{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Pæn og præsentabel {{forumTopicSubject}}

Har lavet mig en gruppe som jeg håber i lige gider og tjekke ud smiley for har en hel del emner jeg godt kunne tænke mig og få skabt lidt debadt om smiley

http://www.baboom.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=218


det her er gruppens velskomsttekst så kan i se om det er noget der lige fanger jer smiley

Hej.
først og fremmest hedder jeg Anders Hansen og er pt igang med og uddanne mig som frisør/stylist og syntes der mangler en ordentlig gruppe her på sitet.

hvor vi kan diskutere udseende hår og plejningsprodukter.

og har et lille ønske om og få de danske fyre og mænd til og gå mere op i sig selv. har aldrig forstået fyres holdning om at pigerne skal se godt ud, og gøre noget ud af sig selv og at de så mildestalt, selv ligner lort smiley noget for noget drenge smiley

og os bare det at man kan stille sig frem med en velplejet hud pæne hænder et flot hår og noget pænt tøj og være præsentabel og veltalende blandt andre mennesker smiley

hvad er der bl.a. galt i som fyr og bruge pleje creamer få lavet manicure osv. osv. det behøver man skam ikke og være homo for og gøre brug af smiley

så vil da forsøge og lave en gruppe her inde for både piger og fyre hvor vi kan få diskuteret alle de forskellige emner smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pæn og præsentabel
Kommentér på:
Pæn og præsentabel

Annonce