{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Det er synd for muslimerne.... {{forumTopicSubject}}

Det er helt naturligt at IS skyder en masse mennesker i Paris.

De har det ikke nemt.... Tænk at skulle leve af schawarma og falafler året rundt.... Uha uha....

Vi har stor medfølelse med muhameddanere der tilbeder Muhammed, der fik den slikket af, af Aisha på 5 år, hendes mødom tog han dog først da hun var 12, da hun menustruerede.

Religionen er bare så smuk.

Tænk at man ikke forstår det der er sket i Paris.....

Disse mennesker der sad på Cafeer og drak kaffe, var da selv skyld i at blive skudt....

Hvad havde de idioter regnet med?

Hurra for Islam!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er synd for muslimerne....
  • #1   15. nov 2015 Var det ikke dig markgreve der i en anden tråd lige er gået ind for bombninger af civile i Syrien sådan som din "helt" har udtalt i dag?
    Så altså i troens hellige navn må vi godt slå uskyldige civile ihjel, men hvis IS så gør noget tilsvarende så er det det ondeste der findes.
    Det hænger sgu ikke sammen hverken for dig eller SAøren Espersen.


  • #2   15. nov 2015 EWS.

    Høh.... Er det ikke det du plejer at skrive....

    Jo, men vi må vel bruge de samme våben som de andre, og vi er vel enige om at vi nok er lidt stærkere.
    Om ikke andet, så kommer USA vel....
    Altså jeg behøver ikke nogen facitliste, jeg ved godt hvem der vinder den krig!


  • #4   15. nov 2015 Curt.

    Jeg troede du af alle forstod ironi,


  • #6   15. nov 2015 Husk på den helt forfærdelige overdrevne reaktion som Mellemøsten viste mod nogle tegninger.

    Hvorfor vises der ikke den samme modvilje og reaktion mod IS, som de fleste muslimer påstår at være imod?







  • #8   15. nov 2015 Curt #7,
    Kunstnere har igennem tiden provokeret, forsøgt at gå til grænsen, om man kan li' det eller ej.

    En araber el. lign. med turban, og bombe i turbanen, er ganske realitisk, for det er jo netop dét som sker ofte i Mellemøsten. Sådan lidt dagligsagtigt!




  • #9   15. nov 2015 Sig mig lige cris:
    Hvorfor vises der ikke den samme modvilje og reaktion mod IS, som de fleste muslimer påstår at være imod?
    Er det der foregår i Syrien og Irak at "folket" modtager dem med åbne arme?
    Der masser af mennesker - heriblandt især kurdere der kæmper indædt imod dem.
    Deres problem er som jeg ser det at IS får støtte bl.a. fra Saudi, medens kurderne kun får modvillig støtte fra Vesten og det skyldes jo at Natolandet Tyrkiet er indædt modstander af at kurderne får nogen magt overhovedet.


  • #10   15. nov 2015 Ews.

    IS blev ikke til fra den ene dag til den anden.

    Sunni mod shia muslimer kæmper mod hinanden.

    Ingen respekterer Gud, men følger kun deres egen egoistiske agenda.



  • #12   15. nov 2015 Mange kunstnere er provoktørerer, skøre, vanvittige. Man ser, ... tænker sit, ryster på skuldren, ofte tænket på hvordan de overhovedet kan få tilskud til deres kunst.

    Noget kunst fornærmer. Men så lad vær' at ta' interesse i det, overse og glem det!





Kommentér på:
Det er synd for muslimerne....

Annonce