{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Opråb til jer på Baboom {{forumTopicSubject}}

Jeg kan læse en del om utilfredsheden om at vi invadere jer og skriver indlæg som rager jer en høstblomst.

Har tidligere skrevet til jer hvad jeres ønsker er, men ikke en lyd.

Vi er ikke her for at overtage Baboom eller lave det om - vi her bare strandet her som det bedste alternativ af alle.

Vi er flere som gerne deler ud af vores viden og erfaring uden at det er nødvendigt at kalde os navne- vi tager ikke noget fra jer men faktisk giver jer noget.

Så lad os samarbejde og gøre Baboom mere aktiv til fordel for både os og jer.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opråb til jer på Baboom
  • #1   10. jan 2016 Hvis de har lyst hører vi fra dem, og dem der kun rakker os ned er det da bedre at være fri for, lige nu går det da fint uden al den ballade. smiley
    Jeg forstår ikke det er så vigtigt??????


  • #2   11. jan 2016 Jeg syntes altid det er vigtig med dialog hvis nogen er utilfreds med vi er her.

  • #4   11. jan 2016 Jeg tror simpelthen at de unge føler sig lidt overvågede, da vores reaktioner på deres emner er ret præcis den samme som den de ville få fra deres forældre og bedsteforældre.
    Når man er ung, er der ikke noget så træls som at få "sandheden" leveret lige i fjæset, af en eller anden gammel idiot
    Det kan i sikkert også godt huske, hvis i prøver...

    Baboom var simpelthen deres fristed, hvor deres ungdommelige dumheder kunne diskuteres, uden at blive irettesat eller nedgjort...

    OG TIL JER "UNGE" !!

    I skal ikke se på os "gamle" ( ja jeg er altså, trods alt, kun 48 smiley ) som jeres fjender... Mere som en bog fyldt med viden og erfaring, som i kan trække på.
    Og erfaring er godt ! Der er altså ingen grund til at opfinde den dybe tallerken hver gang man skal spise morgenmad... smiley
    Det kan godt være at vores svar er kedelige, men hvis i tager gennemsnittet af vores svar, vil i senere erfare, at de er utrolig tæt på sandheden... smiley

    Brug os i stedet for at latterliggøre os... smiley smiley


  • #5   11. jan 2016 Fister

    Nu har jeg ikke fornemmelsen af at vores indlæg er belærende for det ligger mig fjernt - de er nok mere samfunds orienteret og som ung - har også været det "S" så er de fleste ikke interesseret i samfundet både det politiske og det sociale.

    Du har en pointe i at det nok ses som deres fristed men på det sidste er det ikke brugt meget til at have det sjovt og vi kan da ikke have indflydelse på om de har det sjovt.


  • #6   11. jan 2016 i er sku velkommen hos mig.

    men syntes måske det er lidt belastende med alle de indlæg hvor det er copy paste fra tv2 eller en eller anden nyheds side


  • #8   11. jan 2016 Hvad mener du, Chris! ?

  • #9   11. jan 2016 Jeg synes, det er ved at være pinligt med alle de tråde, der handler om det samme, nemlig at der bare er 6 profiler her, der brokker sig over os, der er 40+, lad dem dog, og hold op med at fodre dem.

    Her er så mange søde, flotte profiler her og vi på 40+ har også en dejlig legeplads, kom videre smiley


  • #10   11. jan 2016 Dem der brokker sig kan da bare lave skrive deres egne opslag - større er problemet da ikke :)

  • #11   11. jan 2016 Har man ikke større problemer, end dem man selv kan løse, så må man da være på den grønne gren smiley smiley smiley smiley smiley

  • #12   11. jan 2016 Jeg forstår ikke, der ikke er plads til alle.

    Herregud, her er vel plads nok...

    Eller????


  • #13   11. jan 2016 ja Kasper J

    Er enig med dig i at Copy og Paste ikke er det mest interessante for det er lidt for sterilt - så hellere at man læser nyheden og formulere den med sin egen mening.


  • #14   11. jan 2016 Præcis....!

    "Jeg har læst det og det. Jeg syntes således fordi... Hva' syntes du...???" - Se det viser en ægte interesse.

    Bare at copy-paste eller komme med et link til en artikel, og så forvente at der kommer en reaktion, er sgu lidt fladt.. smiley

    STRAM OP ! smiley smiley


  • #15   11. jan 2016 Det hedder også knibeøvelser smiley smiley smiley

  • #16   11. jan 2016 Ihh altså, Jetset... smiley Skal vi nu der ned igen ? smiley smiley
    Nu må du lige se at blive voksen... smiley


  • #17   11. jan 2016 Det er da også en form for stramning smiley

    Og nej, jeg bliver forhåbentlig aldrig voksen, det er så keeedeligt ... smiley


  • #18   11. jan 2016 Enig... smiley

  • #19   11. jan 2016 Jeg kan ikke forstå at der under billederne på forsiden står mand/kvinde, burde det ikke mest være dreng/pige?

