{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.706 visninger | Oprettet:

Låne penge {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg søgt på nettet i løbet af i dag, for at finde et sted man kunne låne nogle penge. Af personlige årsager kan jeg ikke låne i banken og har nogle regninger der er vigtige at få betalt.
Nogen der kan linke til et sted? De eneste steder jeg har fundet, skal man være minimun 25 år og det er jeg jo (desværre) ikke..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Låne penge
  • #1   7. dec 2007 Leasy kan også låne dig penge..

  • #2   7. dec 2007 * Steve-McNormalguy *
    Jeg har tre jobs, så mere kan jeg ikke rigtig gøre. Det er også mest fordi det haster lidt med pengene smiley

    David - Kan de udelukkende låne penge også? Det har jeg aldrig hørt om. Tak for det, det vil jeg undersøge...


  • #3   7. dec 2007 vil godt låne dig 100 kr? smiley

  • #5   7. dec 2007 http://www.leasy.dk/loan.aspx

  • #6   7. dec 2007 (link fjernet)

  • tobias -
    tobias - Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 105
    #7   7. dec 2007 man kan vist også i bilka.. Og der behøver du ikke bruge dem inde af den grund..

  • #8   7. dec 2007 Ronnie - Som sagt har jeg ikke mulighed for det. Af personlige årsager.

    Og Kenneth familie har ikke mulighed for at låne mig penge


  • Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 76
    #9   7. dec 2007 Det grå markede skal man holde sig fra!!!! Snak med banken. Bid i det sure æble og spar..alle har været på røven. Da jeg lige var flyttet hjemme fra levede jeg af rugbrødmed smør i to mdr.Eller spise hos mor...Så kan man lære ikke at bruge flere penge end man tjener

  • #10   7. dec 2007 Ronnie - Jeg har allerede en sådan konto, hvor jeg overføre penge til.

    The Admin - Jeg er i RKI, så det er min kæreste der skal stå i lånet, hvis vi når dertil.


  • #11   7. dec 2007 Bo - Det har ikke noget at gøre med at bruge penge man ikke har. Siden jeg har været 14, blev jeg smidt på gaden mildt sagt af mine forældre og har ikke kunne få den hjælp mht. penge af kommunen som jeg havde brug for.

  • Erik G
    Erik G Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 24
    #12   7. dec 2007 prøv D.E.R

  • #13   7. dec 2007 Kenneth - Fordi vi ellers mister vores lejlighed og et eller andet sted skal vi vel bo.
    Jeg arbejder fast hos Netto, har et bijob i en kiosk næsten hver dag efter jeg får fri på det faste arbejde og så arbejder jeg på en fabrik i weekenderne. Føler ikke rigtig jeg kan gøre mere for at pengene kommer.


  • #14   7. dec 2007 The Admin - Banken vil ikke, overhovedet låne ham penge, fordi han er forholdsvis ny der. De kræver at han har fast arbejde (hvilket han liiige har fået) plus at man har været i banken i 3 måneder, hvilket han ikke har.

    Mark - Jeg har flere gange kontaktet kommunen, uden at få hjælp derfra. De mener ikke de kan hjælpe fordi det er selvforskyldt gæld vi står i. Og de nævnte intet om en rådgiver, som du skriver...


  • Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 76
    #15   7. dec 2007 Lykke Natacha

    Okey kender godt det er RKI pis...Jeg flyttede sammen min nyværende kærste (som var i RKI pga. hussalg fra før min tid) Banken og Realkredit ville ikke låne mig penge fordi vi boede på samme adresse...Har ingen gæld tjener 400.000 om året har udgifter for 5500 om mdr..penge til udbetalingen på huset..Og det var kun mig der skulle stå for det.

    Ikke for at lyde som et dumt svin eller nedladen men man kan da ikke forvendte at man får.. man skal sgu kæmpe for det.
    Fik altid afvide i folkeskolen at eneste posetive min klasse ære kunne sige om mig var at jeg altid var i godt humør...



  • #16   7. dec 2007 Bo - Lige præcis. Men der er ikke andet for end at bide i det sure æble. Helt klart, er jeg jo selv skyld i gælden - plus min mor har hjulpet godt til med noget af det. Og min kæreste har også en del gæld til politiet (desværre) fra før jeg mødte ham. Så det er bare noget rod. Men de sidste mange måneder har vi virkelig levet småt med pengene og sparet hvor vi kunne. Men et eller andet sted lærer man jo bare af det, det er bare det at vi risikerer at miste vores lejlighed fordi vi ikke har råd til huslejen.

  • #17   7. dec 2007 Mr. D - Tak for råddet, men mine forældre er ikke en mulighed desværre. Det er dem der til dels er skyld i jeg har så meget gæld at betale. Jeg er klar over at renterne er højere hvis man låner et tilfældigt sted, men så længe vi ikke skal betale det dobbelte eller bliver snydt, er det ok. Vi har bare brug for pengene

  • #18   7. dec 2007 Hvormeget drejer det sig om?

  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #19   7. dec 2007 http://www.laanlet.dk/

    Var en mulighed.
    Men er desværre også rigtig dyr.



  • Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 76
    #20   7. dec 2007 Lykke Natacha
    (link fjernet)


  • #21   7. dec 2007 Mr. D - Så sent som idag snakkede jeg med dem. Og det drejer sig om ialt to huslejer som vi ikke har betalt. De har allerede udskudt betalingen lidt, men kræver nu at vi går til kommunen eller låner pengene et sted, hvis vi vil beholde lejligheden.

    Daniel - Det drejer sig om 8.000-10.000 kr.


