{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ska man have trænet inden steroide kur
  • Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 8
    #1   12. nov 2007 nej da.. Du skal bare spise løs af piller og tager rigeligt med sprøjter.
    Synes 17 år er lidt for sent at starte på... men okay! Bedre sent end aldrig

• #2   12. nov 2007 Ja, ellers er man edermanme tard.
    Træn dig frem til dit "dødpunkt", og start derefter, ellers får du ikke nok ud af lortet.

Husk at jo større effekt, jo flere bivirkniner.

• #3   12. nov 2007 jaaa de er nok ik mig det er til projekt

• #4   12. nov 2007 bivirkninger*

• #5   12. nov 2007 * Modesty *: Kommer sgu an på om man ved hvad man laver.

• #6   12. nov 2007 hvo lang tid inden skal man have trænet idne man begynder på en kur?

• Martin C
    Martin C Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 67
    #7   12. nov 2007 Træn ihvertfald et ½ til et helt år inden, hvis du skal begynde på sådan noget!
    Men vent til din krop er helt udviklet før du begynder!
    For mener at 17 år er lige lidt nok for at begynde på STEO.

Vent til du er 19-20 år, så kan det også være du har ombestemt dig til den tid!

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 44
    #8   12. nov 2007 17 år er sq fint nok.. kørte min første Primo-test m. anahexia som start kur da jeg var 17. også kører du Test-Trent m venestron piller når du bliver 18. vejen frem til en fed krop.

• #9   12. nov 2007 Det er for svagt at ta det pis der..

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#10   12. nov 2007 det er skam også en af de mange bivirkninger som er af det. men syntes nu ikke det er så slemt.

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#11   12. nov 2007 min er skam også naturlig, det kom bar lidt hurtigere smiley og ja det er en smagssag.

• #12   12. nov 2007 min erfaring siger mig i hvert fald at de fleste piger, bedre kan lide en naturlig trænet krop. Alt det steroidelort holder sgu ikke. Men hvis du absolut vil, så gå ind på bodyhouse og læs om det. Der er en hel session kun om det

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#13   12. nov 2007 altså det er jo op til hver enkelt hvor voldsomt man vil gøre det. altså hvis man selv syntes det ser fedt ud så har det jo været alle pengene værd. men det største problem er jo man bliver van til at se man vokser så skide hurtigt og derfor bar skal have mere og mere. man bliver fandme afhængig af det tempo som det går i.

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#14   12. nov 2007 hehe ja rigtig nok, har også en ven som lige har afsluttet hans 5 kur, han ligner lidt hulk. det er alt for voldsomt.

• #17   12. nov 2007 Han skriver at det er til et projekt? Slap da af folkens ..

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#19   12. nov 2007 Captain Hero, en "opstart"-kur som primo og kører langsom virkende test er da heller ikke helt galt.

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#20   12. nov 2007 og Stine S tror sq du ville blive mere skræmt af ham om 10 år når han ikke gider træne mere og ligner en lille forskrumpet sveske smiley .. lidt ala arnold schwarzenegger.

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#22   12. nov 2007 tjah, altså dit temperament bliver jo påvirket ligegyldigt alderen.

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#24   12. nov 2007 nej selvfølgelig rigtig nok. men igen, ikke så tit du ser en på 40 skyder test i låret som en på 25.

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#26   12. nov 2007 præcis:) ung, dum og vild

• ole b
    ole b Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
    #27   12. nov 2007 lige for at give lidt stof til eftertanke, poster jeg lige et uddrag en af mine venner har skrevet på bodyhouse vedr. hans oplevelser med roids både psykiske og fysiske ( ikke en løftet pegefiner , bare en reminder om hvad det egentligt er man roder med, nemlig sit liv og helbred ) ...

tja , plejer jo ikk og sige så meget herinde ...men kan da tilføje at jeg har oplevet en del sides , nogen værre end andre. Har 2 kure bag mig og en der gik i vasken, men den kommer jeg ind på senere. 1 gang var dog bare clen og eca, 2 gang var test cyp og deca +pct.

1. Mine arme og ben sover hver gang jeg lægger mig i min seng, bliver nød til og skifte position ofte for at slippe for det

2. synsforstyrelser, mister ofte fokus når jeg skal stille skarpt i længere tid. Dette kan dog ikke udelukkes at være andre faktorer der spiller ind , men ved at det startede under 2 kur

3. Dårlig albue, var jo lige pludselig super stærk , så den fik jo gaz og det kunne leddet sq ikk holde til... men det mærker man jo først når det går galt

4.nedsat libido , havde overhovedet ingen drive efter 2 kur, var ca. 5 mdr om at komme bare lidt op igen, er dog heldigvis ved og være tilbage igen , MEN ikk ligeså godt som det var før , der ville jeg sq kneppe hele tiden!
    det er ikke sejt at være stor hvis pikken hænger nedad, tænk lige over det !

5. strækmærker , en lille ting , men grimme er de !

6. nedtur(depression) , fik den vilde nedtur efter 2 kur og det endte med at jeg brød helt sammen, fik fortalt det hele til min læge og fik henvist psykologhjælp. det skal dog siges at jeg har oplevet ting i mit liv som helt sikkert betyder mere for mit sammenbrud, MEN det var dog AS der gjorde mig tilpas uligevægtig.

7. hjertebanken , mit hjerte galoperer sq som en væddeløbs hest nogen gange oogså selvom, jeg bare ligger og koger sengen. Har taget det op med lægen , men han siger ikke andet end at når det kun er sporadisk kan han ikke stille noget op. Har en smule forhøjet blodtryk, men slet ikk nok til at man vil medicinere for det.
    Disse anfald giver mig også migræne anfald, pga. presset i hovedet.