  • #20   11. jan 2016 Jeg aner ikke, hvorfor disse billeder er der. Måske jeg også skulle sætte mit billede der? Er det kontaktannoncer eller hvad?

  • #21   11. jan 2016 Fister

    Jetset har altid været en værre tøs smiley smiley


  • #22   12. jan 2016 Jeg tror heller ikke at "de unge" gider vores laaange svar, som måske skal læses mere end en gang, før man forstår dem 100 %.... smiley

    Næææ du.... Smarte on-liners er det nye sort - eller hva' det nu hedder smiley

    Bare prøv at gå tilbage til #7 smiley


  • #25   13. jan 2016 Uden at have læst det hele, men Kasper J er inde på det helt rigtige..

    Copy paste artikler er der intet spændende i og slet ikke, hvis trådstarter ikke giver sin egen mening/holdning med.

    Så kan man ligeså godt oprette en blog, hvis man ikke selv ønsker at debattere, men blot starte en debat.


  • #26   13. jan 2016 Det mærkelige er at det kun er jer herinde der klager, jeg er fuldstændigt lige glad med hvor teksten kommer fra, bare det er at godt, aktuelt emne...
    og det er det som regel.... smiley


  • #27   13. jan 2016 Cantona og andre, der irriteres over Copy paste artikler, der er der nogen, der gerne vil vide, hvor vi har de informationer og andet materiale, så de kan få syn for sagen og ikke tror, det er bare noget, vi selv finder på, så er det jo godt, at vi kan dokumentere, hvor vi har det fra eller hva ??

    Ville det være tilladt med et link her ??

    Og noget andet, hvor fedt er det at oprette et trådemne, hvor der bare står: test og intet andet - eller: hvor finder jeg en smart kasket ??


  • #29   13. jan 2016 Lone.

    Tænker du på nogen bestemt?
    Måske en ældre herre med gråt skæg?


  • #33   13. jan 2016 Jetset Hvorfor nævner du mit navn, når det tydeligvis ikke har noget med hinanden at gøre?

    Jeg siger, at det er irriterende og uinteressant, at klikke sig ind på et Copy/paste tråd, når trådstarter ikke selv giver sin(e) meninger.

    Jeg vil da også have et link, hvis man kommer med en påstand om et eller andet. Det kan jeg ikke se noget problem. Det underbygger da bare det man skriver. Hvis en 3.part så ikke stiller sig tilfreds med det, så må det jo være dennes problem. Man skal bare lige selv huske, at undersøge sin kilde.


  • #34   13. jan 2016 Cantona jeg nævner dit navn, fordi du har en mening om tråden her, men jeg nævner dog ikke ved navn, men andre der har samme mening som dig.

    Og i samme indlæg spørger jeg dog også om du synes det er OK at oprette ligegyldige forumemner, så som, jvfr. #27 - men det har du måske ikke lyst til at svare på ??

    Men OK - det er acceptabelt at sætte link på og så bare ellers skrive, hvad man selv mener om emnet - jamen, så er vi jo ved at nå hinanden smiley


  • #35   13. jan 2016 Jeg gav udtryk for, hvad jeg præcis mener er det irriterende. Nemlig at man opretter et emne, hvor der er kopieret noget tekst (som jeg selv nok har læst på nettet eller TTV), men ikke giver sin egen mening til kende.

    Altså starter man tråden udelukkende, for at få andres meninger, men man deltager ikke selv. Det skaber ikke noget debat, men blot fylde i forummet.

    Det eksempel er kendetegnende for det "gamle" baboom, nemlig at man ikke kan finde ud af at oprette en tråd/spørgsmål, uden at have brugt Google først eller gider bruge 1 minut på at stille en række spørgsmål/kriterier osv op.

    Men som svar.. Jo, det er tåbeligt!



  • #36   13. jan 2016 >Må indrømme jeg gider ikke copy paste, og gør det meget sjælden så hellere formulere mig med mine egne meninger omkring emnet. For mig gør det indlægget mere seriøst end bare at hælde en masse foreskrevne nyheder ned over en.-

    Faktisk syntes jeg det er sjovere at formulere det læste selv... men det kræver jo også tid og omtanke af det man skal formulere.


  • #37   13. jan 2016 #36 det kan man også - Efter man har copy/pastet eller linket til en artikel.

    Jeg ser og har set det for ofte og det er for mig ikke specielt interessant og kommenterer heller ikke på det og kan se, at heller ikke ret mange andre gør det.


  • #38   13. jan 2016 Nej for jeg synes at ens mening helt drukner i det copy paste, så hellere som jeg har skrevet men det er jo så min mening.

  • #40   13. jan 2016 Man behøver vel heller ikke copy/paste en HEL artikel. Et link ville være fint at starte en debat på og så selv fylde noget tekst efter.

    Men hvis man kommer med en eller anden påstand om at man har set en bjørn skide ude i Rold skov.. Så vil jeg gerne have et link eller et billede der underbygger den påstand smiley


  • #41   13. jan 2016 Cantona - der findes også bjørne på 2 ben til orientering smiley

Kommentér på:
Opråb til jer på Baboom

Annonce