{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sker her noget?
  • #2   19. nov 2016 Det kan jeg da ikke, jeg er jo ikke Gud.

• #4   19. nov 2016 Ja... Det nytter ikke at du bare "nasser" på vores tråde... smiley smiley

• #5   19. nov 2016 LOOOOL... Nej, selvfølgelig ikke.... smiley

• #6   19. nov 2016 Du har ret Markgreven, der er lidt dødt her, men det er altid de samme der skriver forumemner og svarer i trådene, man skulle ikke tro det, når man ser listen over medlemmer, Der er ikke mange der gider deltage i debatterne. smiley smiley

• #7   19. nov 2016 De er nok bange for at "få på nakken" af alle os gamle sure røvhuller... smiley

• #8   19. nov 2016 Du er sq da ikke det man vil kalde gammel fister, lidt midaldrende det er et meget mere optimistisk ord, smiley

• #11   20. nov 2016 Er det ikke blot at konstatere, at Baboom er ved at blive slået af Facebook?

• #12   20. nov 2016 #10.
    En rigtig sjov sammenligning, Fedte. smiley
    #11. Facebook er også blevet mere modereret, folk er trætte af at sætte deres billeder af alt muligt ind.Såsom hvad de skal have at spise, Hvor de er henne. smiley
    Nu er det mere videoer og sjove citater de bruger som underholdning.

• #14   20. nov 2016 Ha ha det er sku den flotteste fluerøv jeg har set, og ja det er lidt selv promoverende, Men jeg deltager til en vis del med kommentarer, når der er et emne oppe til debat, man bestemmer jo selv hvad man vil have offentlig gjort. smiley

• #15   20. nov 2016 Jeg tror det kan forklares følgende:

Lyset er tændt men der er ingen hjemme... smiley

• #16   20. nov 2016 Så er der edder mane mig mange lamper slukket i denne verden,
    Hver sin lyst, og der er altså også gode ting at sige om facebook.
    jeg fandt foreksempel 3 dejlige veninder som jeg gik i skole med fra første klasse og til vi gik ud- smiley
    smiley
    det kommer jo an på hvordan man bruger så stort et medie, selv politiet benytter sig af folks hjælp, med at finde biler og personer der er efterlyst.

• #17   20. nov 2016 Jeg synes FB er uoverskueligt....

• #18   20. nov 2016 Det er det sådan set ikke markgreven, man skal bare lige ind i det, når jeg kan finde ud af det så kan alle, ikke fordi jeg er dum, men nogen gange opgiver jeg på forhånd, Sådan noget med at læse en brugsforvirring, jeg tror at jeg får en slags anfald og mine øjne flakker rundt på alle punkterne på en gang og så bliver jeg hysterisk og smider lor--t af helvede til. ha ha.Ikke fordi jeg er hysterisk men fordi dem der skriver alle de der sedler må være hjernedøde, smiley smiley

• #19   20. nov 2016 ja markgreven - rodet...men har nu lidt tid til at prøve at sætte mig ind i konceptet - men stadig ! pas på hvad du skriver, hvad du skriver er der altid.

• #20   20. nov 2016 Kisser

Problemet med brugsanvisninger er at det er programmøren som har skrevet den og forudsætter at bruger ved det programmøren ved - derfor har jeg udliciteret udfærdigelsen af brugs anvisninger til brugere som så i sidste ende redigeres i dialog med bruger. På den måde bliver den mere overskuelig.

• #22   20. nov 2016 fedte

Nu er det ikke en hæmsko i dag da jeg har en ren straffeattest, så der skal kun tages hensyn til mine kompetencer. Dengang jeg lavede lort var pga. økonomi og det problem har jeg så ikke i dag- og mit levned har en meget kort tid her i det erobrede muslimske Danmark.

I mit hjemland nr. 2 Portugal lykkedes det at smide muslimerne ud, det er så noget i selv må kæmpe med for jeg dapper af.

• #24   20. nov 2016 nam kan godt lide at være et eksempel... smiley

et eksempel på at uanset hvor meget lort du laver i din datid så kan du senere lande på begge fødder. - det kræver bare nosser og de som kvinde ikke har det så må de bruge noget andet - you know..