  • #22   7. dec 2007 Nå for satan : ) og jeg trodede det var noget seriøst : ) ..

  • #23   7. dec 2007 Mark - Det er udelukkende penge til huslejen vi mangler pt. De småregninger vi har kan jeg sagtens klare, men de står og skal have den manglende husleje her og nu faktisk.
    Jeg bor i Billund kommune


  • #24   7. dec 2007 Daniel - Ja, egentlig er det småting. Men det er nu rimelig vigtig da det er til en manglende husleje - så vi står uden lejlighed hvis vi ikke får det betalt hurtigst muligt.

  • #25   7. dec 2007 Jamen i må da ha en okay indtjening hvis i er 2 om det?

  • #26   7. dec 2007 Daniel - De jobs som jeg har skrevet ovenover er nogle jeg har fået i løbet af den sidste måned, så jeg har ikke så stor en indtægt endnu - det kommer, men de vil som sagt have pengene lige nu, de truer med at opsige vores lejlighed. Min kæreste blev opsagt på hans forrige arbejde pga. for mange ansatte og det samme blev jeg. Han havde svært ved at finde noget nyt, da han ikke har ren straffeattest, så det har han først fået inden for de sidste to uger.

    Men alle, tak for jeres råd. Jeg vil lige kigge på det i løbet af weekenden og så evt. tage kontakt til kommunen ang. den rådgiver.


  • Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 76
    #27   7. dec 2007 Jeg kunne se banken som en mulighed selv om den er svær..... Kender du ikke nogle familemedlemmer der har en god bankrådgiver??? Bed dem om at spøre om de kan høre i deres bank om de ikke kunne hjælpe dig?? Hvis de snakke med dig skal du lave et buget.årsindkomst,lønsedler osv. Og lad vær med at lyv!!!! Så er der ikke noget at hente.. Så kunne du måske samle lånen... Afdraver du din gæld??som du er kommet i RKI for??? Hvis du ikke gør bliver det en del sværer.

  • #28   7. dec 2007 Bo - Jeg afdrager ikke endnu, da det er rimelig "nyt" så, så langt er jeg slet ikke kommet.
    Nu har jeg ikke det bedste forhold til mine forældre - min mor er på bistand og min stedfar lever også meget småt med pengene pga. regninger.
    Der er slet slet ingen mulighed for at låne, eller lave et overtræk i banken - når man står i RKI? Forbandet lort, øv...

    Nu vil jeg gå i bad - tak for jeres hjælp alle sammen


  • Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 76
    #29   7. dec 2007 Mark B ja de var inda så dumme at sende det med posten hvor de direkte skrav at de ikke ville låne mig penge da min sambo stod rigistret i RKI.. Snakkede med advokaten vi bruge i firmaet som så kontaktet Realkrdit danmark. Fik et fin brev hvor de undskyldt fejlen men ville stadig ikke låne mig peng. Så var jeg ligesom ligevidt. Har skiftet svigerfars bank og ingen problem mere nu mangler jeg bare huset..

  • Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 76
    #30   7. dec 2007 Lykke Natacha PIS har du slet igen i famile/venner du snakker med som har ordentlig øknomi? Det kunne også være en onkel eller andet???

    PS husk at spar på vandet det koster ...Sorry kunne ikke lade være!!!!


  • #32   7. dec 2007 i må sku bare bruge alt for mange penge , 3 jobs og så mangle penge , det holder sku ikke , skær lidt ned og spar op

  • Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 76
    #33   7. dec 2007 Du vil bliver overrasket...
    Skylder du ingen penge er din kreditværdighed = nul
    Skylder du penge viser du at du kan betale = bedre kreditværdighed
    Det var nordea jeg havde som bank. Jeg aftalet en møde med dem ang. huskøb..lavde buget og alle andre papire.. Det så fint ud sage han og sluttede med at sige min øknomi så fin ud ...vi aftalet et nyt møde når han havde reget på det. Næste møde ..han startede ...ja jeg har dårlig nyhed vi kan ikke låne dig penge men jeg syntes du skulle betale sussie gæld.... DANM jeg blev sur!!!! Kom vidst til at råbe lidt af ham.. Så skiftede jeg bank...(Det skal lige siges at sussies gæld er til Nordea)


  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #34   7. dec 2007 Undskyld.
    Men hvis i lavede aftale med boligselvskabet sidste måned. Hvorfor har i så ikke sparet op til måned efter? og hvis man viste hvor galt det var så levet på vand og brød som mange af os andre i perioder har måtte gøre for at få det som vi ville have.

    Blev selv smidt ud som 13år, og økonomi har aldrig været min stærke side og fik da en rimelig gæld. Stod også som dig og manglede og jeg måtte igang med at sælge nogle af mine ting smiley så der var råd.
    For alternativet er vel. Kan i ikke saffe pengene bliver i smidt på gaden?
    Og bliver man det har man alligevel ikke brug for TV, computer, radio, og hvad man ellers måtte have. For dette skal så opbevares som også koster penge smiley
    Og i værste fald kan de vel inkaser nogen af deres penge (dem i skylder penge til) for jeres ting.
    Så er det vel beder og sælge ud og få betalt regningerne, og så leve surt i et par måneder til man har råd til regningerne samt diverse ting.


  • #35   8. dec 2007 kim P, jeg kunne ikke være mere enig. Selv bruger jeg: 300 pr måned for internet, 200 for licens, 200 for mobil, og så koster det jo også at have en com. stående tændt. Så jeg ville også sælge et par ting, man kan altid købe nogle nye/brugte.

Kommentér på:
Låne penge

Annonce