{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Er du millionær? {{forumTopicSubject}}

Nogen af Jer slipper måske for de forbandede reklamer herinde på Baboom, fordi i har add blocker, eller andet.

Det har jeg så ikke, for uden reklamer og folk til at glo på det, vil siden dø, og det er så min filosofi.

Men en meget irriterende reklame er en der henvender sig til pensionister der har mere end 2,5 millioner på kontoen.
Her er der en rådgiver der hedder Ken Fischer, som mod belønning naturligvis, nok skal guide dig igennem alderdommen og frem til kisten.

Hallo.... Har man 2,5 million når man går på folkepension, som 65, 66, 67, eller for mit vedkommende som 67,5 årig, har man nok været sin egen bedste rådgiver.

Nu har jeg mere end 2,5 million, men..... Hvis jeg har de penge på kontoen som 67,5 årig, hvad fanden skal jeg så rådgives for?

Mon ikke der er rigeligt med penge til farsbrød på plejehjemmet, når vi kommer dertil?

Stodderen skulle hellere hjælpe dem, der ingen penge har.... Jeg skal ikke have noget med i graven. - Det der er tilbage får sønnen og datteren, og så kan de lave det de altid har gjort, nemlig ingenting!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du millionær?
  • #1   30. okt 2016 Hvis jeg tager alt hvad jeg ejer samt min lejlighed i Portugal så er jeg nok millionær - dog ikke så meget at jeg er nød til at arbejde i Portugal dog kun få timer om aften med hjælp til turister i hans portvinbutik om aftenen.

    Næste år får jeg den indefrosne dyrtid udbetalt som 60 årig og er glad for jeg selv har styret udviklingen for jeg har hørt flere som siger de ligger på omkring de 100.000 men min ligger på omkring 170.000 minus lidt til skattefar samt min selvpension så kan man leve ret godt i Portugal men ikke i Danmark hvor man må nøjes med færdigretter på tilbud hos rema til 10 kr. Her ville den stå på frisk fisk næsten hver dag i alle dens afskygninger.

    Lave mad...ha det gider jeg sgu ikke i Portugal det bliver mere som et tekøkken for du har så mange steder med dejlig mad og billige priser at det ikke kan betale sig. Og så er der jo hyggen at blive vartet op og ingen opvask som er en væsentlig faktor smiley


  • #4   30. okt 2016 Det er sgu ikke rigtig noget særligt at være "millionær" længere....

    Mange års inflation har lissom udhulet den titel... smiley

    Personligt er jeg aaaalt for god til at bruge penge, så jeg har, alt i alt, nok kun lige rundet millionen...
    Men jeg gør også hva' jeg kan for at få dem brugt inden jeg dør.. smiley


  • #6   30. okt 2016 Curt.

    I dette tilfælde er det en der har investeringer for mere end 2,5 millioner, det er dem ham den kære Ken Fischer gerne vil hjælpe, eller om du vil, stikke hånden ned i deres kagedåse.


  • #7   31. okt 2016 Vi kan være rige på mange måder - jeg er rig på den anden måde, jeg har et super helbred og så kan jeg stadig stå op om morgenen og udføre mit job, men det er nok ikke lige det, det handler om.

    Jeg kan også godt ligne en millionær, mon det kan bruges smiley


  • #8   31. okt 2016 Enig Jetset

    Jeg kan illustrerer det på den måde....

    En tysk millionær er taget til Grækenland og ned ved kysten ser han en græker som trækker sin båd op med få fisk...

    Han spørger ham hvorfor han ikke har flere både så kunne han tjene mere og lave en helt industri..

    Grækeren svarede: Jeg har til dagen og i morgen har jeg til dagen....

    tyskeren gik hovedrystende væk.

    Spørgsmål:

    Hvem er mest rig?


  • #10   31. okt 2016 Dejligt hvis man skal tage bussen for de tager jo ikke kreditkort, har engang betalt en taxa i 20'er af et beløb på 500,- for der var ikke andre muligheder på den strækning.

  • _ _
    _ _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 171
    #11   31. okt 2016 Svaret herfra er ja... i kontanter.

    Jeg forstå ikke din harme over en reklame for rådgivning / formuepleje. Om det er "Ken Fischer" eller en af bankernes Private Banking afdelinger som reklamerer kommer vel ud på ét. De forsøger jo alle at sælge en rådgivningsydelse

    Hvis sådanne reklamer genere i så stor grad som dir indlæg giver udtryk for, burde du måske bruge list af formuen på at købe en ADD Blocker.


  • #13   31. okt 2016 #11

    Det er noget af det værste vrøvl jeg har læst længe!!!

