{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Hvorfor flygter jøder? {{forumTopicSubject}}

Den stigende trussel fra højreekstremister og radikal islam gør at jøder flygter, det er meget få fra >Danmark men Frankrig er tallet stort efter flere attentater.

I Frankrig er de alle af arabisk afstamning som truer, terrorisere jøder og nu har flere fået nok og flyttet tilbage til Israel.

Nogle arabere er flygtninge andre er migranter om håb på et bedre liv i Frankrig og så forsætter de deres strid der. I Tyskland har der også været en del episoder samt Sverige - så har vi så paradokset at der faktisk er en stor tilflytning til >Berlin, tror det var sidste år omkring 2700 hvor der kun var 200 som flyttede.

Folk fra Mellemøsten flygter for krig og terror - for så at tage deres had med herop og forsætte det de faktisk flygtede fra...Lyder det ikke idiotisk?

Næ....for der er nok mindre konsekvens her i Europa og Skandinavien hvor man ikke bruger meget tid på at her er et problem. Ville det ikke være rart at alle kunne færdes i fred i både Moske, og synagoge.

I Frankrig flyttede 8000 jøder - det må da give et vink med en vognstang eller en ladeport på 100 meter i postkasse rød. Jeg kan så ikke vide regeringen bevæg grunde for den manglende sikkerhed - men stemmer tæller jo ik? Så skide med der smutter en jøde engang imellem kunne man tænke. >Men det er så bare min subjektive teori.

Jeg tror ikke at jøder flygter fordi maden i det land er dårligt eller at de af myndigheder bliver behandlet dårligt eller bliver spyttet på fordi man har en sort hat og lange fletninger - bom bom - tja det kan da heller ikke være den massive indvandring/migrander/indvandre fra Mellemøsten - nej da - helt utænkelig så hvad er det så?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor flygter jøder?
Kommentér på:
Hvorfor flygter jøder?

Annonce