krig, FOR/-IMOD ? {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg ville lige starte en lille diskussion her til morgen, nu da jeg alligevel lige læste en artikel på eb.dk
Men det er om Bin Laden videoen, og at han opfordrer europæer til at trække ud, deri blandt DK.
Men jeg kan så læse at mange er FOR at de danske soldater bliver, omend sende flere derned. Men hvad er jeres mening?
Jeg personligt er IMOD det, da jeg mener mange ikk selv har mulighed for at vælge om de vil eller ej. Dem der vil og dem der befordrer til flere soldater, dem synes jeg ska ha lov til selv at tage derned.
.men det er min mening, lad mig høre jeres.
-og go' morgen
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 91
(link fjernet)
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 60
sep 2007
Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443
feb 2007
feb 2007
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
-det er min egen egoistiske holdning der gør er jeg synes lige netop han skal hjem.
sep 2007
apr 2007
jeg er helt og fuldt enig med de ska udryddes, dem der vil dræbe, men tænker i på de civile der gerne vil væk derfra men ikk har muligheden?
hva med den dag de terror bomber os i dk? og lad os sige 1000 uskyldige mennesker dør?
er det ikke synd?
sep 2007
apr 2007
ja, det sker nok en skønne dag.
men i teorien hva "rager" det os, at vi ska indvolverer os i USA's krig. selvfølgelig skal vi stå sammen. men de har en stor nok hær, plus at det virker til vi bar følger efter dem, for at få deres støtte senere hen..
men altså det er bar min mening.
jeg er helt enig i at terroristerne skal væk. -men det samme med morder, pædofile, voldtægter osv. men er vi i krig mod dem?
sep 2007
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 226
apr 2007
vi sku angribe dem der vil ondt.
men i bund og grund tror jeg det ligger i deres religion. de er meget "drabelige", hvis man kan kalde det, det.
apr 2007
Men jeg er ikke imod at de er der - det har regeringen bestemt og det er os der har sat dem i regeringen. Men jeg synes der skulle prioriteres højere imod vores organiserede bander osv herhjemme også ..
okt 2007
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.021
apr 2007
helt enig i at krig er noget hø - Desværre er mennesket indrettet så det har en meget mørk side og nogen gange er det nødvendigt med krig .. og det værste er når det går ud over uskyldige ... Vi har det godt i vores land - her er det frivilligt om vi vil i krig .. andre steder er nogen tvunget ..
Med hensyn til deres "morderiske" så må jeg give dig lidt ret .. de kommer jo fra en helt anden kultur, hvor kulturen og menneskesynet i høj grad er underlagt deres religion som er flere tusinde år gammel .. og hvis ikke de kan bruge deres sunde fornuft istedet for en bog eller nogen der fortæller dem hvad de skal tænke, så er de selv med til at gøre det ulideligt for sig selv (og andre)
apr 2007
desværre når der er godt ska der også være ondt.
ja, men der synspunkt er meget snævret, så de kan kun "høre" ikk forstå, og derfor deres drabelige metoder.
men mange der er for, og synes alle de sviner skulle dræbes og send flere derned osv, hvorfor tager de ikk selv derned?
apr 2007
krig, FOR/-IMOD ?