{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

nogle der kender det ? {{forumTopicSubject}}

nogle der kender det .

fredag aften og man skal i byen , man tager lige hen til den nærmeste kiosk køber sprut og øl . og så beslutter man sig for at tage hjem til en ven for at drikke sig stiv inden. efter man har snakket med vennen og bevæger sig ned til togstationen , toget kører først om 20 minutter hmm, man venter og venter , så kommer der alle de der små børn som gerne vil være gangsta? . de stiller sig op og spiller smart og alt muligt.

alligevel tør de ikke at gøre nået. så kommer toget endelig og man sætter sig ind i det . sætter sig stille ned og igen står de der ude foran toget og spiller smarte , . de står og siger alt muligt til en og gir en fingeren og det hele . gennem ruden , og man kan bare ikke gøre andet end at grine og vinke til dem. forhelvede hvor sidder man bare og har lyst til at klappe dem en haha .
det er da for grimt.

jeg mener bare hvorfor for alle de små børn ligepludselig lyst til at være gangstare? . hva fanden er der fedt ved at smadre andre osv ? ..
de eneste jeg ville slå , var en som måske slog mig først ellers er det ikke lige mig ?

nogle der kan fortælle hvorfor de vil det ? .
jeg mødte dem her i fredags . det var min historie hehe ,.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle der kender det ?
Kommentér på:
nogle der kender det ?

Annonce