8. Overvægt , tja når man er på skal man æde som et svin, men når man ligesom har vænt sig til det og skal off igen, er det sq svært og trappe ned igen, især når man ikk altid er verdens mester til og holde sin diæt. så går det sq stærkt , men det har oz altid været min akilles-hæl, var også derfor jeg begyndte og træne.

9. EGO aldrig har jeg oplevet at skulle opfylde så store krav som dem jeg stillede til mig selv OG aldrig har jeg været større spasser at være sammen med end når jeg troede jeg kunne det hele. Dem der stod i vejen fik et par dummeflade og dem der syntes det var fedt snakker jeg ikke med længere (de var jo ligeså dumme som jeg var)
    Desværre kan ego fylde rigtigt meget i ens liv, især når man er imellem de 14 til 20 år. Det handler om at være fremme i skoene og få de lækre piger, drikke flest shots, have den mest gejlede bil osv. Så jeg regner faktisk ikke med at den gruppe af drenge som denne historie burde ramme, forstår mig. Men jeg håber at den lidt ældre gruppe gør og forhåbentligt kan præge deres lidt yngre venner i den rigtig retning. Det er ihvertfald det jeg gør.

10.psykose. SKAL æde zyprexa resten af mit liv, 2,5mg om dagen, dette skyldes at jeg jo desværre ikke var blevet klogere og det fortryder jeg stadig ! , begyndte jeg og rode med min 3 kur, for havde jo åbenbart ikk lyttet en skid til min krop og alle de signaler den udsendte. Jeg stoppede ved psykolog igen og havde det faktisk fint, lige på nær jeg nogen gange fik sådan nogen meget korte "anfald" hvor jeg var desorienteret og angst, dette slog jeg dog hen og fortsatte med min skole gang og fik kæreste på. Alt var fint og jeg begyndte som sagt og rode med min næste kur , som jeg var sikker på ville være super god og bare lige give de sidste gode kg. det kender vi jo nok alle, fik da også krudtet hjem og begyndte på 10 uger med sust. 4 uger inde i min kur, gik jeg i sort, fik et angstanfald og vågnede op på toilettet med snot i hele ansigtet og alting snurrende rundt oven i hovedet. Følte jeg slet ikke havde ngen jordforbindelse og at min hjerne var gået helt kold. Jeg havde fået en psykose og endte med og ringe til min mor, fik hende til og komme og fortalte hende alt både om mine tanker som var ved og løbe løbsk og om mit AS forbrug. Min mor kunne jo heldigvis høre den var helt gal og hun trak i nogen tråde da hun arbejder inden for distriktspsykiatrien, så jeg kom til en ny psykiater samme dag og endte med og fortælle ham det hele og om hvordan jeg havde det, han gav mig noget beroligende og sendte mig hjem med en ny aftale næste dag ( dette var kl 5 om eftermiddagen). Dette resulterede i en kort indlæggelse hvor man fandt frem til en kemisk uligehed i min hjerne som gjorde at jeg følte som jeg gjorde, det er dette som man normalt kalder skizofreni forskellen er bare at jeg ikke var uvidende om min tilstand,var angst i en sådan grad at jeg ikke kunne fungere, jeg hallucinerede ikke, jeg var ike virkeligheds fjern eller apatisk, jeg var derimod fuldstændig klar over min tilstand og kunne hele tiden sige hvad jeg følte, det resulterede i at min diagnose lyder på en forbi gående psykose og ikke skizofreni.

Men min medicin udligner den kemiske ubalance jeg har og giver mig ro i sindet . Jeg har nu været under medicinering 1 år og har det helt fint, er igang med og læse igen og er færdig til sommer,når alt dette er sagt vil jeg vil på ingen måde give AS alt skylden for at det gik så galt som det gjorde, men AS gjorde at den ubalance jeg havde i hovedet kom til udbrud og gjorde mig syg. En sådan ubalance kan alle have uden og vide det og dermed vil jeg bare sige at skal sq passe på jer selv , for det kan sq gå galt og det gør også engang imellem. Langtfra altid, hvis man tænker sig om, men kun hvis man tænker sig om( og det gør i 15-18 årige ikke hvis i krudter, for der i ikke udviklet endnu hverken mentalt eller fysisk )...

det gjorde jeg ikk, jeg skulle have været tilfreds med de kg jeg fik og have lyttet til min krop ! ...

Kan slet ikke pointere kraftigt nok hvor vigtigt det er at man tænker sig om og sætter sig ind i det man laver, for det er sq så ærgeligt at ødelægge sig selv og sit liv bare for nogle skaldede kg, pigerne vil gerne have en alligevel. ENDNU har jeg ikke oplevet at når alt kommer til alt, er de piger jeg var sammen med da jeg var trimmet nogen jeg gad og bruge mit liv på ...

Ved ikke om jeg vil kalde dette en løftet pegefinger , for mener ikke at jeg skal dømme andre når jeg selv har været en klovn , men vil dog bare informere om min historie og endnu en permanent bivirkning ved AS, som kan ske
    --------------------------------------------------------------------

Håber at det ihvertfald giver lidt at tænke over , om ikke andet så ihvertfald et stik af sandhed vedr. de ting man næsten aldrig hører om i ASS. verden.
    mvh. sune

Kommentér på:
Ska man have trænet inden steroide kur

Annonce