Det er ren snak selfie og til tider bryder ind for lige at tale igen - jammerligt.


Kommentér på:
20 år

Annonce