    1 af 2.... Hvis vi alle brugte add blocker, tror jeg Baboom lukkede imorgen, så var der ikke længere nogen sponsorer.... - Det har et ord at udtrykke sig på din og Curts måde, og det er ordet "asocial". Man lader andre trække læsset, og læner sig selv tilbage i stolen og nyder det.

    2. Pensionister der har mere end 2,5 millioner på kontoen, har ikke brug for formuepleje, det har vi selv klaret, ellers var vi jo nok ikke millionærer.
    Man skulle tro du var i familie med Ken Fischer.


  • #14   31. okt 2016 _ _

    ADD block er gratis - da det er OPen Source som også har udviklet bla. Netscape, Linux, Firefox og en hel stribe af gratis programmer for Linux som betyder du faktisk ikke har brug for et betalings styresystem og programmer.


  • #15   31. okt 2016 Markgreven

    Jeg tror ikke det her sted lever på reklamer - det er der ikke nok folk til, til tider kan der gå uger med ret få indlæg, reklamer på blogs og andre sociale sider har i historikken vist det ikke kan hænge sammen, stort set alle har trukket stikket og det her sted er forældet og vil lukke indenfor en overskuelig fremtid.

    Instegram, twitter,facebook er vinderne så kampen bliver imellem de 3 i fremtiden og så må vi se hvem der vinder. Måske opkøber man for at lukke det er set før -spørgsmålet er hvem der gør hvad..


  • #17   2. nov 2016 Men jeg er da nysgerrig - vi kan spørge millionærerne om de er lykkelige ??

  • #18   2. nov 2016 For mit vedkommende så er jeg hverken trist eller mere lykkelig, men hvad hjælper det at være millionær på musten - vi kan jo tage mit eksempel i kommentaren #8

    Her er svaret ud fra min fortolkning.

    Tyskeren er rig materielt
    Grækeren er rig mentalt

    Til det vil jeg sige at jeg vil hellere være rig mentalt-

    Det har aldrig været mit mål at blive millionær på mursten, men det er bare noget der er kommet af sig selv da jeg bor til leje inde i midtbyen til 2800 og har et godt betalt job så kan det ikke andet genererer overskud udover har jeg så min lejlighed i Portugal/Porto som i mange år har været udlejet til en billig penge med den klausul at de selv står for vedligeholdelsen.


  • _ _
    _ _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 171
    #19   3. nov 2016 At være millionær i alle tre - friværdi, pension og alm. indestående - vil jeg mene gør mig lykkeligere end hvis jeg ikke var.

    Det giver mig jo mulighed for at kunne få nogle drømme ført ud i livet og de oplevelser vil jeg sige er med til at give en "lykke".

    Andre vil være af en anden opfattelse og dem om det.


  • #22   3. nov 2016 Penge alene gør ikke nogen lykkelig.
    Hvis man ikke kan finde ud af, eller ikke har mulighed for, at bruge dem til noget som gør en glad, er de uden værdi. smiley



  • #24   3. nov 2016 Penge giver en vis frihed, men det er ikke for mig det mest vigtige, et godt netværk, familie, venner, sidde og nyde hinanden, rejser som de fleste har råd til...Sidste år var jeg i Portugal for 1200 t/r. Har været en weekend til Paris for 375 t/r....det er ikke sjovt at være klemt sammen på turist klasse og jeg havde da også råd til at betale mere for at få mere benplads men 2,30 min i flyet er det jo ligegyldigt

  • #25   3. nov 2016 Det kan siges kort og godt....

    Det er FEDT at have penge.....

    Jeg kan købe hvad jeg vil..... Er det ikke lykken?


  • #26   3. nov 2016 markgreven

    Jeg vil sige det på den måde at det er fedt ikke at skulle vælge imellem en vare som er 25 øre billigere.


  • #27   3. nov 2016 Polysl.

    Lad mig komme med et kort eksempel, og blot et af mange.

    I modsætning til en kontanthjælpsmodtager, der er nødsaget til at handle ind i Aldi, Fakta og Netto, kan jeg købe kvalitet, og det betyder meget.

    At jeg også kan rejse hvortil jeg vil, er en anden sag....

    Nå, det var to eksempler. - Sorry.


  • #28   3. nov 2016 NU handler jeg faktisk i Rema1000, fakta,Lidl alt efter tilbud, men ellers er jeg enig i at kvalitet holder hvis vi lige skal holde os til møbler eller elektronik.

    Mit spisebord, sofabord er 30 år gammel og det er lavet hos Farstrup så den kvalitet kan ikke købet i dag.

    Madvarer er mere blandet men de kommer stort set fra samme sted bare pakket om så hvorfor give 16 kr for Lurpak når du kan få det samme fra coop til 10 kr med deres logo.


  • #29   3. nov 2016 Polysl.

