{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Musik jeg elsker {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været til en del koncerter med store kunstnere, og jeg kan nævne en speciel Freddie Mercury hvor jeg så ham sammen med Caballe som er opera sanger i Barcelona - jamen der var ikke et øje tørt og nok det største jeg nogensinde har været deltager i.

Hun var nok den fedeste kvinde jeg nogensinde har set men hun kunne ramme tonen sammen med Freddie Mercury.

Koncerter jeg har set er:

Gun's Roses
Springsteen
Abba
Freddie Mercury (Barcelona)
Kiss
Rammstein
Falco

og flere jeg ikke kan huske

Politiske korrekte så ingen "born in The USA!" det var et forbud og folk var helt oppe at køre men han havde jo givet sit ord.

November Rain from Guns's roses tager kegler

Falco Jeannie var en gyser da den er lavet over en virkelig hændelse i Tyskland hvor flere unge pige bliver myrdet. - den dag i dag får jeg kuldegysninger over at høre den da jeg fra den tid så nyheder fra Tysk tv. gys......

Dagens musik er blevet noget la la - ikke noget med at udfordre men mere køre den med hårene- det er sgu jammerligt,

Giv os Danmark tilbage - Natasja - var provokerende - Cristania dengang husede også flere kritikere af samfundet men det er som om det helt er uddød - nu har vi bare nogle politikere som blæser med vinden hvis de bare kan få noget af deres program gennemført og så fuck resten. Ideologien - den ærlighed der lå i deres tanker, sange er fortid.....

Nu må vi så leve med x-faktor og andet lort hvor nogle ikke har en tone i livet, americans Idols hvor der også er ret morsomme eksempler, reality det ene efter det andet - oplysende - what the Fuck??????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik jeg elsker
Kommentér på:
Musik jeg elsker

Annonce