{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

indslusnings løn {{forumTopicSubject}}

Hvilken effekt har det at kaste 7000 ud til en indslusningsløn?

Arbejdsgivere må da gnide sig i hænderne og fyre 7000 danskere for at få plads til folk fra Mellemøsten for de skal da ikke på overførelses indkomst.

Der er ikke arbejdspladser til folk på almindelige vilkår så man kalder det bare noget andet med tilskud og så er den ged barberet.

Det vil så give en skævvridning af arbejdsmarkedet som vil bestå af et A og B samfund. Hvem ville ikke ansætte en til 70 kr. så vil det være nemt at være konkurrence dygtig både intern og ekstern -

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indslusnings løn
  • #1   8. feb 2016 Fuldstændig korrekt. Det er simpelthen løntrykkeri af værste skuffe.... smiley

Politikerne vil simpelthen skide på den lavtlønnede arbejder og du kan roligt regne med at det ikke er nogen af dem på direktionsgangen der bliver skiftet ud med en "70-kroners flygtning"... smiley smiley

FØJ siger jeg bare ! smiley

De alt for mange flygtninge skal sgu ikke integreres... De skal hjem A.S.A.P. !

• #8   8. feb 2016 Ingen har råd til en lejebolig på SU, andet at det stort set betales af kommunen - måske en egenbetaling på omkring 900. At være på SU betyder også at man ingen ekstra ydelser kan få.

Integrations ydelse er dog mere fleksibel mon ikke de betænker sig at begynde at studere.

• #9   8. feb 2016 Der var engang fagforeningerne havde sat en stopklods i for dette vanvid.

Men det var den gang.

Hvad kan vi almindelige dødelige så gøre ved det?

Vi kan jo boykotte produkterne, dér hvor vi kan, og til hvem vi får kendskab.

Tror Danish Crown bliver en af de første på min liste.

• #11   8. feb 2016 Curt.

Sig det dog som det er.

Du boykotter israelske varer.

Det jeg mener er eksempelvis, at hvis Carlsberg begyndte med løntrykkeri, så skulle jeg nok finde en anden bajer, om jeg så skulle importere fra udlandet.

• #13   8. feb 2016 Curt.

Og det er.......?

• #15   8. feb 2016 Nåh, du mener folk som palæstinenserne, der fyrer raketter ind over Israel....

Hvad producerer de egentlig, ud over had og dobbeltmoral?

• #17   8. feb 2016 Men de kan ikke lade være, koste hvad det koste vil.

• #19   9. feb 2016 Curt.

Tingene hænger jo sammen....

Indslusningsløn, boykot af firmaer, boykot af varer.... Og så førte du den selv videre med boykot af varer, fra lande der myrdede løs....

Det er ikke mig der har skiftet emne.

Men jeg kender jo din holdning til Israel, det er nok ikke mange Jaffa appelsiner du har guffet i de forløbne år. smiley

• #20   9. feb 2016 >Jeg har ikke pæne følelser for palæstinensere, for jeg har skidt hvide grise i 14 dage fordi deres primitive køller ryger lige ned i vores nærhed. At være i en krigs zone hatten af for dem som bliver der men jeg fik nok. Jeg har ikke mave til at stå model til granater som du ikke aner ender i din køjeseng.

Kommentér på:
indslusnings løn

Annonce