{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.973 visninger | Oprettet:

Line M
Line M
Følger: 1 Emner: 193 Svar: 170

ID i byen {{forumTopicSubject}}

ska bruge hjælp, for skal lige fake med mit studiekort.

der står

160890

jeg kan godt fjerne 90, og få skrevet 89 med tusch og nål så det ligner rigtig godt.

men vil det være bedre at fjerne det sidste 0 så der står

16089

? vil de opdage at der mangler et tal, eller vil de kigge meget godt efter mit 89 jeg selv laver?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ID i byen
  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#1   11. nov 2007 mange steder kan du.

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#2   11. nov 2007 MEN nu til spørgsmålet smiley

• #3   11. nov 2007 Studiekort tager de ike imod i byen længere... det er ikke gyldigt. Måske man kan nogen steder.

Du skulle have tænkt på det da i bestilte dem, og skrevet 89 som fødselsår... Mange der gjorde i min klasse dengang, og så kom det på kortet.

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#4   11. nov 2007 SK N
    vi bestiller ikke selv, skolen laver.

• #5   11. nov 2007 dumt at blive taget for dokumentfalsk,

• #6   11. nov 2007 ja Studiekort er ikke godkendt id.
    Men lån dog hellere id af en veninde,.

Eller bliv gode venner med dem i byen.

men når man er pige, er det bare at presse brysterne op mod halsen, så kommer du ind de fleste steder

• anders g
    anders g Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 110
    #7   11. nov 2007 Du kunne os bare vente til du blir voksen !

• #8   11. nov 2007 udi P... jeg var også ved at lave noget falsk id! men så kommer man lige pludselig til at tænke på at det der faktisk slår hårdst i DK i dag er dokumentforfalskning og det er bar en ny dørmand der skal "slikke" lidt røv på chefen så han tilbageholder en han mener har fusket med det og meldt det til politiet også står man med en bøde, måske plet i straffeattesten og måske måske en tur i brummen hvis det er slemt nok!!

så tænker man bar så hellere tage chancen eller bar tage til noget privatfester.... eller kende dem i byen!! heller det end at sku stå med lorten i hånden fordi man lige lavede noget med sit studiekort!!

(i min by (Varde) kan man som regel godt komme ind på studiekort hvis man har andre kort at bakke det op med sygesikring, dankort osv osv)

• anders g
    anders g Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 110
    #9   11. nov 2007 Det er heller ikke å vildt tit de tjekker ID i Varde .. Kun hvis der sker noget vildt eller hvis der er fyldt. Hverfald der hvor jeg fester smiley

• #10   11. nov 2007 den første løsning.

Men de fleste steder vil de også se sygesikring, hvis et studiekort skal være gyldigt. Vent nu bare til du bliver 18 med at komme de fede steder - og indtil da, så nøjes med Vegger Kro. Der skal man kun være 16.

• #11   11. nov 2007 Ja det er rigtigt.... havde godt nok en kammi der blev taget fat i på havanna i fredags... men han havde noget id der viste han var 18 (16) så han kom ind

hvor tager du i byen henne anders?

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#12   11. nov 2007 hvordan er de generelt i Varde med ID?

Vil de tit se ID?

• #13   11. nov 2007 kommer an på hvordan du ser ud.... men nej det plejer de ikk at ville! men kommer også an på hvornår og hvor hehe

• #14   11. nov 2007 Stine der er også en KÆMPE forskel på holstebro og varde!! det er lige så sjældent der sker noget i varde som der er folketingsvalg!! så de er ikk så stramme omkring man er 16-17 eller 18 det er kun hvis man virkelig ser "lille" ud at man bliver tjekket!

• #15   12. nov 2007 jeg tror de vil opdage der mangler et tal, hvis ikke første gang, så måske næste gang ..

Kommentér på:
ID i byen

Annonce