{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.863 visninger | Oprettet:

beskrivelse af mig {{forumTopicSubject}}

Jeg vil ikk' prale med at jeg er en elskovsgud.. Men på den anden side vil jeg hellere ikk lyve..

Mange har skrevet at jeg er snobbet og arrogant. De har fuldstændig ret!

9 ud af 10 gange foretrækker jeg at samtalerne omhandler mig! Og ikke dig! Så hvis du vil snakke med mig, så glem alt om dig selv og snak om mig.

Jeg gider ikke høre om hvordan du blev kidnappet dengang du var i Thailand, for jeg vaskede nemlig tøj i går og det synes jeg er meget mere spændende, da det er vigtigt for mig!

Hvad er vigtigst? Handlinger eller intentioner? Jeg ligeglad. Når jeg lytter til andre folk skal du vide at jeg har dårlige intentioner og planlægger inden i mig selv, hvordan jeg kan brække nakken på vedkommende! Jeg har det bedst når jeg selv snakker. Så lad være med at afbryde eller sige mig imod!

Jeg har ikke plads til andre i mit liv end mig selv og mit ego! Så ved I det.

Jeg lyver altid! Jeg har været noget af en løgner over for alle mine kærester. Fx når de har spurgt mig: ”Skat – Sys du mine patter er for små? Skal jeg lave silikone-bryster?”. Så har jeg altid sagt: ”Nej skat. Jeg synes de er perfekte, men hvis du mener du bliver et bedre menneske eller får det bedre med dig selv, så står jeg ikke i vejen. Men ærligt så forstår jeg dem ikke!” – Men i virkeligheden tænker jeg: ”Jeg fatter dem! Jeg begriber dem! Dem og jeg forstår hinanden!”

Se nu lyver jeg igen. Det er ikke 9 ud af 10 gange samtalerne skal omhandle mig, men 10 ud af 10 gange! – Jeg ved det! Jeg er et dårligt menneske! Jeg skammer mig.

Jeg er også meget nærig. Fx når vi er i byen med ”vennerne” og jeg har noget tyggegummi, betyder det ikke at jeg vil dele det med alle andre. Engang gav jeg noget tyggegummi til en ”ven” og pludselig begyndte han at blive gavmild på mine vegne og delte ud til alle de andre. Jeg brækkede nakken på ham og han døde! Så lær det! For at skåne nakkerne på folk, gaber jeg og smider tyggegummiet i munden samtidig. På den måde sparer jeg mit tyggegummi og folk overlever.

Jeg er bygget af en kerne af ondskab. Der er intet at gøre. Jeg er psykopat! Hvis jeg fx går en tur i parken og ser en fugl, så siger jeg: ”Nej en sød fugl!”. Men da har jeg allerede tænkt: ” Den kunne jeg ramme herfra!”

På et tidspunkt havde jeg en kæreste som jeg ikke kunne slå op med, fordi noget sagde mig at hun aldrig ville komme over mig, så jeg tænkte at, hvis hun nu bliver syg og dør, så er det bedst for hende selv. Jeg passede selvfølgelig på hende de sidste par dage af hendes liv.

Når jeg fx er ude og flyve og der er et barn ombord som ikke kan holde sin kæft, så får jeg lyst til at smide barnet ud. Og ikke i den forstand hvor man siger det for sjov! Men virkelig bogstaveligt talt! Smid ungen ud af den fucking flyver! Jeg har selv betalt min billet!

Hvis jeg sender dig en flirt, så skynd dig at skrive om det i min gæstebog, så alle kan se at du er blevet velsignet med en flirt. Der er ingen grund til at være diskret.

Kig gerne forbi min profil 7 gange om dagen, uden at ligge et brev, det kan jo kun betyde at du ikke har noget du gerne vil sige.

Send mig en gerne en venneanmodning, for vi er jo allerede venner for livet, hvis vi har skrevet 2 breve sammen eller du lige har set mig i byen en enkelt gang.

Du er kun anstændig, hvis dit profilbillede er af dine patter og du i dit privatalbum ikke har mindre end 10 undertøjs billeder!

Du er super VIP, hvis du går i byen på Luux og Envy!

Fordi en amatørfotograf fra Vojens har taget 30 billeder af dig, så er du 110 % model!

Du taler uden tvivl, flydende spansk hvis du lige kan skrive: "Hola chico, que pasa?"!

Du er total latino, hvis du kan klappe i takt til musikken i byen og bevæge fødderne samtidig! Det er virkelig flot Mustafa!

Hvis du har et billede af en pitbull, et billede med et bandana trukket op om næsen og en splatgun, så ved vi straks at du er 110 % Badboy!

Hvis du har fundet et billede på nettet af en bundt 100$ sedler, så tror vi straks på at du ejer Mærsk!

Hvis du har en Myspace.com-profil så er du verdensberømt, især hvis man kan downloade din første demosang derfra!

Vil du vide mere? Skriv og spørg!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  beskrivelse af mig
Kommentér på:
beskrivelse af mig

Annonce