    Jeg går tit til en rigtig dansk slagter.
    Rullepølse kan du ikke få i et supermarked, jo, men det smager og ligner lort.


  • #30   3. nov 2016 Markgreven

    Her er vi helt enig - nu handler jeg ikke kød hos slagter stort set men helt ude hos producenten. Det sikre mig at der ikke er sprøjtet med noget eller fyldt med en masse lort som skal give vægt.


  • #31   3. nov 2016 Polysl.

    Men nu er vi jo heller ikke bistandsklienter.


  • #32   4. nov 2016 Ingen tvivl om, at det er dejligt, ikke at skulle vende hver en 5-øre, og meget kan købes for penge, men dog ikke alt - jeg vil måske sige det aller væsentligste i livet smiley

  • #35   4. nov 2016 Fedte, hvis det er til mig #34 - så nej, det kan du ikke få piller imod ej heller købes for penge smiley

  • #38   6. nov 2016 De fleste af os er nok "kun" millionærer i mursten... smiley

    Hvordan det på nogen måde hænger sammen med blokering af andre brugere, ser jeg ikke... ??? smiley


  • #41   6. nov 2016 Lidt fylde og accept af andres meninger ville hjælpe en del og så holde sig til tråden - dog må den godt bøje af i min verden hvis den er relevant - det giver jo ligesom en større dialog.

  • #43   6. nov 2016 Curt

    Dem har jeg haft mange af i min tid som admin flere steder men jeg mener stadig dialog er vejen, for blokerer man alle så er det jo en monolog man laver ved et indlæg, og det ville for mig være totalt kedeligt. >Jeg er måske hårdhudet og nogle gange gider jeg ikke at kommenterer hvis det er for dumt, det betyder jeg ikke har grund til at blokerer og så har man altid muligheden for en senere dialog og så behøver folk ikke lave indlæg om blokering - sorry Markgreven den røg lige OT.


  • #45   6. nov 2016 jo fin mulighed men har faktisk kun brugt den ret 1 gang i mere end 25 år som blogger og som bruger i datiden før internet med BBS

  • #47   6. nov 2016 Curt

    Jeg kender til mobning fra min skoletid og jeg fandt mig i det til det pludselig gik op for mig at få fat i den som styrede mobningen - og komme i kamp, jeg lignede et trafik uheld og fik mange tæsk men jeg vandt, jeg vil ikke kues eller være en del af et hierarki koste hvad det må koste - ude i det private er det en nødvendighed men her tæves man ikke fordi man tilsyneladende er anderledes. - faktisk er det bare det at have nosser.


  • #49   6. nov 2016 Nu er jeg af den gamle skole at klare det selv, gider ikke hyre folk som er bims i bøtten for jo flere der er jo større chancer er der for at flere ved det.

    Kæmp dine egne kampe - alt andet er jammerligt.


  • #51   6. nov 2016 curt

    Jeg er 59 år ikke toptrænet men har da en del tricks fra Israel som kan lægge alle ned uanset om de vejer 2oo kg...teknik. teknikken er at bruge deres egen vægt imod dem. super let. selv en på 90 kan gøre det.


  • #59   6. nov 2016 Tråden er afsporet, og fortsætter denne personfnidder, sletter jeg lortet.

  • #62   6. nov 2016 Yeps.

    De sidste mange indlæg har vist ikke haft ret meget med trådoplægget at gøre, men det er der jo ikke noget nyt i.
    Nu er hele gruppen "AKTUELT" slettet, og jeg er ikke til at slette grupper eller tråde, men der er også en grænse for mig.
    Hvis man begynder at kalde hinanden for pædofile, er det ikke her det skal foregå, så vil jeg nok mene man skal gå til politiet, det er for helvede ikke noget jeg skal forholde mig til


  • #66   6. nov 2016 Jeg ved snart ikke hvad jeg skal skrive.....

    Hvis man kan bevise at nogen slikker fisse på en 12 årig pige, eller det der er værre, er det vel ikke her det skal foregå?


  • #69   6. nov 2016 Hvis vi kan rette den tråd ind, inden kl. 18, lader jeg den stå, ellers sletter jeg den....

    Jeg har intet imod man afsporer tråden lidt, men man skal så ind på den rigtige tråd igen, og det skal ikke slutte i skænderi.

    Hvad siger man?
    Er der Cappice?


  • #71   6. nov 2016 Curt.

    Tråden omhandler jo milionærer og ikke pædofile, der er vel en forskel...... Selvom millionærer har en større indgangsvinkel til børn.....



  • #73   6. nov 2016 Jeg har nogle små negerbørn nede i kæderen, vil i have dem med?

  • #76   6. nov 2016 Curt.

    Nu er det lige meget, rotterne har været der.....


Kommentér på:
Er du millionær?

Annonce