• #26   20. nov 2016 fedte

Jeg har intet som kan hente via nettet - her har jeg været for klog allerede fra starten af at kunne erkende risikoen - allerede i 80'erne vidste jeg at alt som skrives på nettet er der for evigt.....så du kan jo prøve at google steen larsen og du finder intet pga. brug af TOR og andre ting at fjerne mine spor.

• #27   20. nov 2016 Der er altså forskel på hvad man vil dele, nogen er helt åbne og fortæller alt, de oplyser ovenikøbet både adresse og hvornår og hvorlænge de er væk fra adressen, pæn god oplysning til eventuelt interesserede inbrudstyve,
    Men der er altså et meget fint masket filter som man selv kan udfylde,
    Man kan vælge at være offentlig, eller kun dele med sine venner, man kan vælge alder- adresse. og alt fra, så det er ikke så farligt.
    Men der er da mange tumper der foreksempel skriver. nu har jeg været i motions centeret og trænet i 2 timer, og på søndag skal jeg løbe en halv maraton, problemet er bare at personen får førtids pension på grund af dårlig ryg, Denne person måtte finde sig i at hun ikke mere får hjælp fra det offentlige. Men som konen med æggene sagde det var slet ikke så galt.

• #29   20. nov 2016 Yes kisser

Facebook vrimler med så dumme mennesker, og fint at social rådgivere er begyndt at bruge facebook for at afsløre de røvhuller som sutter på systemet'

• #30   21. nov 2016 Med mine 7.744 svar her, så synes jeg, at jeg gør et ihærdigt forsøg på at være "selskabelig" - dog har jeg fået en skræk i at oprette tråde her i Forum, for der er nogle profiler her, som ikke bryder sig om mine emner, så bliver jeg meldt, mine tråde bliver slettet og jeg ryger en tur i fryseren, dog er mine tråde stort set altid med masser af visninger altid (næsten) over 500 visninger, så nogen interesse må de da have smiley

Og offentlige emner siger den 150 - kedelig, det er op til dig at bedømme smiley

• #31   21. nov 2016 Ser da ikke ud til at dine sko har fået fryse skader, så er det bare at rette ryggen og skide på det hele..visninger er da fint nok men sjovere hvis man også lagde en kommentar sikke et liv der vil blive... smiley

• #32   21. nov 2016 Jamen, der er da også rigtige mange kommentarer, takket være dig bl.a. smiley smiley

• #33   21. nov 2016 ja jeg kan simpelthen ikke holde kæft - en erhvervs skade...har tidligere holdt symposium på Odense business School. Men forskellen mellem de andre og mig er at jeg ikke bare kværner noget af men gør tilskuere til deltagere - fun eh? smiley

Men stadig er vi en for lille gruppe her - vi skal have flere af de unge med og høre deres mening for den er meget vigtig.

• #34   21. nov 2016 De unge her, har deres egne grupper er mit indtryk og endnu flere har deres billedgallerier, annoncer, interessen for samfunds debatter er ikke så stor blandt de yngre.

Går jeg i arkivet så er der meget Ping Pong tråde ikke nogen politiske debatter eksempelvis, jeg har ihvertfald ikke støt på nogen, så hvis du vil have yngre, så skal du nok søge efter det smiley

• #35   21. nov 2016 jetset

Det var mere det at mixe ung gammel - det kan være en sjov dialog.

• #36   21. nov 2016 Ja, men så kan du melde dig ind i div ungdomsgrupper, for de er ikke i Forum, med mindre de spørger om hjælp til noget, min erfaring.

• #44   22. nov 2016 Gesta sunt, ubi sunt ?? smiley

• #45   22. nov 2016 Om der er liv efter døden ?? - Måske er der flere slags liv - vores sjæl dør smiley

• #46   22. nov 2016 Nej, vores sjæl dør ikke, den gemme på godt og ondt smiley

• #47   22. nov 2016 jeg har altid troet på et liv efter livet, det er på grund af nogle meget stærke oplevelser jeg har haft, De kan på ingen måde modbevises. smiley

• #48   22. nov 2016 Ja meget kan forklares, men ikke alt - men når vi dør, ser det fantastisk ud og meget let, men ikke for de efterladte smiley

Kommentér på:
Sker her noget?

Annonce