{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt job
  • #2   17. sep 2016 #1 Dem kan du sælge til Sverige. Der laver de tyggegummi af dem.

• #4   17. sep 2016 De skal dælme også køre hurtigt, de viskere, hvis de skal virke under vand. smiley
    Er det noget der er gode penge i... eller bliver du først betalt når du engang får dem til at virke ???? smiley smiley

• #6   17. sep 2016 jo fister de virker, men nu skal man først udvikle vinduer smiley

• #7   17. sep 2016 Firmaet har også en side produktion af gangstativ til benløse fugle... smiley

• #16   17. sep 2016 Kender i det at have et par sokker på hvor der er hul så storetåen stikker ud, sådan et par underbukser har jeg haft på engang. smiley

• #20   17. sep 2016 er det ikke bedre med en død fugl i reden end 10 på taget? smiley

• #21   18. sep 2016 De der 3-måneders underhylere.... Komposteres de ikke inden du får dem leveret???
    Eller er de ikke af bomuld, men et eller andet syntetisk?

• #22   18. sep 2016 nej de vasket og får et plaster i hullet, problemet er at dillebørge jo på indersiden klæber fast men hvad fanden så er der styr over det.

• #24   18. sep 2016 Krigsmedhjælper i Syrien smiley

• #25   18. sep 2016 ville jeg gerne jetset men jeg er for gammel til at blive udsendt, jeg har taget min del i at gøre verden til mere lort.

• #26   18. sep 2016 Nå, kan man godt blive for gammel i den branche, jeg troede alt hvad der kunne krybe og gå, kunne bruges smiley smiley smiley

• #27   18. sep 2016 mere lort er set i kontrast til det at man vil gøre en forskel - forskellen er så bare at man bare flytter lortet. Dræb Sadam så bliver Irak bedre- men resultatet viser jo at det var det lige modsatte.

• #28   18. sep 2016 Kan vi ikke sige Pest eller Kolera - vi kan ikke bruge bagklog til noget, han var jo et møgsvin smiley

• #29   18. sep 2016 jetset

inden for visse organisationer så er man for gammel, der skal nyt blod til så skulle jeg være konsulent ville det være et interessant job - men nu har jeg jo planen at emigrerer til Portugal.

• #30   18. sep 2016 jo..jetset

Men han var jo ikke muslim så bare det er et plus i min verden og så kunne han holde stammerne i skak - shia, og sunnier. Dengang var der ikke som nu alle de attentater på markedspladser - det alene må sgu tælle til hans fordel.

• #31   18. sep 2016 Nej, men han var diktator smiley - som Gardaffi, Idi Amin og alle de andre liderlige magtsyge mænd smiley smiley smiley

• #32   18. sep 2016 jetset

Man skal kigge på det i det store billede, fakta er at der nu er flere dræbte i Irak end der var før Sadam, så hvor er lige logikken? Man går ind i et land og prøver at stabiliserer det men jeg kan ikke komme på hvor det har gjort gavn andet i Øst blokken - kigger man på Mellemøsten generelt så har man ikke gjort en skid andet at kaste landene ud i en magtkrig.

• #33   18. sep 2016 hvad tror du der sker i Afghanistan når alle tropper er ude? Man viser billeder at lykkelige børn og kvinder som under bevogtning kan blive undervist, hvad sker der når alle er ude?

Vores forbandede lorte logo "vi gør en forskel"kommer først til læberne når det hele ender i det sædvanlige ballade mellem enten militante eller muslimske grupper om at have overtaget.

Det er efter min mening fuldstændig gak at blande sig - lad dem selv forme et land som de vil - hvad rager det os.....hvis folk ikke kan lide det skal de sgu nok dappe af og så kan de regere over ingenting.

Netop vores og andres indblanding er jo skyld i det terror som foregår i EU og USA så hvis vi havde ladet den nakke hinanden så var det da beskæftiget og havde ikke tid eller logik til at lave agenda i andre dele af verden.

• #34   18. sep 2016 Uanset om vi blander os eller ej - så dem, som har midlerne til at flygte ville flygte - og jo, selvfølgelig skal vi blande os, vi kan da ikke bare stå udenfor og se, hvordan disse magtliderlige mænd myrder løs, mishandler kvinder og børn, hvis vi myrder alle de magtliderlige, så vil vi måske få en bedre verden.

Vietnamkrigen - var det 30 år det blev til, forfærdeligt ....

• #35   18. sep 2016 var Vietnam det man siger: gøre en forskel? man ændre ikke noget i sådanne lande - det får bare en anden diktator....man sparkede jo så også USA ud....som med Korea...

det er som Shubidua synger i "I Wanna Be Free"

https://www.youtube.com/watch?v=_AXvNxDAaC0

Kommentér på:
Nyt job

Annonce